22 postów w tym temacie
transpl

Witam chciałbym wprowadzić monitoring GPS w swojej firmie. Chciałbym pozbyć się nadużyć w środowisku kierowców i przedstawicieli handlowych. Znalazłem Honeywell Dolphin 7800 ale nigdy nie korzystałem z takiego urządzenia. Chciałem dokonać zakupu ze strony ale najpierw chciałbym go przetestować zna ktoś jakiś serwis gdzie mogę wypożyczyć to urządzenie albo podobne?
arti

Z tego co się orientuję firma PetSoft ma demo monitoringu gps. Mój znajomy korzysta z ich usług i bardzo sobie chwali ich lokalizatory
INSTALATOR GPS
Jestem instalatorem systemów GPS, współpracuje z różnymi firmami.
Jeżeli chcesz się dowiedzieć czegoś od strony technicznej i o różnych \"haczykach\" w umowach zadzwoń a na pewno doradzę jakiś odpowiedni system dopasowany do twoich potrzeb.
Współpracuje z kilkoma różnymi firmami z branży GPS, jestem inżynierem elektroniki z kilkuletnim doświadczeniem w tej dziedzinie.
INSTALATOR GPS
tel. 515 430 877
barlosinho

Petsoft ma nieco ograniczone możliwości, raczej radziłbym sprawdzić SATIS, zobaczysz jak kolosalna jest różnica. O wiele bardziej dokładne odczyty i więcej możliwości. Poza tym daje dużo fajnych możliwości typu Mobileye czy ocena Ecodrive.
gosc

Witam zapraszam do kontaktu w celu spotkania i przedstawienia oferty 785038000 ,posiadamy ofertę monitoringu GPS dla samochodów firmowych i nie tylko.
robertbert
Ja ze swojej strony mogę polecić Alfatracki: www.alfatronik.com.pl/alfatrack-mini-lokalizator-gps-alfatrack-200-platforma-p-894.html ze swoim w firmie korzystamy z nich już od jakichś 2 lat i nie mamy z nimi wiekszych problemów, kierowcy wiedzą że jezdza z lokalizatorami wiec nawet nie wpadaja na pomysł by wykorzystywac samochody inaczej niż ustalilismy.
remek
My też korzystamy z lokalizatorów Alfatrack: www.spy-center.pl/system-lokalizacji-pojazdow-alfatrack-s-300-p-191.html naprawde stabilne urzadzenia i widac efekty ich zastosowania, kontrola pracy robi jednak swoje
Lucas65