Światowy Dzień Wolontariusza 2019: Pracownicy Grupy Deutsche Post DHL pomagają kształtować lepszy i bardziej ekologiczny świat

Światowy Dzień Wolontariusza 2019: Pracownicy Grupy Deutsche Post DHL pomagają kształtować lepszy i bardziej ekologiczny świat

17.09.2019
Czas czytania ok. 2 minut

·         W dniach 16-29 września Grupa Deutsche Post DHL zachęca swoich pracowników do wspierania projektów charytatywnych na całym świecie.

·         Światowy Dzień Wolontariusza, zainaugurowany w regionie Azji i Pacyfiku w 2008 r., obchodzony jest już po raz jedenasty; w 2018 r. około 123 000 pracowników poświęciło ponad 374 000 godzin w 3 345 projektach wolontariackich w krajach na całym świecie.

·         Idea obywatelstwa korporacyjnego od dawna stanowi integralną część strategii realizowanej przez Grupę Deutsche Post DHL.

W dniach 16-29 września Grupa Deutsche Post DHL organizuje swój coroczny Światowy Dzień Wolontariusza, podczas którego pracownicy mają okazję zaprezentować swoje zaangażowanie społeczne i podjąć działania w charakterze wolontariuszy. Ich wysiłki będą odzwierciedlone w tysiącach projektów lokalnych społeczności, w ramach których realizowane są różne działania, począwszy od mentoringu, pomocy uchodźcom i ochrony środowiska, poprzez budowę domów dla rodzin znajdujących się w niekorzystnej sytuacji oraz pomoc osobom kończącym naukę w zwiększeniu ich szans na zatrudnienie. Pracownicy Grupy, poświęcając swój czas i umiejętności, służą społeczeństwu i środowisku na swój własny, indywidualny sposób. Wszystkie projekty są zgodne z inicjatywami GoGreen (ochrona środowiska), GoHelp (zarządzanie kryzysowe) i GoTeach (poprawa szans edukacyjnych i szans na zatrudnienie), które składają się na strategię zrównoważonego rozwoju Grupy Deutsche Post DHL.

- Wolontariat może być potężnym i satysfakcjonującym doświadczeniem. Będąc jednym
z największych pracodawców na świecie, możemy mieć realny wpływ i wprowadzić zmiany w społecznościach na całym świecie. Dlatego zaangażowanie społeczności jest mocno zakorzenione w naszej strategii jako nasz główny cel
- mówi Monika Schaller, Wiceprezes ds. komunikacji korporacyjnej i odpowiedzialności społecznej w Grupie Deutsche Post DHL.

Grupa stworzyła Fundusz „Living Responsibility Fund”, którego misją jest finansowe wsparcie lokalnych inicjatyw, organizowanych i wdrażanych przez pracowników DHL we współpracy z organizacjami non-profit. Aplikując do programu można uzyskać od 500 do 4000 euro dofinansowania do realizacji projektu.

- Jestem naprawdę pod wrażeniem ilości czasu i energii, nie wspominając o pasji i zaangażowaniu naszych pracowników w projekty społeczne - mówi Schaller. - Ich działalność wolontariacka tworzy prawdziwą wartość dla naszej firmy, podobnie jak ich inspirujące doświadczenia. Na tym właśnie polega wolontariat.

DHL

Wyświetlenia: 331

Najwyższe poziomy emisji CO2 w historii – szczyt klimatyczny nie przyniósł rezultatów

14.01.2020

Ekologiczne Solarisy pojadą do Chorwacji

16.12.2019

Ponad 70% transakcji w sektorze mieszkaniowym

15.01.2020

VIVE Group rośnie w siłę. Marc Pick nowym Dyrektorem Pionu Operacyjnego VIVE Textile Recycling

14.01.2020

Dachser rośnie na wschodzie Chin

20.12.2019

Strategiczna współpraca PKN ORLEN i Pesa Bydgoszcz przy technologii wodorowej

13.12.2019
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Jaki gaz popłynie w naszych kuchenkach po zerwaniu umowy z Gazpromem?

18.12.2019

Apetyt inwestorów na wszystkie klasy aktywów w CEE nie spada

10.12.2019

Podsumowujemy sezon budowlany i prezentujemy plany na przyszłość!

29.11.2019

Salony i serwisy bez „energii” do sprzedaży samochodów elektrycznych

12.12.2019

BM Reflex: Stabilnie do końca roku?

16.12.2019

Czy inflacja jest poważnym zagrożeniem dla polskich budżetów domowych?

22.12.2019