Koniec z nudą – materiały drugiej edycji  programu „Drogowe ABC” dostępne online

Koniec z nudą – materiały drugiej edycji programu „Drogowe ABC” dostępne online

21.04.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Kolejne tygodnie w domach przed nami, warto wykorzystać ten czas w mądry sposób i wspólnie z misiem Cyrylem przypomnieć najmłodszym jak należy zachowywać się na drodze.

Dziękimateriałom dostępnym online, już teraz można przekazać dzieciom niezbędną wiedzę, którą za jakiś czas będą miały okazję wykorzystać w praktyce.

W ramach drugiej edycji programu „Drogowe ABC”, organizowanego przez Circle K we współpracy z PCK, dostępne są zagadki, łamigłówki i kolorowanki, które pomogą maluchom poznać najważniejsze zasady bezpieczeństwa, dowiedzieć się co nieco o zasadach pierwszej pomocy oraz przypomnieć jak zachowywać się będąc uczestnikiem ruchu drogowego. Program kierowany jest do dzieci w wieku przedszkolnym a materiały dla nich dostępne są pod adresem www.drogoweabc.pl/Dla_przedszkolakow.zip

W ramach drugiej edycji programu edukacyjnego „Drogowe ABC” planujemy wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem dotrzeć do 25 tysięcy dzieci w wieku 3-6 lat, przekazując im wiedzę związaną z prawidłowym zachowaniem na drodze. Obecnie, dla bezpieczeństwa nas wszystkich, musimy pozostać w domach, w związku z tym przekazujemy w ręce rodziców materiały, które pozwolą im w ciekawy i angażujący sposób spędzić czas z dziećmi – mówi Rafał Droździak, dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji w Circle K Polska.

Doceniamy działania firmy Circle K, z którą współpracujemy od lat, edukując dzieci w zakresie bezpieczeństwa na drodze i cieszymy się, że niezbędne do tej edukacji materiały są dostępne także teraz, gdy przedszkolaki pozostały w domach – mówi Małgorzata Szukała, kierownik działu promocji i pozyskiwania dochodów PCK. – Wolontariusze Polskiego Czerwonego Krzyżaintensywnie pracują każdego dnia, pomagając w walce z koronawirusem. Dzięki dodatkowemu projektowi realizowanemu z Circle K dostarczymy 5000 paczek z produktami spożywczymi seniorom, którzy potrzebują szczególnej opieki w tym wyjątkowym czasie.

Jako firma odpowiedzialna społecznie Circle K dostrzega aktualne potrzeby poszczególnych grup społecznych i aktywnie na nie odpowiada. W obliczu pandemii firma podjęła szereg działań, wspierających lokalne społeczności w radzeniu sobie z trudną sytuacją:

· materiały programu „Drogowe ABC” dostępne są online;

· na stacjach Circle K dostępna jest bezpłatna, aromatyczna kawa dla pracowników służb, dzielnie dbających o nasze bezpieczeństwo – Pogotowia, Straży Pożarnej, Policji, Wojska, Straży Miejskiej i Straży Granicznej;

· dzięki wsparciu wolontariuszy PCK i zaangażowaniu pracowników stacji firma dostarczyła do domu najbardziej potrzebujących seniorów podstawowe produkty spożywcze (mleko, masło, chleb, sery, itp.), tym samym zachęcając do zwrócenia większej uwagi na osoby starsze, które mogą potrzebować sąsiedzkiej pomocy.

Circle K Polska

Wyświetlenia: 412

Jak zapewnić bezpieczeństwo epidemiologiczne przy odmrażaniu gospodarki?

18.05.2020

FPP i CALPE: Reguła wydatkowa – tylko we współpracy z ekspertami

20.05.2020

INPOST liderem w wynajmie magazynów w Polsce

3.06.2020

Dachser nagrodzony za CSR i logistykę kontraktową

12.05.2020

#Koronawirus: Zdalna szkoła wymaga nowych metod nauczania

8.05.2020

LOTOS spółką dywidendową pomimo trudnych czasów

8.05.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Rozpoczyna się najważniejszy etap realizacji 8,5-kilometrowego odcinka S1 Przybędza - Milówka (obejście Węgierskiej Górki)

25.06.2020

355 nowych autobusów Scania wyjedzie na ulice Santiago

30.06.2020

Kolejny transport sprzętu zakupionego przez LOTOS dotarł do Polski

12.05.2020

IVECO Daily zdobywa prestiżową nagrodę magazynu Trade Van Driver za 2020 rok

12.05.2020

#Koronawirus - Recesja największa od 30 lat – jaki spadek PKB w 2020 roku?

15.05.2020

Kto skorzysta na Baltic Pipe? Dla Polski to strategiczna inwestycja

29.05.2020