Renata Timoščik nową Senior Director Market Development w Circle K Polska

Renata Timoščik nową Senior Director Market Development w Circle K Polska

12.02.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Z początkiem lutego br. Renata Timoščik dołączyła do polskiego zespołu Circle K i objęła stanowisko Senior Director Market Development. Będzie odpowiedzialna m.in. za zarządzanie ofertą convenience, w tym rozwój oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożenie nowego konceptu sklepów Circle K w Polsce.

Renata Timoščik posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu kategorią produktów sieci handlowych, rozwoju działu convenience oraz realizacji projektów marketingowych. Z Circle K jest związana od 2009 roku, początkowo jako Manager Kategorii Convenience na Litwie. Odpowiadała wówczas za ofertę paliwową oraz wsparcie wdrożenia nowego konceptu sklepu. Przed dołączeniem do polskiego zespołu pełniła funkcję Dyrektor Marketingu Circle K na litewskim rynku.

Choć rynek litewski jest dużo mniejszy niż polski, już teraz mogę powiedzieć, że dostrzegam pewne podobieństwa, m.in. w oczekiwaniach klientów co do oferty na stacji. Polska branża stacji paliw również bardzo mocno rozwija się w kierunku convenience i poszerzania oferty dostępnych usługmówi Renata Timoščik, nowa Senior Director Market Development w Circle K Polska. Obecnie sieć Circle K jest w trakcie wdrażania sklepów w nowym koncepcie w kolejnych lokalizacjach w Polsce. Koncept sklepu m.in. z rozbudowaną strefą wypoczynkową dla gości oraz szerszą ofertą gastronomiczną jest mi doskonale znany, ponieważ został opracowany w oparciu o najlepsze praktyki z innych rynków i wcześniej wdrożony również na stacjach Circle K na Litwie. Mam nadzieję, że moje doświadczenie w tym obszarze przyczyni się do rozwoju sieci także w Polsce – dodaje Renata Timoščik.

Renata Timoščik jest absolwentką ISM University of Management and Economics w Wilnie. Posiada tytuł Master of Business Administration, który uzyskała w Baltic Management Institute. Jako Senior Director Market Development Timoščik będzie odpowiedzialna za zarządzanie ofertą convenience, w tym rozwój oferty gastronomicznej i myjni, a także wdrożenie nowego konceptu sklepów Circle K w Polsce. W ubiegłym roku firma podjęła decyzję o otwarciu pierwszych sklepów reprezentujących nowy koncept, w którym stawia na większą i klimatyczną strefę dla gości oraz bogatszą ofertę gastronomiczną. Pilotażowe stacje zostały otwarte w kilku głównych lokalizacjach, a do końca kwietnia 2020 roku Circle K planuje wdrożenie zmian na kolejnych 40 stacjach w Polsce.

Circle K

Wyświetlenia: 542

Würzburg inwestuje w elektromobilność

12.07.2020

Ile mieszkań w ostatnich miesiącach sprzedali deweloperzy

15.07.2020

Umowa z wykonawcą obwodnicy Oświęcimia została podpisana

10.07.2020

ID Logistics już zarządza nowym centrum dystrybucyjnym Lindt&Sprüngli w Grodzisku Mazowieckim

30.06.2020

Boris Winkelmann nowym prezesem zarządu i dyrektorem generalnym GeoPost / DPDgroup

14.07.2020

Gdzie i za ile Polacy mogą polecieć na wakacje w czasie pandemii?

18.06.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Mercedes-Benz AG tworzy nową jednostkę kompetencji w zakresie układów napędowych – Mercedes-Benz Drive Systems

10.08.2020

Barometr COVID-19: sektor MŚP potrzebuje rok na rekonwalescencję po koronawirusie. Najszybciej na powrót do formy liczą firmy handlowe

29.06.2020

Po kilkunastu latach eksploatacji wymieniamy nawierzchnię A4

7.08.2020

UTA oferuje rozwiązania do opłat drogowych w Bułgarii dla pojazdów wszystkich kategorii

25.06.2020

Offenbach znów wybiera elektryczne Solarisy

16.07.2020

Malbork kupuje od Solarisa pierwsze autobusy elektryczne

16.07.2020