NAJ musi być doskonałe z każdej strony – nowa kampania LOTOSU

NAJ musi być doskonałe z każdej strony – nowa kampania LOTOSU

17.07.2019
Czas czytania ok. 3 minut

Ruszyła nowa, niestandardowa kampania wizerunkowa LOTOSU będąca kontynuacją cyklu „NAJ nie bierze się znikąd”. Od tego tygodnia, zarówno w internecie, jak i w telewizji, można zobaczyć 30-sekundowy spot, który stanowi rozwinięcie zainicjowanej w lipcu kampanii outdoorowej. Komunikacja wspiera punkty styku klientów z marką – stacje paliw LOTOS oraz całą gamę produktów paliwowych i pozapaliwowych.

Koncern konsekwentnie podkreśla to, że swoje produkty wytwarza w jednej z najnowocześniejszych rafinerii w Europie. W kampanii nacisk położony jest na innowacyjność i jej koronny przykład – LOTOS Niebieski Szlak – oraz na tworzący ją wspaniały zespół – nowatorskich, kreatywnych i ambitni pracowników, którzy z pasją poszukują nowych rozwiązań.

LOTOS rozwija się razem z rynkiem motoryzacyjnym, dlatego z jednej strony stale zwiększamy efektywność naszej rafinerii, a z drugiej angażujemy się w innowacyjne projekty z zakresu paliw alternatywnych – podkreśla Jarosław Wittstock, wiceprezes Zarządu Grupy LOTOS ds. korporacyjnych.– Nasz Niebieski Szlak nazywamy drogą ku przyszłości. Dziś to 12 stacji ładowania samochodów elektrycznych i hybrydowych. Natomiast do końca I kwartału 2020 roku planujemy oddać kierowcom do użytku kolejnych 38 punktów. Wiele z nich zlokalizowanych będzie nie tylko na północy czy w centrum kraju, ale również przy trasach zachodniej i południowej Polski.

Pierwotne hasło „NAJ nie bierze się znikąd” (komunikowane od 2017 roku) zostało rozszerzone do stwierdzenia „NAJ musi być doskonałe z każdej strony”. Idea kreatywna spotu oddaje właśnie tę wielostronność NAJ. Pokazuje NAJ od strony rafinerii oraz z perspektywy ciężkiej pracy i pasji, które łączą pracowników LOTOSU z polskimi sportowcami. Ich postawa w życiu i na zawodach znakomicie koresponduje z hasłem przewodnim kampanii. Nowy spot poprzedziły „piorunujące” reklamy zlokalizowane na trasie z Gdańska do Warszawy, wzdłuż której biegnie, wspomniany wcześniej, Niebieski Szlak elektromobilności.

Mówimy do osób codziennie pokonujących kolejne kilometry i korzystających z naszych stacji paliw. Zwracamy się także do ich towarzyszy podróży – rodzin, przyjaciół, pasażerów – bo mamy nie tylko świetne paliwa, ale też bardzo bogatą ofertę innych produktów – mówi Blanka Przybysz-Skrzyniarz, zastępca dyrektora ds. marketingu w Grupie LOTOS. – Chcemy nawiązać kontakt z tymi, którzy postawili lub chcą postawić na nowoczesność i ekologię – społeczność obecnych i potencjalnych kierowców samochodów elektrycznych oraz hybrydowych (z możliwością ładowania). Mamy dla nich rozwiązanie, które sprawi, że wreszcie będą mogli podróżować wygodnie nie tylko po mieście.

Narratorem kampanii po raz kolejny jest dr Tomasz Rożek, fizyk, dziennikarz i popularyzator nauki. Nie mogło też zabraknąć najlepszych sportowców i ambasadorów marki LOTOS – wielokrotnego mistrza Polski i Europy Kajetana Kajetanowicza, a także Kuby Błaszczykowskiego. W tegorocznej kampanii „Naj z każdej strony” wiodącym medium będzie telewizja oraz Internet, które zapewnią szerokie dotarcie do naszej grupy docelowej. Mediami wspomagającymi komunikację będzie prasa i outdoor. Przekaz wzmacnia też dedykowana witryna www.naj.lotos.pl.

W spocie zastosowano specjalnie dobraną technikę filmowania oraz montażu, dzięki którym widz przenosi się między scenami w absolutnie niestandardowy sposób – tak jakby przejść nie było i jakby całość filmu była połączona jednym płynnym ujęciem. Każda kreatywna zmiana kadru podkreśla fakt, że NAJ LOTOSU musi być doskonałe – z każdej strony! Za podkład muzyczny spotu posłużył utwór Ozziego Rodgersa „Unstoppable”.

Za koncepcję kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grupa Eskadra. Reżyserem był Kuba Michalczuk. Spot wyprodukował Tank Production, a za post-produkcję odpowiada TELEVISOR. Strategię i obsługę mediową zapewnia dom mediowy Zenith Polska.

Grupa LOTOS

Wyświetlenia: 174

GDDKiA - Wyjazdy na ferie zimowe. Bezpieczeństwo przede wszystkim

13.01.2020

Znamy już wszystkich wykonawców zainteresowanych budową S7 pomiędzy Płońskiem a Czosnowem

29.11.2019

Wczoraj odbyły się ćwiczenia służb ratowniczych na zamkniętym jeszcze odcinku S5!

10.12.2019

Wykonawca nie realizował obwodnicy Przecławia i Warzymic – GDDKiA zareagowała!

16.12.2019

Rok 2019 był lepszy, niż się spodziewano. Ale spowolnienie gospodarcze nas nie ominie

10.01.2020

Cztery ciężarówki PETRONAS Team De Rooy IVECO w pierwszej 20. po dziewiątym dniu rajdu Dakar

18.01.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Mega zamówienie z Tallina dla Solarisa

10.12.2019

VECO Poland oraz firma AGROMEX podpisali umowę na dostawę pierwszych w Polsce 20 ciągników siodłowych IVECO S-WAY Natural Power

8.12.2019

Baterie z autobusów elektrycznych Volvo zasilą kolejne gospodarstwa domowe

13.12.2019

Branżowy Barometr EFL: koniec roku trudniejszy dla firm budowlanych, produkcyjnych i handlowych, lepiej ma być w transporcie i usługach

3.12.2019

Innowacje miejskie DPDgroup poprawiają komfort życia

29.11.2019

500 stacji paliw w sieci LOTOS

19.12.2019