SPAR DRIVE – nowa usługa w sieci sklepów

SPAR DRIVE – nowa usługa w sieci sklepów

17.04.2020
Czas czytania ok. 4 minut

Odbiór e-zakupów wprost do bagażnika

Wasz Sklep SPAR – należący do SPAR Group wyłączny operator licencji SPAR na terenie Polski – uruchomił usługę SPAR Drivew sklepach SPAR oraz Piotr i Paweł. Klienci sklepów w Częstochowie, Rzeszowie, Zielonej Górze i Gorzowie Wielkopolskim mogą od teraz odbierać zamówienia złożone przez Internet na parkingu sklepu. Po zaparkowaniu na dedykowanym miejscu parkingowym przed placówkami pracownik wstawi zakupy klienta wprost do jego bagażnika. Usługazostanie wdrożona łącznie w 11 miastach w Polscedo końca kwietnia. Sieć SPAR zakłada również uruchomienie obu usług w kolejnych 12 placówkach w maju, w tym w 6 nowych miastach – jeśli formuła się przyjmie.

„W obecnej sytuacji kluczowe jest sprostanie rosnącemu zainteresowaniu klientów zakupami przez Internet – a także prowadzenie działań, które zmniejszą kolejki w sklepach stacjonarnych – dla bezpieczeństwa klientów i pracowników. Opcja SPAR Drive jest najwygodniejszą usługą typu zamów-odbierz. Nie ma nic prostszego od zamówienia online, zaparkowania w dedykowanym miejscu przez sklepem, otworzenia bagażnika i odjechania z zakupami. Klienci sklepu online mają dostęp do pełnej oferty produktów SPAR oraz Piotr i Paweł – takiej samej, jak w sklepach stacjonarnych, w tych samych cenach i bez żadnych dodatkowych kosztów. Wciąż szukamy kolejnych rozwiązań, które jeszcze bardziej zwiększą poziom bezpieczeństwa naszych klientów oraz pracowników” – powiedział Tomasz Syller, dyrektor zarządzający, członek zarządu Wasz Sklep SPAR.

Od 7 kwietnia 2020 roku aż do odwołania w wybranych placówkach SPAR oraz wszystkich sklepach własnych Piotr i Paweł dla klientów dostępne będą specjalne ulotki z listą zakupową. Po uzupełnieniu zamówienia poza sklepem można zostawić ulotkę w przeznaczonym do tego miejscu – załoga sklepu skompletuje koszyk i zadzwoni do klienta, gdy zakupy będą gotowe do odebrania przy kasie, gdzie ten dokona płatności. Rozwiązanie to umożliwi osobom młodszym realizację zakupów w godzinach dla seniorów.

W sklepach SPAR w związku z pandemią obowiązuje jeszcze częstsza dezynfekcja stanowisk pracy, kas i terminali. We współpracy ze SPAR International zorganizowano import dodatkowych środków higienicznych, m.in.: maseczek na twarz, jednorazowych rękawiczek, plastikowych fartuchów, środków do dezynfekcji i mydeł. Sieć zamówiła także specjalne przyłbice na twarz, które są dystrybuowane do zespołów pracujących w sklepach SPAR. Odbywają się szkolenia w zakresie procedur, wprowadzono także rotacyjne zmiany załogi sklepów oraz skrócenie godzin pracy.

Wasz Sklep SPAR rozpoczął także montaż barier ochronnych wykonanych z płyt pleksi dla zwiększenia bezpieczeństwa pracowników sklepów oraz klientów. Osłony – dostarczane do sklepów w ramach zaopatrzenia z magazynu centralnego – zostaną wdrożone nie tylko na stanowiskach kasjerów, ale także przy stoiskach z wędlinami i serami oraz przy kasach alkoholowych. W sklepach, które przed rebrandingiem działały pod szyldem Piotra i Pawła – z uwagi na ich wielkość – bariery ochronne montowane są przy 3 kasach głównych, przy stoisku informacyjnym i punkcie monopolowym oraz przy cukierni. Obok lad z wędlinami i serami na podłodze zaznaczone są miejsca, w których stanąć może obsługiwany klient – tak, aby oddzielała go od pracownika sklepu osłona z pleksi.

Dla bezpieczeństwa klienta w sklepach SPAR Partnerom zarekomendowano ograniczenie ekspozycji produktów na wagę – w sklepach owoce i warzywa będą dostępne we wcześniej przygotowanych opakowaniach i zachęca się klientów do wyboru pakowanych artykułów spożywczych. Priorytetem SPAR jest także utrzymanie nieprzerwanych i wyczerpujących dostaw produktów kluczowych.

Wasz Sklep SPAR monitoruje najnowsze wydarzenia i komunikuje partnerom najbardziej aktualne wiadomości, zawierające również kolejne informacje odnośnie oficjalnych komunikatów rządowych, legislacji, kwestii prawnych, działań wewnętrznych i rekomendacji.

SPAR International – właściciel marki SPAR na całym świecie – rekomenduje wdrożenie działań podjętych przez sieć SPAR w Polsce związanych z epidemią koronawirusa jako wzór we wszystkich krajach, w których działa SPAR. Rozwiązania zaproponowane i wdrożone w Polsce zostały ocenione przez SPAR International jako najlepsze światowe praktyki w Grupie SPAR.



SPAR Group

Wyświetlenia: 546

Damski kapelusz: jak stawić czoło podmuchom wiatru i nadal dobrze wyglądać

2.05.2020

Spojrzenie rynku magazynowego na pandemię

7.04.2020

NTC Platforma wiedzy technicznej Nissens. Efektywna nauka bez wychodzenia z domu!

22.05.2020

Czy możemy spodziewać się opóźnień w przesyłkach?

17.04.2020

Praca zdalna: jakie prawa i obowiązki mają pracownik i pracodawca

8.04.2020

Rafineria LOTOSU nie zwalnia tempa

15.05.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

IVECO Daily zdobywa prestiżową nagrodę magazynu Trade Van Driver za 2020 rok

12.05.2020

Cały kompleks biurowy Silesia Business Park w rękach filipińskiego inwestora

3.06.2020

Nowa hulajnoga elektryczna FIAT z mocniejszym silnikiem i energooszczędnym wyświ

22.04.2020

Większe bezpieczeństwo i komfort za sprawą pojemnościowego wykrywania dotyku dłoni

28.05.2020

Program Veeam Cloud & Service Provider świętuje 10 lat sukcesów z 33-procentowym rocznym wzrostem i wydaniem nowej konsoli dostawcy usług Veeam v4

9.04.2020

Nowa opona MICHELIN Agilis 3 – trwała, bezpieczna i przyjazna środowisku

24.04.2020