Z własnym kubkiem na LOTOSIE

Z własnym kubkiem na LOTOSIE

3.10.2019
Czas czytania ok. 3 minut

Spółka LOTOS Paliwa włącza się w akcję Polskiego Stowarzyszenia Zero Waste,  które promuje ograniczanie produkcji szkodliwych, plastikowych odpadów. Z początkiem października, kupując na stacji w Cafe Punkt wybrany gorący  napój do swojego własnego, ulubionego kubka – oszczędzasz złotówkę.  LOTOS jest pierwszą tak dużą siecią, która zaangażowała się w tę  inicjatywę.

Każdego roku na świecie zużywa się miliardy jednorazowych produktów, w tym kubków. Mimo rosnącej świadomości na temat segregacji odpadów, jedynie 0,25% tych opakowań trafia do recyklingu. Nietrudno zatem wyobrazić sobie, że z każdą kawą czy herbatą zakupioną w opakowaniu jednorazowym, rośnie góra odpadów, które  rozkładają się przez kilkaset lat. Działalność ekologiczną warto  rozpocząć od edukacji i uświadamiania samym sobie oraz społeczeństwu, że dbanie o środowisko naturalne nie powinno być przykrym obowiązkiem, ale naturalnym odruchem.

Grupa LOTOS jako firma odpowiedzialna społecznie i aktywnie zaangażowana w  ochronę środowiska naturalnego chętnie promuje rozwiązania wspierające  działania proekologiczne. Jednym z przykładów takiego działania jest  akcja „Z własnym kubkiem”, w którą zaangażowała się spółka LOTOS Paliwa. Wyrazem tego jest przede wszystkim ograniczenie ilości odpadów, jakie  każdego roku powstają w wyniku używania jednorazowych opakowań oraz  edukacja społeczna w tym zakresie. Organizatorzy akcji „Z własnym
kubkiem” oraz przedsiębiorstwa w nią zaangażowane chcą przekonać  klientów, że kupując napój do swojego wielorazowego naczynia, mają  realny wpływ na ratowanie ekosystemu i ograniczenie szkodliwych odpadów.
– LOTOS Paliwa, podobnie jak wszystkie podmioty wchodzące w skład Grupy  Kapitałowej LOTOS, od lat aktywnie uczestniczy w kształtowaniu  świadomości pracowników oraz konsumentów. Odpowiedzialność za środowisko naturalne to nasz obowiązek, dlatego chętnie angażujemy się w różnego  rodzaju działania proekologiczne. Inicjatywa „Z własnym kubkiem” to  także aktywny dialog z naszymi klientami, którzy będą mieli okazję  przekonać się, że ekologia po prostu się opłaca. Proponowana przez nas  zniżka za zakup napoju do własnego kubka to nagroda i zachęta to tego,  by żyć świadomie. Mamy nadzieję, że więcej polskich firm także przyłączy się do akcji – mówi Adam Pawłowicz, wiceprezes Zarządu LOTOS Paliwa ds. handlu.

LOTOS Paliwa jest pierwszą tak dużą siecią, która przyłączyła się do akcji „Z własnym kubkiem”. W trosce o środowisko, które jest naszym wspólnym  dobrem, Grupa LOTOS zachęca nie tylko inne podmioty, ale także  konsumentów do włączenia się w inicjatywę zorganizowaną przez Polskie  Stowarzyszenie Zero Waste. Więcej informacji na temat akcji na  dedykowanej stronie internetowej:
http://zero-waste.pl/z-wlasnym-kubkiem/

Co zrobić, by wziąć udział w akcji na stacjach LOTOS?

Wystarczy pojawić się na stacji z własnym kubkiem i zakupić wybrany produkt z  oferty Cafe Punktu – małą lub dużą kawę, herbatę, espresso lub napój  czekoladowy. Przy wyborze napoju w ramach promocji #zwłasnymkubkiem  klienci otrzymają 1 zł zniżki. Akcja obowiązuje od 1 października 2019  na wszystkich stacjach LOTOS. Więcej informacji na ten temat znajduje  się w regulaminie promocji.

LOTOS Paliwa

Wyświetlenia: 297

Osłabienie gospodarki będzie sprawdzianem lojalności konsumentów i kontrahentów

24.04.2020

Podwójny kiler. Medyczny środek o podwójnym działaniu

24.05.2020

CBRE wybiera Warsaw UNIT

31.03.2020

Dachser odnotowuje wzrost oparty na solidnym fundamencie

8.04.2020

Korzystając z MOP, pamiętaj o higienie rąk

31.03.2020

Internet Rzeczy, AI, aplikacje dla nadawców i adresatów Technologie, które skracają drogę międzynarodowych przesyłek

14.05.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Rafineria LOTOSU nie zwalnia tempa

15.05.2020

GDDKiA - Kolejny krok w kierunku podpisania umów na kontynuację prac budowlanych na S5 Nowe Marzy - Bydgoszcz Północ

17.04.2020

GDDKiA - Prace utrzymaniowe - odpowiadamy na postulaty branży

21.04.2020

Barcelona zamówiła kolejne elektryczne Solarisy

1.04.2020

Hellmann Worldwide Logistics z Silgan Closures w długoterminowej umowie logistycznej

22.05.2020

Salon online Mercedes-Benz – dla kupujących i oglądających

23.04.2020