Bank Pocztowy coraz bardziej cyfrowy – właśnie wprowadził Apple Pay

Bank Pocztowy coraz bardziej cyfrowy – właśnie wprowadził Apple Pay

3.10.2019
Czas czytania ok. 2 minut

Od 2 października br. Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidulani, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay.   Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.

Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak    iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie Klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych. iPhone, Apple Watch czy iPad,   jednocześnie Klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych.
W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany, które powinni docenić Ci spośród naszych Klientów, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość.
- W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany\, które powinni docenić Ci spośród naszych Klientów\, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość.   Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay – usługa\, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay – usługa\, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju  Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii *mówi Sylwia Kosidło\, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego.
Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie Naklejki płatnicze dostępne w ofercie Banku.
Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy – co stanowi realizację jednego z założeń Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie Bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił Klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci Banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.

Bank Pocztowy

Wyświetlenia: 137

Rusza drugi przetarg na A2 Mińsk Mazowiecki – Siedlce

25.09.2019

Do końca roku udostępnimy kierowcom ponad 300 km dróg

26.09.2019

TomTom Telematics to teraz Webfleet Solutions

1.10.2019

Monika Rajska-Wolińska laureatką II edycji plebiscytu BrandMe CEO

16.09.2019

Niskie napięcie, wysoka wydajność

28.08.2019

Kolejne miasto testuje elektryczny autobus od Solarisa

4.10.2019
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Coraz więcej wózków widłowych jeździ w leasingu

3.10.2019

Ponad 17 mln mkw. magazynów w Polsce. Region Zachodni i Szczecin bez pustostanów

2.09.2019

Znana truckerka ambasadorką kampanii #HEROTRUCKER

25.08.2019

Niższe podatki a nie programy socjalne – tak należy budować dobrobyt społeczny

17.10.2019

Alarmujący odczyt Barometru EFL na IV kwartał. MŚP w inwestycyjnym dołku i najgorszych nastrojach od 5 lat

16.10.2019

Aktualizacja wzorcowych Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

10.10.2019