„Cichy pomocnik” firm i sklepów

„Cichy pomocnik” firm i sklepów

20.04.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Od tygodni towarzyszy nam hasło „zostań w domu”. Są jednak branże, które cały czas pracują na wysokich obrotach. Należy do nich transport. Firma Fraikin Polska wprowadziła dodatkowe procedury, aby zapewnić Pracownikom i Klientom maksimum bezpieczeństwa. Włącza się również do akcji pomocowych związanych z koronawirusem.

Firma Fraikin to „cichy pomocnik”, który od początku pandemii przez cały czas intensywnie pracuje tak, aby jej partnerzy biznesowi mogli działać bez zakłóceń i dostarczać niezbędne towary do firm, magazynów czy sklepów.

Pracownicy są w stałym kontakcie z Klientami, proponując indywidualne, uszyte na miarę ich aktualnych potrzeb rozwiązania i na wszelkie pytania odpowiadają najszybciej, jak to jest możliwe.

W znajdujących się na terenie całego kraju 8 oddziałach Fraikin oraz w serwisie mechanicznym w Błoniu, cały personel i Mobilni Inspektorzy Techniczni czuwają nad zapewnianiem ciągłości łańcucha dostaw klientów, niezwłocznie reagując na potrzeby zwiększenia floty, wsparcia mobilności czy awarii pojazdów.

- Dziękujemy naszym Pracownikom za pracę w tak ciężkim czasie i w tak trudnych warunkach – mówi *Michał Iwanek, CEO Fraikin Polska**. – Czynimy wszelkie starania, aby zapewnić im bezpieczeństwo i odpowiednią ochronę. Serwis Mechaniczny w Błoniu, Mobilni Inspektorzy Techniczni, Oddziały Wynajmu Krótkoterminowego nieprzerwanie są zaopatrywane w środki dezynfekujące i higieny osobistej. Na bieżąco przesyłane są instrukcje, które zawierają wytyczne dotyczące bezpiecznego zachowania. Ponadto Fraikin włącza się w walkę*

z pandemią poprzez utrzymanie usług na najwyższym poziomie – dodajeMichał Iwanek.

Podczas pandemii szczególnie sprawdza się realizowana dla klientów serwisu mechanicznego w Błoniu usługa Door to Door. Polega ona na dostarczeniu przez służby techniczne Fraikin pojazdu do serwisu, naprawie, a następnie odprowadzeniu go do siedziby klienta lub we wskazane miejsce. Dzięki temu ograniczane są kontakty między pracownikami klientów i Fraikin. Ponadto uruchomiono nocne pogotowie techniczne gotowe do działania codziennie, w godzinach 18-8 na terenie aglomeracji warszawskiej.

Bardzo istotnym elementem dbania o bezpieczeństwo jest przeprowadzana przez Fraikin, przed każdym przekazaniem pojazdu w ramach usługi wynajmu, dezynfekcja elementów wyposażenia: klamek, kierownicy, deski rozdzielczej, gałki zmiany biegów, kluczyków i wszelkich włączników.

Fraikin włączyło się również do akcji pomocowych związanych z koronawirusem. Za symboliczną złotówkę wypożyczyło laboratorium Warsaw Genomics dwa pojazdy: samochód osobowy do przewozu 7 osób oraz specjalistyczny pojazd dostawczy. Laboratorium Warsaw Genomics obecnie koncentruje swoje wysiłki i zasoby do przeprowadzania testów w kierunku SARS-CoV-2. Dziennie wykonuje ich ok. 2 tys.

Grupa FRAIKIN

Wyświetlenia: 458

BM Reflex: Podwyżki cen benzyn i gazu, diesel bez zmian

6.07.2020

#Koronawirus - Recesja największa od 30 lat – jaki spadek PKB w 2020 roku?

15.05.2020

Bridgestone i Microsoft wprowadzają inteligentny system monitorowania opon

3.07.2020

GDDKiA: Dzieje się na budowie S7 Napierki - Płońsk

12.05.2020

Silniejsza tożsamość, więcej sportu, bardziej indywidualny charakter

1.06.2020

NTC Platforma wiedzy technicznej Nissens. Efektywna nauka bez wychodzenia z domu!

22.05.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Cło, podatki, chaos

3.06.2020

Gwarancja bezpieczeństwa to gwarancja zaufania konsumentów i pracowników – Smart Occupancy na straży przestrzegania dystansu społecznego

8.06.2020

Jest przetarg na projekt i budowę I odcinka DK75 Brzesko-Nowy Sącz, czyli II etapu „łącznika brzeskiego”

3.07.2020

Jest umowa na budowę kolejnego odcinka S16

28.05.2020

Inter Cars dołącza do akcji "WomanUpdate"

22.06.2020

Kosztowne wypadki. Przypominamy najważniejsze zasady i dobre praktyki na drodze

2.06.2020