Wysyłka zamówień klientów. Jak przygotować szybko - tanio - bez pomyłek
Cena: 29.00zł
Wydawnictwo: Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
Opis:
Czy obsługa klienta stanowi centralne miejsce wśród działań logistycznych Twojego przedsiębiorstwa? Jeśli jej nie doceniasz, to poważny błąd. Teraz tylko spełniając wymagania odbiorcy, przy jak najniższych kosztach globalnych, można utrzymać się na rynku i wypracować zysk dla siebie. A oczekiwania konsumentów nie dotyczą teraz już tylko samego produktu, jego ceny i jakości. Równie ważna jest dostępność konkretnej liczby wyrobów w odpowiednim miejscu i czasie. A zatem sprawne przygotowanie wysyłki zamówienia będzie wpływać na pozycję konkurencyjną Twojego przedsiębiorstwa. Tym bardziej że oprócz szybkości realizacji wysyłki istotne są także jej koszty logistyczne, które stanowią od 10 do 40% ceny wyrobu. Jak je zminimalizować? Co zrobić, aby przygotowanie wysyłki zamówień przebiegało szybko i bez pomyłek? O tym przeczytasz na kolejnych stronach e-booka.
Dowiesz się z nich również:
• Jak zorganizować proces realizacji zamówienia?
• W jaki sposób usprawnić procesy wysyłkowe pod kątem redukcji kosztów?
• Jak zminimalizować czas przygotowywania wysyłki?
• Jak wyeliminować istniejące bariery techniczne i organizacyjne?
• Jakie usprawnienia pozwolą Ci zapobiec błędom podczas przygotowywania wysyłki?
Wersja elektroniczna: plik PDF - wysyłka na adres mailowy
Ilość stron 18, format A4