Bank Pocztowy coraz bardziej cyfrowy – właśnie wprowadził Apple Pay

Bank Pocztowy coraz bardziej cyfrowy – właśnie wprowadził Apple Pay

3.10.2019
Czas czytania ok. 2 minut

Od 2 października br. Klienci Banku Pocztowego i EnveloBanku – zarówno indywidulani, jak i firmowi - mogą płacić telefonem z użyciem usługi Apple Pay.   Zaledwie dwa miesiące wcześniej Bank wprowadził płatności mobilne Google Pay, a już wkrótce Klienci mogą spodziewać się kolejnych nowości, gdyż Bank zapowiada udostępnienie płatności zegarkami Garmin.

Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak Teraz użytkownicy rozwiązań firmy Apple, jak    iPhone, Apple Watch czy iPad, a jednocześnie Klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych. iPhone, Apple Watch czy iPad,   jednocześnie Klienci indywidualni czy biznesowi Banku Pocztowego i EnveloBanku – jego bankowości cyfrowej, bez trudu wykorzystają swoje urządzenia do dokonywania codziennych płatności. Od 2 października 2019 r. Bank Pocztowy udostępnił usługę płatności Apple Pay dla wszystkich kart debetowych i kredytowych.
W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany, które powinni docenić Ci spośród naszych Klientów, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość.
- W ostatnich tygodniach wprowadziliśmy do oferty Banku istotne zmiany\, które powinni docenić Ci spośród naszych Klientów\, którzy cenią sobie nowoczesną bankowość.   Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay – usługa\, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii Nasza najnowsza propozycja to Apple Pay – usługa\, która świetnie wpisuje się w nasze plany dotyczące rozwoju  Banku Pocztowego w obszarze nowych technologii *mówi Sylwia Kosidło\, Dyrektor Departamentu Kart Płatniczych i Bankowości Elektronicznej Banku Pocztowego.
Klienci Banku Pocztowego mogą dodawać do Apple Pay karty debetowe i kredytowe Mastercard i Visa. Takiej możliwości nie dają jedynie Naklejki płatnicze dostępne w ofercie Banku.
Bank Pocztowy staje się coraz bardziej cyfrowy – co stanowi realizację jednego z założeń Strategii Banku Pocztowego do 2022 r. W ostatnim czasie Bank wprowadził m.in. bezpieczny sposób logowania do aplikacji EnveloBanku oraz zatwierdzania przelewów z użyciem biometrii (odcisk palca), udostępnił Klientom płatności mobilne GooglePay. Klienci Banku uzyskali też możliwość korzystania z nowoczesnej platformy EnveloBanku w zakresie bankowości internetowej i mobilnej.

Bank Pocztowy

Wyświetlenia: 363

EFL Firmą Odpowiedzialną Technologicznie

24.04.2020

Ule SEGRO wśród Dobrych Praktyk 2019

4.05.2020

Konserwacja opon w okresie kwarantanny

24.04.2020

Instrukcja obsługi pojazdu Scania w Twoim telefonie

27.04.2020

Nowy numer "Magazynu Solaris" jest już dostępny

15.04.2020

Bezpieczne stacje LOTOSU

6.05.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Dachser: stabilna strategia rozwoju w Polsce

29.04.2020

Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili, ale widoczne jest ocieplenie

20.05.2020

Wskocz na rower!

7.05.2020

COVID-19 obniżył wartość inwestycji na globalnym rynku nieruchomości, ale w II poł. roku można spodziewać się odbicia

17.04.2020

Grupa LOTOS sponsorem polskiej koszykówki

25.05.2020

Koronawirus - Upadające firmy i obywatele zagrożeni biedą – bez pomocy państwa nie przetrwamy pandemii

10.04.2020