Trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą” – kulisy „świątyni AMG” w Gdańsku

Trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą” – kulisy „świątyni AMG” w Gdańsku

19.03.2020
Czas czytania ok. 2 minut

W sieci można odsłuchać już trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą”. Nowatorska audycja polskiego oddziału Mercedes-Benz to propozycja nie tylko dla entuzjastów motoryzacji. Kolejny odcinek odkrywa kulisy powstawania polskiej „świątyni AMG”, czyli Mercedes-AMG Brand Center w Gdańsku, które jest pierwszym tego typu obiektem w Europie i piątym na świecie. Tym razem program ma aż trzech gości: Olga Witman właścicielka salonu zdradzi, czy Polacy chętnie kupują sportowe samochody, a Paweł Stefaniak - dyrektor handlowy i Michał Maksymiuk - menedżer marki AMG m.in. na Polskę opowiedzą, gdzie najlepiej testować możliwości maszyn Mercedes-AMG.

„Pół godziny z gwiazdą” reaguje na ostatni fenomen świata mediów, czyli podkasty, które zarówno w Polsce, jak i na świecie cieszą się rosnącą popularnością. Nic dziwnego, bo są po prostu wygodne: można ich słuchać

w domu, podczas jazdy samochodem albo na spacerze, o dowolnej porze dnia. Badanie opracowane w ub.r. dla Tandem Media wskazuje, że podkastów słucha ponad 1/4 polskich internautów.

Podkasty są cenione za walory dziennikarskie i powstają na najróżniejsze tematy – również na temat samochodów. Podkast Mercedes-Benz jest adresowany do wszystkich, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę o motoryzacji, kupić auto lub poznać tajniki innowacyjnych rozwiązań.

Trzeci odcinek podkastu „Pół godziny z gwiazdą” jest poświęcony polskiej „świątyni AMG”, czyli gdańskiemu Mercedes-AMG Brand Center. Imponujący obiekt to jeden z największych, najbardziej ekskluzywnych salonów

Mercedes-AMG na świecie – obecnie takie centra działają w Tokio, Sydney, Pekinie, Szanghaju oraz właśnie w Gdańsku, przy Alei Grunwaldzkiej 493. Klienci mogą poznać tu świat marki AMG na dwóch kondygnacjach, a wystrój salonu nawiązuje do jej wyścigowego DNA. Charakterystycznym elementem obiektu jest okno wystawowe (tzw. „oko AMG” – AMG Eye), w którym można zobaczyć najbardziej efektowne modele Mercedes-AMG.

Tym razem program ma aż trzech gości: Olga Witman właścicielka salonu zdradzi, czy Polacy chętnie kupują sportowe samochody, a Paweł Stefaniak- dyrektor handlowy i Michał Maksymiuk - menedżer marki AMG m.in. na Polskę opowiedzą, gdzie najlepiej testować możliwości maszyn Mercedes-AMG.

Audycji można wysłuchać w serwisach pod adresami:

Na Spotify:

Na Apple podcast:

Na soundcloud:

Mercedes-Benz Polska pracuje już nad kolejnymi odcinkami na ekscytujące tematy ze świata marki spod znaku trójramiennej gwiazdy, a najbliższe trzy audycje poprowadzi nowy dziennikarz.

Mercedes-Benz Polska

Wyświetlenia: 373

Alexander Vlaskamp mianowany wiceprezesem wykonawczym oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu Scania

1.06.2020

Ostatni tydzień okiem obiektywu - drogi budowane i zbudowane

2.05.2020

INPOST wprowadza Multiskrytkę

27.04.2020

Co, poza COVID19, wstrzymuje inwestycje mieszkaniowe

17.04.2020

Ule SEGRO wśród Dobrych Praktyk 2019

4.05.2020

GDDKiA - Realizacja inwestycji publicznych umacnia polską gospodarkę

27.04.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Odpowiedź ETRMA w sprawie testów jazdy przeprowadzonych przez EmissionsAnalytics

24.04.2020

Podsumujemy zimę 2019/2020 i wyjaśnimy, o co chodzi w utrzymaniu dróg

6.05.2020

Grupa LOTOS sponsorem polskiej koszykówki

25.05.2020

Diagnostyka i pomiar DKZ – weź udział w darmowym szkoleniu online Valeo

8.04.2020

Kuehne + Nagel wprowadza platformę eShipAsia, spełniającą wymagania logistyczne azjatyckich logistyków

9.04.2020

Dachser: stabilna strategia rozwoju w Polsce

29.04.2020