Partnerstwo Element Logic z AutoStore – logistyka przyszłości w e-commerce

Partnerstwo Element Logic z AutoStore – logistyka przyszłości w e-commerce

28.02.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Element Logic, firma specjalizująca się w rozwiązaniach optymalizacji logistyki wewnętrznej, czyli intralogistyki, rozszerzyła najwyższy stopień partnerstwa z producentem systemów i urządzeń automatyki magazynowej AutoStore na wszystkie europejskie rynki. Dzięki jeszcze ściślejszej współpracy z AutoStore, Element Logic oferuje kompleksowe rozwiązania z zakresu robotyki i automatyzacji magazynowej dla sektora retail oraz e-commerce na polskim rynku.

- Dzieki partnerstwu z AutoStore uzyskaliśmy możliwość dystrybucji i integracji zaawansowanych rozwiązań automatyki magazynowej w całej Europie, także w Polsce. Możliwość zaoferowania tak wysoce wyspecjalizowanych rozwiązań na rynku pozwoli nam wejść na wyższy poziom w rozwoju. Jest to z pewnością kamień milowy dla firmy Element Logic. Co jednak ważniejsze, dzięki partnerstwu możemy zaoferować polskiemu rynkowi unikatowe i niedostępne wcześniej rozwiązania z zakresu automatyki intralogistycznej – mówi Anna Wiśniewska, dyrektor zarządzająca Element Logic Poland sp. z o.o.

W Polsce istnieje kilka firm z branży logistyki wewnętrznej, które oferują standardowe rozwiązania. Jednak żadna z nich nie oferuje automatyzacji procesów na wyższym poziomie niż system AutoStore. Komponenty AutoStore produkowane są w Polsce, co sprawia, że implementacja kompleksowego systemu automatyzacji magazynowej jest efektywniejsza kosztowo właśnie w naszym kraju.

Zapotrzebowanie na zautomatyzowane procesy magazynowe szybko rośnie także w Polsce, ze względu na braki rąk do pracy i ciągle rosnącą presję na jak najszybszą realizację zamówień w magazynach obsługujących branżę handlu detalicznego oraz e-commerce.

- Rynek e-commerce w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Statystycznie każdego dnia powstaje ok. 21 nowych e-sklepów, a całkowita ich liczba wynosi dziś ponad 31 tys. Klienci z kolei oczekują otrzymania produktu możliwie jak najszybciej. Sklepy internetowe, by sprostać silnej konkurencji muszą implementować rozwiązania, które pozwolą im uzyskać przewagę na rynku. Optymalizacja procesów magazynowych jest istotna szczególnie dziś, gdy polska gospodarka odczuwa niedobory siły roboczej. Rozwiązania AutoStore pozwalają zmodernizować i zautomatyzować magazyny, a dzięki temu uzyskać istotną przewagę nad konkurencją – twierdzi Håvard Hallås, Dyrektor Sprzedaży w Element Logic.

Systemy AutoStore są rozwiązaniem stworzonym z myślą o sektorach retail oraz e-commerce. Element Logic, jako dystrybutor systemów AutoStore, chce stać się partnerem w rozwoju branży e-handlu w Polsce.

- Rozwój e-commerce oraz wysoka presja na poziom usług i czas dostawy stawiają przed sklepami online szereg wyzwań organizacyjnych, a przed wszystkim logistycznych. Wiele z tych problemów możemy rozwiązać dzięki rozwiązaniom AutoStore, które pozwalają wejść wszystkim e-sklepom na wyższy poziom organizacyjny – dodaje Anna Wiśniewska.

Element Logic

Wyświetlenia: 455

COVID-19 wymusi zmiany w zawieranych transakcjach na powierzchnie biurowe

11.05.2020

Budowa terminala LNG małej skali w Gdańsku wchodzi w kolejny etap

20.05.2020

Idealnie zbilansowane opony

16.04.2020

Instrukcja obsługi pojazdu Scania w Twoim telefonie

29.04.2020

Jak epidemia koronawirusa zmieni świat, który znamy?

20.05.2020

INPOST wprowadza Multiskrytkę

27.04.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

I kwartał roku na plusie, dwa kolejne z prognozowanymi spadkami

14.04.2020

#Koronawirus – Czego bać się bardziej – epidemii czy kryzysu ekonomicznego?

6.05.2020

Kroczyce, Padła, Szczekociny i Goleniowy zyskają obwodnice

29.05.2020

W drodze na Wielkanoc w czasach epidemii – zachowajmy rozwagę

9.04.2020

Koleje Dolnośląskie z nowymi przetargami na pociągi

7.05.2020

Alexander Vlaskamp mianowany wiceprezesem wykonawczym oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu Scania

1.06.2020