Goodyear UltraGrip Performance+ lepsza od konkurentów w teście opon zimowych Auto Motor und Sport

Goodyear UltraGrip Performance+ lepsza od konkurentów w teście opon zimowych Auto Motor und Sport

8.10.2019
Czas czytania ok. 2 minut

Prestiżowe niemieckie czasopismo motoryzacyjne Auto Motor und Sport uznało nową oponę Goodyear UltraGrip Performance+ za najlepszą w klasyfikacji ogólnej pierwszego testu ogumienia zimowego w tym roku 1 . Produkt amerykańskiej marki okazał się również
bezkonkurencyjny pod względem drogi hamowania na śniegu.

Eksperci Auto Motor und Sport opisali UltraGrip Performance+ jako wiodącą oponę zimową, charakteryzującą się doskonałą przyczepnością zarówno na zaśnieżonych nawierzchniach, jak i w mokrych zakrętach. Produkt amerykańskiej marki chwalono za niezawodne i łatwe do kontrolowania reakcje na zmiany obciążenia. UltraGrip Performance+ prowadzi się dobrze na zaśnieżonych i mokrych nawierzchniach. Sprawdza się również przy hamowaniu na suchych nawierzchniach oraz ma bardzo zrównoważoną interakcję z elektronicznym systemem kontroli dynamiki pojazdu (VDC). Dzięki temu opona Goodyear UltraGrip Performance+ uzyskała ogólną ocenę 8,9 na 10 i została zwycięzcą klasyfikacji generalnej testu.

Wykorzystując samochód Volkswagen T-Roc oraz tory testowe w Ivalo i północnych Niemczech, Auto Motor und Sport sprawdził właściwości jedenastu modeli opon Wykorzystując samochód Volkswagen T-Roc oraz tory testowe w Ivalo i północnych Niemczech, Auto Motor und Sport sprawdził właściwości jedenastu modeli opon
[1]. Badano szereg aspektów: hamowanie, aquaplaning, prowadzenie, zmiana pasa ruchu i poziom hałasu. Przeprowadzono pięć testów na śniegu i dwanaście innych na mokrych i suchych nawierzchniach. UltraGrip Performance+ okazała się niepokonana w testach na śniegu, uzyskując wynik 9,7 na 10.
Badano szereg aspektów: hamowanie, aquaplaning, prowadzenie, zmiana pasa ruchu i poziom hałasu. Przeprowadzono pięć testów na śniegu i dwanaście innych na mokrych i suchych nawierzchniach. UltraGrip Performance+ okazała się niepokonana w testach na śniegu, uzyskując wynik 9,7 na 10.


  [1]
 Auto

Motor und Sport (GER) – wydanie Auto
Motor und Sport (GER) – wydanie Auto
Motor und Sport (GER) – wydanie   20, wrzesień   2019 – rozmiar opony: 215/55R17 –
Goodyear UltraGrip Performance+, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac
Pro, Continental TS850 P, Michelin Alpin 6, Hankook icept evo2, Falken
Eurowinter HS01, Toyo Snowprox S954, Pirelli Winter SottoZero 3, GITI Winter
W1, Nokian WR Snowproof 2019 – rozmiar opony: 215/55R17 –
Goodyear UltraGrip Performance+, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac
Pro, Continental TS850 P, Michelin Alpin 6, Hankook icept evo2, Falken
Eurowinter HS01, Toyo Snowprox S954, Pirelli Winter SottoZero 3, GITI Winter
W1, Nokian WR Snowproof 2019 – rozmiar opony: 215/55R17 –
Goodyear UltraGrip Performance+, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac
Pro, Continental TS850 P, Michelin Alpin 6, Hankook i*cept evo2, Falken
Eurowinter HS01, Toyo Snowprox S954, Pirelli Winter SottoZero 3, GITI Winter
W1, Nokian WR Snowproof

Wyświetlenia: 426

Jakość usług EFL nagrodzona Złotym Godłem

28.11.2019

Podpisaliśmy pierwszą umowę na przebudowę A18

15.11.2019

Polscy przedsiębiorcy - czy konflikty wojenne na świecie wpłyną na naszą gospodarkę?

31.10.2019

Najważniejsza część remontu mostu w Wierzbicy (DK62) za nami

25.11.2019

Kierowco – czas na zmianę opon!

29.10.2019

Volvo Trucks rozpoczyna sprzedaż elektrycznych samochodów ciężarowych, przeznaczonych dla transportu miejskiego

8.11.2019
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Grupa Delta Trans otwiera kolejny magazyn w Rudzie Śląskiej

23.10.2019

Elektromobilość, a zachowania konsumenckie

22.10.2019

Zielony zwrot w strategii LPP

23.10.2019

Nieprawidłowe transporty drewna

26.11.2019

W kierunku modelu “Everything as a service”

8.11.2019

Branża transportowa w Polsce – nadchodzi czas zawirowań

29.11.2019