Patryk Felmet kończy współpracę z Portem Gdańsk

Patryk Felmet kończy współpracę z Portem Gdańsk

20.09.2019
Czas czytania ok. 2 minut

Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji, Patryk Felmet, po dwóch latach rozstaje się z Zarządem Morskiego Portu Gdańsk. Odchodzi ze spółki, by rozwijać własną agencję marketingową i zarządzać jednym z najbardziej rozpoznawalnych browarów rzemieślniczych w Trójmieście.

Felmet dołączył do zespołu Portu Gdańsk we wrześniu 2017 roku. Pierwszym krokiem, po audycie przeprowadzonym w Dziale Marketingu, była budowa zespołu, składającego się z młodych, ale doświadczonych pracowników.

- Kiedy zacząłem pracę, Port Gdańsk był rozpoznawalny w Gdańsku i może w części województwa. Najczęściej mylono go z portem lotniczym. Moim celem było zbudowanie silnej marki, która będzie rozpoznawalna na całym świecie nie tylko jako spółka ZMPG, ale także jako mocny brand reprezentujący kilkudziesięciu swoich kontrahentów – tłumaczy dyrektor Felmet.

W ciągu dwóch ostatnich lat Port Gdańsk zmienił strategię marketingową, diametralnie przemodelował identyfikację wizualną, zintensyfikował obecność na zagranicznych rynkach.

Głównym kierunkiem rozwoju i wzmacniania wizerunku Portu stała się Azja. To właśnie tam, w Szanghaju, ZMPG otworzył pierwsze biuro handlowe polskiego portu na innym kontynencie.

Jednym z efektów wzmożonej pracy Działu Marketingu była także nagroda za najlepszą ekspozycję w czasie największych międzynarodowych targów logistycznych w chińskim Shenzhen.

ZMPG podjął także szereg działań z zakresu CSR, takich jak m.in. organizacja Kina Letniego na portowych nabrzeżach, darmowe lodowisko, eventy dla lokalnej społeczności, współpraca ze szkołami i uczelniami czy inicjatywy propracownicze.

- Teraz czas na rozwój w strukturach prywatnego biznesu. Od pewnego czasu prowadzę własną agencję marketingową, High5Studio, której chciałbym poświęcić więcej czasu. Będę współpracował z najlepszymi ludźmi trójmiejskiego rynku marketingowego. Z niektórymi miałem już okazję pracować. Poza tym dołączyłem do zarządu Browaru Brodacz, z którym zamierzam podbić rynek piw kraftowych – mówi Patryk Felmet.

Port Gdańsk  

Wyświetlenia: 157

Relacja z XI Ogólnopolskich Targów Motoryzacyjnych i Biznesowych Fleet Market 2019

25.11.2019

Lean Management w praktyce – sukces Toyoty przykładem dla biznesu

22.10.2019

Kuehne + Nagel rozszerza swoją europejską sieć drogową w Holandii i Belgii

22.11.2019

Sklep i kawiarnia Circle K – nowy punkt na kulinarnej mapie Warszawy

2.12.2019

Wpływ letnich upałów na problemy z akumulatorem zimą – jak ustrzec się przed awarią

8.11.2019

Energopol nie wywiązuje się z umów. GDDKiA reaguje

15.10.2019
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Coraz więcej gastronomii i usług, a mniej sklepów w Warszawie

22.11.2019

Certyfikacja i audyt polskich serwisów oponiarskich

18.11.2019

Elektryczne Solarisy pojadą do Paks na Węgrzech

20.11.2019

Mariusz Mroczek i Adam Wilgus wesprą Dział Corporate Finance w Colliers International

21.11.2019

Dachser z multimodalnym transportem do Indii

30.10.2019

DHL Express Liderem Logistyki 2019 w kategorii międzynarodowe usługi kurierskie

8.12.2019