SPAR GROUP – sieć 400 sklepów w ciągu 5 lat

SPAR GROUP – sieć 400 sklepów w ciągu 5 lat

29.11.2019
Czas czytania ok. 2 minut

SPAR GROUP – wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – planuje zbudowanie sieci 400 sklepów w ciągu 5 lat w Polsce. Bazą do budowania sieci Spar w Polsce będzie Grupa Piotr i Paweł, której sklepy zostaną poddane rebrandingowi i zmienią szyld na SPAR. Sieć będzie także rozwijać się w oparciu o nowe umowy z niezależnymi detalistami. Przewagą SPAR GROUP jest międzynarodowe doświadczenie, doskonała logistyka dostaw oraz dobrowolność i elastyczność współpracy z partnerami. Firma planuje także uruchomienie nowego centrum dystrybucyjnego w Polsce.

SPAR GROUP otworzyła nowy sklep EUROSPAR na terenie Warszawy. Z placówki o powierzchni sprzedaży około 2,5 tys. m² mogą już korzystać klienci Blue City To największe w całym centrum handlowym miejsce sprzedaży artykułów spożywczych. Wcześniej w tej lokalizacji znajdował się sklep sieci Piotr i Paweł, która stała się częścią SPAR GROUP.

SPAR GROUP bardzo mocno angażuje się w polski rynek handlowy. Ważne dla nas są możliwości współpracy z dużą liczbą niezależnych detalistów – którzy często szukają dużego, wiarygodnego i stabilnego partnera. Szansą są wysokie poziomy konsumpcji w Polsce – przy czym polski konsument to klient świadomy, oczekujący produktów dobrej jakości i chętnie kupujący w dobrze zaopatrzonych sklepach. Naszą przewagą jest międzynarodowa sieć i doświadczenie – możemy zapewnić detalistom takie wyroby, które są niedostępne w innych placówkach. Mamy szerokie doświadczenie w sprawnej i efektywnej logistyce dostaw – co oznacza doskonałe i terminowe zatowarowanie sklepów. Dla detalistów to atut, który może istotnie wpływać na ich obroty i zwiększanie bazy klientów” –powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu WASZ SKLEP SPAR.

W październiku SPAR GROUP sfinalizował umowę przeniesienia własności udziałów spółki Grupa Piotr i Paweł sp. z o.o. Tym samym zrealizowane zostały założenia planu inwestycyjnego i wykonano decyzję UOKiK w sprawie koncentracji sieci. Sklepy Piotr i Paweł będą systematycznie zmieniać logo na SPAR i dołączą do międzynarodowego holdingu z wieloletnim doświadczeniem w sektorze detalicznym na świecie i w Europie.

SPAR GROUP – jako inwestor – wspiera Grupę Piotr i Paweł w zakresie spłaty zobowiązań, negocjacji umownych i rozwoju. Dotychczas podpisano lub odnowiono kontrakty z prawie 300 dostawcami. Zgodnie z planem, w systemie logistycznym jest już dostępnych ponad 6.500 produktówod prawie 500 dostawców, a do końca roku liczba produktów wzrośnie do 7.500.

Ponadto SPAR GROUP uruchomi w Polsce nowoczesne centrum dystrybucyjne dla obsługi detalistów. Prowadzone są już warsztaty z zespołem logistycznym oraz analiza potencjalnych lokalizacji. Nowe centrum logistyczne będzie uzupełnieniem i rozszerzeniem możliwości logistycznych wynikających z dotychczasowej infrastruktury Grupy Piotr i Paweł – w tym dwóch centrów magazynowych zlokalizowanych pod Poznaniem i Warszawą.

Wyświetlenia: 147

Po rozrywkę do centrum handlowego

20.11.2019

Jak aranżacja biura zwiększa efektywność pracowników?

3.12.2019

Niższe podatki a nie programy socjalne – tak należy budować dobrobyt społeczny

17.10.2019

Wyniki konkursu kreatywnego „Młody kierowca”

27.11.2019

Podpisaliśmy pierwszą umowę na przebudowę A18

15.11.2019

Zielony zwrot w strategii LPP

23.10.2019
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Uber to magnes na mikroprzedsiębiorców

23.10.2019

Agility stawia na ekologię i inwestuje w zielone łańcuchy dostaw

23.10.2019

Colliers International po raz kolejny z tytułem Najlepszego Pracodawcy

24.10.2019

Czy przygotowałeś swoje auto na nadejście zimy? milesPLUS diesel arktyczny zadba o silnik twojego samochodu w każdych warunkach

4.12.2019

Postępowanie przetargowe jest niczym ostatnia prosta przed budową!

5.11.2019

Volvo ulepsza autobusy hybrydowe

24.10.2019