Goodyear UltraGrip Performance+ lepsza od konkurentów w teście opon zimowych Auto Motor und Sport

Goodyear UltraGrip Performance+ lepsza od konkurentów w teście opon zimowych Auto Motor und Sport

8.10.2019
Czas czytania ok. 2 minut

Prestiżowe niemieckie czasopismo motoryzacyjne Auto Motor und Sport uznało nową oponę Goodyear UltraGrip Performance+ za najlepszą w klasyfikacji ogólnej pierwszego testu ogumienia zimowego w tym roku 1 . Produkt amerykańskiej marki okazał się również
bezkonkurencyjny pod względem drogi hamowania na śniegu.

Eksperci Auto Motor und Sport opisali UltraGrip Performance+ jako wiodącą oponę zimową, charakteryzującą się doskonałą przyczepnością zarówno na zaśnieżonych nawierzchniach, jak i w mokrych zakrętach. Produkt amerykańskiej marki chwalono za niezawodne i łatwe do kontrolowania reakcje na zmiany obciążenia. UltraGrip Performance+ prowadzi się dobrze na zaśnieżonych i mokrych nawierzchniach. Sprawdza się również przy hamowaniu na suchych nawierzchniach oraz ma bardzo zrównoważoną interakcję z elektronicznym systemem kontroli dynamiki pojazdu (VDC). Dzięki temu opona Goodyear UltraGrip Performance+ uzyskała ogólną ocenę 8,9 na 10 i została zwycięzcą klasyfikacji generalnej testu.

Wykorzystując samochód Volkswagen T-Roc oraz tory testowe w Ivalo i północnych Niemczech, Auto Motor und Sport sprawdził właściwości jedenastu modeli opon Wykorzystując samochód Volkswagen T-Roc oraz tory testowe w Ivalo i północnych Niemczech, Auto Motor und Sport sprawdził właściwości jedenastu modeli opon
[1]. Badano szereg aspektów: hamowanie, aquaplaning, prowadzenie, zmiana pasa ruchu i poziom hałasu. Przeprowadzono pięć testów na śniegu i dwanaście innych na mokrych i suchych nawierzchniach. UltraGrip Performance+ okazała się niepokonana w testach na śniegu, uzyskując wynik 9,7 na 10.
Badano szereg aspektów: hamowanie, aquaplaning, prowadzenie, zmiana pasa ruchu i poziom hałasu. Przeprowadzono pięć testów na śniegu i dwanaście innych na mokrych i suchych nawierzchniach. UltraGrip Performance+ okazała się niepokonana w testach na śniegu, uzyskując wynik 9,7 na 10.


  [1]
 Auto

Motor und Sport (GER) – wydanie Auto
Motor und Sport (GER) – wydanie Auto
Motor und Sport (GER) – wydanie   20, wrzesień   2019 – rozmiar opony: 215/55R17 –
Goodyear UltraGrip Performance+, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac
Pro, Continental TS850 P, Michelin Alpin 6, Hankook icept evo2, Falken
Eurowinter HS01, Toyo Snowprox S954, Pirelli Winter SottoZero 3, GITI Winter
W1, Nokian WR Snowproof 2019 – rozmiar opony: 215/55R17 –
Goodyear UltraGrip Performance+, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac
Pro, Continental TS850 P, Michelin Alpin 6, Hankook icept evo2, Falken
Eurowinter HS01, Toyo Snowprox S954, Pirelli Winter SottoZero 3, GITI Winter
W1, Nokian WR Snowproof 2019 – rozmiar opony: 215/55R17 –
Goodyear UltraGrip Performance+, Bridgestone Blizzak LM005, Vredestein Wintrac
Pro, Continental TS850 P, Michelin Alpin 6, Hankook i*cept evo2, Falken
Eurowinter HS01, Toyo Snowprox S954, Pirelli Winter SottoZero 3, GITI Winter
W1, Nokian WR Snowproof

Wyświetlenia: 193

Megaciężarówki Dachser przemierzają czeskie drogi

18.09.2019

Polski finał Optifuel Challenge w Polsce 2019

30.09.2019

Ryanair uruchamia nową trasę z Bydgoszczy

4.10.2019

Koła na żelaznym bruku

14.10.2019

Metro Properties zawarło transakcję sprzedaży i najmu zwrotnego portfela sklepów Cash & Carry w Europie Środkowej

10.09.2019

BM REFLEX: Na stacjach brak reakcji na szok cenowy wywołany atakiem na instalacje naftowe Arabii Saudyjskiej w ubiegły weekend

22.09.2019
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Czwarty odcinek S19 w budowie

8.10.2019

Aktualizacja wzorcowych Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

10.10.2019

Pesa Elf2 Wlkp z homologacją!

13.09.2019

EZT i tramwaj - nowe pojazdy Pesa na targach TRAKO

24.09.2019

GDDKiA wypłaca pieniądze podwykonawcom firmy Energopol Szczecin!

16.09.2019

Rewolucja last mile – technologia przyspiesza dostawę przesyłek do klienta

24.09.2019