Portal www.forumtransportu.pl zapisuje informacje w postaci ciasteczek (tzw. cookies), czyli małch plików umieszczanych lokalnie na komputerze użtkownika, w trakcie przeglądania stron www. Ciasteczka używane są do zapisywania informacji w celach funkcjonalnych. Każdy użytkownik może sam decydować tym, w jaki sposób cookies zapisywane są na jego komputerze. Pozwalają a to ustawienia/preferencje definiowane w ustawieniach każdej przeglądarki. Domyślne ustawienia popularnych przeglądarek (Internet Explorer, Chrome, Firefox, Opera, Safari) pozwalają na zapisywanie cookies z portalu www.forumtransportu.pl.

Dziś: 2019-03-25 RSS forum transportu 
forum transportu forumtransportu transportoweforum transportu forumforum transportu oferty pracyforum transportu giełdada sprzętuforum transportu baza katalog firmforum transportu giełda ładunkówforum transportu e-sklepy esklepyforum transportu to i owoforum transportu bank baza wiedzy
Strona główna Forum Strona główna Forum transportu Aktualności Aktualności Nowości smarta w Genewie: smart forease+ i aplikacja „ready to” Forum transportu Nowości smarta w Genewie: smart forease+ i aplikacja „ready to”
Spis wiadomości
Wiadomość:
Drogi w Polsce i Europie zdjecie Nowości smarta w Genewie: smart forease+ i aplikacja „ready to” (2019-03-14)

Więcej niż dach, więcej niż aplikacja: podczas salonu samochodowego w Genewie (7-17 marca) smart prezentuje prototyp forease+, dopasowany do wszystkich warunków pogodowych panujących w miastach, oraz aplikację „ready to”, która łączy 8 mobilnych usług ułatwiających codzienne życie posiadacza smarta.
smart forease+ to więcej niż prototyp – to ucieleśnienie wartości marki smart: indywidualności, dynamizmu i przyjazności środowisku. Z odważnym poprzednikiem, zaprezentowanym podczas ubiegłorocznych targów w Paryżu modelem forease, łączą go prostolinijne, bezkompromisowe rozwiązania z zakresu miejskiej mobilności.
smart forease+ w logiczny sposób rozwija minimalistyczną koncepcję swojego protoplasty, wzbogacając ją zarówno od strony formy, jak i funkcji. Lekki, a zarazem sztywny szkielet pokryty miękką tkaniną ma wiele zalet: niewiele waży, jest wytrzymały i nadaje się do użytkowania przez cały rok. Dach zaprojektowano tak, aby można go było zdejmować, a dwa umieszczone w tylnej części wycięcia z napisami „+ push” nawiązują do oznaczenia modelu.
„Jako stylowa i przemyślana koncepcja, smart forease+ pokazuje ducha naszej marki: jest indywidualny, zredukowany i zrównoważony środowiskowo. To także imponujący popis minimalizmu i typowego dla smarta, miejskiego charakteru” – powiedziała Katrin Adt, szefowa smarta.
„smart forease+ wyraża swoją techniczną i kreatywną inteligencję w jednym emocjonalnym przekazie: #rooflove” – wyjaśnił Gorden Wagener, szef designu Daimler AG. „Niekonwencjonalna koncepcja, pewność siebie i dynamika: smart forease+ to urbanistyczny manifest”.
Brak jakichkolwiek bocznych okien i otwarty tył w połączeniu z obniżoną przednią szybą zapewniają czystą przyjemność z jazdy.

Indywidualny, dynamiczny, zredukowany: idiom projektowania smarta forease+

Projektanci zaakcentowali wyjątkową emocjonalność prototypu i jego charakter wieloma dodatkami. Swoją zwinność smart forease+ demonstruje już podczas postoju, za sprawą charakterystycznego spojlera przypominającego „kaczy ogon” oraz ekspresyjnie ukształtowanych nadkoli. Owiewka nad przednią szybą optycznie obniża nadwozie auta. Poza pokrewieństwem z bezpośrednim poprzednikiem forease+ stanowi hołd dla wcześniejszych prototypów smarta, takich jak forstars (rok 2012) oraz fourjoy (2013).
Reflektory z trzema modułami LED przyciągają wzrok charakterystyczną świetlną sygnaturą. Ich wielowymiarowy design dodatkowo podkreśla „rzeźbiarskie” wzornictwo lamp. Kolejny wizualny i techniczny akcent stanowią tylne światła. Mają romboidalny kształt, niczym w seryjnych smartach, ale za sprawą LED-owych segmentów umieszczonych pod szklaną taflą nabierają wrażenia wyjątkowej głębi. Rezultat: efektowna świetlna grafika, która zmienia swój wygląd zależnie od kąta patrzenia.
Obręcze forease+ nadają mu wyjątkowe wrażenie szerokości. Aerodynamicznie zaprojektowane felgi sprawiają wrażenie, jakby smart „przytulał się” do drogi. „Elektryzujące” wzornictwo kół sygnalizuje silne zaangażowanie w elektryczną przyszłość marki.

Pewny siebie, przyjazny środowisku, dorosły: przyszłość smarta
Design smarta forease+ jest mniej żartobliwy, za to bardziej zredukowany. „Techniczny”, matowy lakier podkreśla przejrzystość płaszczyzn i kontrastuje z bursztynowym dachem. Ten sam motyw kolorystyczny dominuje w kabinie. W ogólnym ujęciu forease+ bardziej niż na palecie odmiennych kolorów polega na palecie różnych odcieni.
Jednym z przykładów jest panel instrumentów pokryty bursztynową skórą nappa, a także obramowanie głośników między przednimi fotelami w tym samym kolorze oraz podświetlane wyloty pasów bezpieczeństwa. Dobór materiałów zastosowanych do wykończenia kabiny podkreśla zresztą wyrafinowane wzornictwo prototypu: fotele obszyto czarną mieszanką skóry nappa, mikrofibry i wysokiej jakości tkaniny. Koło kierownicy, progi drzwi i panele podszybia pokrywa antracytowa mikrofibra, a środkowe panele drzwi – szlachetna skóra nappa. Uwagę zwracają również elementy z wykończeniem przypominającym lakier fortepianowy – klamki drzwi czy obramowanie centralnego ekranu. Jak przystało na samochód skomunikowany ze światem, smart forease+ oferuje także inteligentne usługi „ready do” i przez cały czas zapewnia pasażerom bezpośredni wgląd do poszczególnych aplikacji.
smart forease+ bazuje na seryjnym modelu smart EQ fortwo cabrio. W 2020 roku marka smart w całości „przerzuci się” na napęd wyłącznie elektryczny. Oznacza to, że smart będzie pierwszą na świecie marką smart – marka koncernu Daimler

motoryzacyjną, która całkowicie przejdzie z zasilania silnikami spalinowymi na elektryczne. Smart będzie sukcesywnie ograniczał swoją ofertę jednostek spalinowych i w pełni przełączy się na lokalnie bezemisyjny napęd akumulatorowo-elektryczny – w przypadku smarta fortwo, fortwo cabrio oraz forfour. Nowy smart forease+ akcentuje ten krok i pokazuje, że przyszłość smarta na pewno nie będzie nudna.
Cytuj wątek na forum dyskusyjnym
Ostatnio dodane wiadomości
POLKA WŚRÓD NAJBARDZIEJ INSPIRUJĄCYCH KOBIET ŚWIATA
Premiera odcinka Programu "Na Osi"- 23.03.2019
Plac Europejski z nową wystawą – „Sport w wielkim mieście”
FM Logistic zainwestuje 150 mln USD w magazyny w Indiach
ID Logistics stawia na rozwój wewnętrznego systemu certyfikacji
Dachser z szybszymi codziennymi dostawami do Mediolanu


 

forum transportu Strona główna forum transportu strona główna Katalog firm forum transportu katalog firm Katalog stron forum transportu katalog stron Giełda sprzętu forum transportu giełda sprzętu Giełdy ładunków forum transportu giełda ładunków Oferty pracy forum transportu oferty pracy Forum forum transportu Forum Wiadomości forum transportu aktualności wiadomości
Kalendarium forum transportu kalendarium targi szkolenia Ranking sklepów forum transportu ranking sklepów zakupy online forum transportu zakupy online Porady ekspertów forum transportu drogi w Polsce i Europie Dobrze zjeść forum transportu Dobrze zjeść Nowości wydawnicze forum transportu Nowości wydawnicze Baza wiedzy forum transportu baza wiedzy To i owo forum transportu to i owo Reklama forum transportu reklama Kontakt forum transportu kontakt Partnerzy forum transportu partnerzy TM Serwis forum transportu TM Serwis Regulamin forum transportu reklama Polityka prywatności forum transportu reklama