Portal www.forumtransportu.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (tzw. cookies), czyli małch plików umieszczanych lokalnie na komputerze użtkownika, w trakcie przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach funkcjonalnych. Każdy użytkownik może sam decydować tym, w jaki sposób cookies zapisywane są na jego komputerze. Pozwalają a to ustawienia/preferencje definiowane w ustawieniach każdej przeglądarki. Domyślne ustawienia popularnych przeglądarek (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Safari) pozwalają na zapisywanie cookies z portalu www.forumtransportu.pl.

Dziś: 2018-01-22 RSS forum transportu 
forum transportu forumtransportu transportoweforum transportu forumforum transportu oferty pracyforum transportu giełdada sprzętuforum transportu baza katalog firmforum transportu giełda ładunkówforum transportu e-sklepy esklepyforum transportu to i owoforum transportu bank baza wiedzy
Strona główna Forum Strona główna Forum transportu
forum transportu www.forumtransportu.pl
 
Wywiad tygodnia

pod redakcją Weroniki Szatkowskiej
Zeppelin Polska i ReachStackery marki Hyster – wszędzie tam, gdzie są trudne warunki pracy
Wywiad tygodnia zdjecie 1

Od 2003 roku firma Zeppelin Polska jest autoryzowanym i wyłącznym dystrybutorem uznanej na całym świecie marki HYSTER. Filozofia naszej firmy opiera się na dostarczaniu Klientowi rozwiązania, a nie na sprzedaży maszyn lub urządzeń. Odpowiada Pan Tomasz Mraczek, prezes Zeppelin Polska.

W. Sz.: Firma ZEPPELIN POLSKA Sp. z. o. o. działa na rynku już od 13 lat. Co dokładnie oferuje?

T. M.: Firma ZEPPELIN POLSKA prowadzi sprzedaż wózków widłowych nowych i używanych firmy Hyster, ładowarek teleskopowych firmy Manitou oraz używanych maszyn budowlanych, oferuje wynajem krótko- i długoterminowy sprzedawanych maszyn, zapewnia serwis i sprzedaż oryginalnych  części zamiennych  na terenie całego kraju,  zapewnia wsparcie techniczne, oferuje zarządzanie flotą (outsourcing), przygotowuje urządzenia do badań i odbioru UDT, doradza w zakresie finansowania oraz prowadzi szkolenia.

W. Sz.: Kim są Państwa klienci?

T. M.:  Wózki HYSTER są znane ze swej trwałości, niskich kosztów użytkowania i wydajności pracy. Wózki HYSTER szczególnie sprawdzają się wszędzie tam, gdzie panują trudne warunki pracy oraz gdy przebiegi roczne przekraczają 4,5 tys. godzin przede wszystkim w zastosowaniach przemysłowych. Naszymi Klientami są firmy z różnych branż, m.in. drzewnej, papierniczej, stalowej, napojowej, paliwowej, chemicznej, transportu kontenerowego i intermodalnego oraz gospodarki komunalnej.

W. Sz.: Prowadzicie Państwo również dystrybucję wózków typu ReachStacker Hyster RS 46-41CH CH. Co cechuje je przede wszystkim?

T. M.:  Najpopularniejszy model ReachStackera, Hyster RS45-31CH ma udźwig 45 ton przy środku ciężkości wynoszącym 1865mm. Wysokość podnoszenia wynosi 15260 mm. Wysokość układania kontenerów w rzędzie pierwszym wynosi 5/5, w drugim - 5/4, a w trzecim – 4/3. Udźwig dla pierwszego rzędu wynosi 45 ton, dla drugiego – 31, dla trzeciego – 16 ton.
Transport przeładunków kontenerów rozwija się, a wraz z nim – rośnie sprzedaż produkowanych przez HYSTER maszyn. Przez 3 lata sprzedaliśmy 10 ReachStackerów HYSTER, w tym 7 sztuk HYSTER RS45-31CH.

W. Sz.: Wózki typu ReachStacker marki HYSTER są uważane za jedne z najlepszych urządzeń do przeładunku kontenerów. Dlaczego?

T. M.:   W roku 2015 firma HYSTER wyprodukowała w Nijmegen w Holandii, w światowym centrum przeładunku, tysięczny ReachStacker. Ogromne doświadczenie w zakresie transportu kontenerów i transportu intermodalnego przekłada się na wysokiej jakości urządzenia. ReachStackery firmy HYSTER zapewniają wyjątkową elastyczność operowania kontenerami. Urządzenia te zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnym wykorzystaniu dostępnej przestrzeni na terenie terminali kontenerowych. Udało się to osiągnąć dzięki wyjątkowej manewrowalności, wysokim prędkościom przenoszenia ładunków oraz nieograniczonym możliwościom układania w stosy.
Hyster ReachStacker dostępny jest w dwóch wersjach: nośnik kontenerów (CH) oraz nośnik intermodalny (IH), przeznaczony jest do gęstego układania kontenerów.

Maszyny tej serii dostępne są z nowoczesnymi „czystymi” silnikami  wysokoprężnymi, mokrymi hamulcami w standardzie, wzmocnioną osią napędową i zaawansowaną automatyczną skrzynią biegów gwarantującą maksymalną produktywność i niezawodność podczas pracy w wymagających aplikacjach. Systemy ochrony silnika i transmisji, jak również wentylator zestawu chłodnic zmieniające wydajność w zależności od zapotrzebowania oferowane są w standardzie dla zapewnienia niezawodnego działania.
Kabina HYSTER „Vista” zawiera wyjątkową gamę ergonomicznego wyposażenia plus mechanizm przesuwu kabiny w standardzie dla optymalnej widzialności kontenera w zmieniających się warunkach pracy. Wysokowydajny system hydrauliczny wyposażony w funkcje „moc na żądanie” oraz dwie prędkości podnoszenia zapewnia wiodący w swojej klasie stosunek wydajności do kosztów eksploatacji.
Jest możliwość zwiększenia udźwigu wózka dzięki dostępności modeli ze stabilizatorami i/lub zwiększonym rozstawem osi.

Wózki typu ReachStacker marki HYSTER odznaczają się niezwykle mocną konstrukcją ramy i boomu wytrzymującą operowanie ciężkimi ładunkami. Funkcja automatycznego wyłączania silnika i łatwy dostęp serwisowy minimalizują koszt i skracają czas obsługi.

Ciężkie wózki widłowe HYSTERA są wyposażone w silnik wysokoprężny Cummins spełniający wymogi norm STAGE IV.

Silnik wyposażony jest w systemem SCR z dozowaniem roztworu mocznika (AdBlue), który w połączeniu z system katalitycznym DOC redukuje emisje cząstek stałych oraz emisję NOx.
Redukcję NOx wspiera system recyrkulacji spalin EGR (Exhaust Gas Recirculation System). 
Połączenie systemu recyrkulacji schłodzonych spalin z udoskonalonym systemem paliwowym Common Rail (HPCR) pozwala uzyskać wysoką sprawność silnika oraz zapewnić bardzo niską emisję zanieczyszczeń spełniających ostre wymagania normy STAGE IV. 

W. Sz.: Czy istnieją konfiguracje, które dają możliwość układanie kontenerów w stosach?

T. M.:  Wózki obsługujące kontenery wyposażone są w chwytnie i występują w dwóch odmianach: z wysięgnikiem teleskopowym (w ReachStackerach) lub podwieszane na maszcie – w czołowym wózku z przeciwwagą. Wózek teleskopowy umożliwia obsługę kontenerów ustawionych w wielu rzędach w głąb, natomiast wózek czołowy z masztem pozwala na obsługę tylko w jednym rzędzie.

W. Sz.: Co HYSTER posiada w swojej ofercie?

T. M.:  Łatwiejsza byłaby odpowiedź czego HYSTER nie posiada w swojej ofercie, ponieważ jest to jedyny globalny  producent wózków widłowych, który produkuje w swoich fabrykach od ręcznie prowadzonego wózka paletowego o udźwigu 1T  do wózków do manewrowania kontenerami o udźwigu 48T, z całą gamą popularnych wózków czołowych spalinowych, elektrycznych oraz wózków magazynowych.

Czytaj poprzednie wywiady:
Pokaż wszystkie >>>

forum transportu www.forumtransportu.pl

Najczęściej czytane:



 

forum transportu Strona główna forum transportu strona główna Katalog firm forum transportu katalog firm Katalog stron forum transportu katalog stron Giełda sprzętu forum transportu giełda sprzętu Giełdy ładunków forum transportu giełda ładunków Oferty pracy forum transportu oferty pracy Forum forum transportu Forum Wiadomości forum transportu aktualności wiadomości
Kalendarium forum transportu kalendarium targi szkolenia Ranking sklepów forum transportu ranking sklepów zakupy online forum transportu zakupy online Porady ekspertów forum transportu drogi w Polsce i Europie Dobrze zjeść forum transportu Dobrze zjeść Nowości wydawnicze forum transportu Nowości wydawnicze Baza wiedzy forum transportu baza wiedzy To i owo forum transportu to i owo Reklama forum transportu reklama Kontakt forum transportu kontakt Partnerzy forum transportu partnerzy TM Serwis forum transportu TM Serwis