Salon online Mercedes-Benz – dla kupujących i oglądających

23.04.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Mercedes-Benz Polska uruchamiasalon samochodowy onlinez prawdziwego zdarzenia. To centrum zakupowo-informacyjne dla klientów i potencjalnych nabywców aut z gwiazdą: w jednym miejscu można uzyskać informacje na temat oferty pojazdów nowych

i używanych, wygodnie skonfigurować wymarzony model, obejrzeć go podczas wirtualnej jazdy testowej, a nawet zobaczyć na filmie wraz

z recenzją eksperta i szybko wybrać kontakt z najbliższym dealerem. Goście salonu mogą wybierać spośród aut dostępnych od ręki, korzystać z konfiguratora. Każdej prezentacji towarzyszy gotowa oferta finansowa. Ale to też miejsce, by po prostu ciekawie spędzić czas, poznając tajniki świata Mercedesa.

W tych wymagających czasach wielu z nas pracuje zdalnie i chce jak najwięcej spraw załatwiać w zaciszu własnego domu – komfortowo i bezpiecznie. Mercedes-Benz odpowiada na te potrzeby i zaprasza do swojego salonu samochodowego online, dostępnego pod adresem www.mercedes-benz.pl/passengercars/mercedes-benz-cars/online-showroom.html. To centrum zakupowo-informacyjne dla klientów i potencjalnych nabywców aut z gwiazdą: w jednym miejscu łączy konfiguratory nowych modeli, listę dostępnych ofert pojazdów nowych i używanych oraz unikalną, multimedialną sekcję rozrywkową. Krótki formularz i jedno kliknięcie dzieli użytkownika od kontaktu ze sprzedawcą, który zajmie się dalszą, „rzeczywistą” częścią procesu zakupowego, a nawet dokona prezentacji pojazdu za pośrednictwem transmisji wideo. W skrócie, salon oferuje całą teoretyczną część procesu zakupowego w wersji online i pozwala zapoznać się z ofertą marki przy wykorzystaniu najnowszych cyfrowych technik.

Po „wejściu” do salonu online Mercedes-Benz, tak samo jak w przypadku tradycyjnej placówki, w pierwszej kolejności klient ma możliwość oglądania samochodów dostępnych od ręki – nowych lub używanych. Nawet w tym przypadku potencjalny nabywca może wyszukać egzemplarz ściśle dopasowany do swoich wymagań – wśród kryteriów są nie tylko klasa pojazdu, parametry silnika, ale też elementy wyposażenia oraz kolorystyka. Wybierać można z oferty fizycznych placówek zlokalizowanych w określonej odległości od naszego miejsca zamieszkania.

Do dyspozycji jest też klasyczny konfigurator nowych samochodów, pozwalający stworzyć swój wymarzony samochód „szyty na miarę”, a także unikalny konfigurator lifestyle’owy. To propozycja dla tych, którzy jeszcze nie mają sprecyzowanego wyboru modelu. W tym przypadku selekcja auta nie przebiega na bazie „twardych” parametrów, ale osobistych priorytetów, takich jak przestrzeń bagażowa, ekonomiczność czy sportowy design.

Dodatkowym udogodnieniem jest kalkulator finansowania wraz z gotową ofertą w ramach programu Lease & Drive 1% przygotowaną przez Mercedes-Benz Leasing.

Gość salonu online może błyskawicznie skontaktować się ze sprzedawcą celem omówienia „rzeczywistych” aspektów oględzin i zakupu pojazdu – po wysłaniu krótkiego formularza skontaktuje się on z nami w wybranym terminie. Na życzenie istnieje nawet możliwość zdalnej wideoprezentacji samochodu.

W każdej chwili można też wybrać kontakt z infolinią Mercedes-Benz, której pracownicy odpowiedzą na wszelkie zagadnienia techniczne, związane

z formalnościami lub logistyką.

Ale salon online Mercedes-Benz nie jest tylko internetowym „sklepem

z samochodami”. To też miejsce, gdzie można po prostu ciekawie spędzić czas. Potencjalni nabywcy mogą znaleźć tu wiele przydatnych informacji na temat poszczególnych modeli, włącznie z wideorecenzjami motoryzacyjnych ekspertów (filmy w języku polskim lub z polskimi napisami), a także pobrać cyfrowe wydania lifestyle'owego magazynu „Mercedes me” lub odsłuchać odcinki polskiego podkastu pt. „Pół godziny z gwiazdą”, przybliżającego fascynujące historie ze świata trójramiennej gwiazdy.

W wolnej chwili, bez wychodzenia z domu, można także odbyć wirtualny spacer po muzeum Mercedesa w Stuttgarcie, prezentującym wspaniałe eksponaty z ponad 130-letniej historii producenta. Jest nawet coś dla najmłodszych, na czas, gdy dorośli zajmują się wyborem swojego samochodu marzeń – kolorowanki z kultowymi modelami z gwiazdą.

Wyświetlenia: 399

Pięć wyjątkowych murali w ramach kampanii LOTOSU

7.05.2020

S19 na Podlasiu. Przetarg na dwa kolejne odcinki!

29.05.2020

Biura będą potrzebne zawsze. Dla biznesu home office to za mało

5.05.2020

Najwyższa klasa: 45 lat temu zadebiutował Mercedes-Benz 450 SEL 6.9

7.05.2020

Kosztowne wypadki. Przypominamy najważniejsze zasady i dobre praktyki na drodze

2.06.2020

LOTOS Biznes i Niebieski Szlak z nagrodami

26.06.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

#StrefaBezpiecznaOdCovid-19 – konkurs FPP dla przedsiębiorców

11.05.2020

5 powodów, dla których cięcie budżetu wsparcia sprzedaży może być „strzałem w kolano”

3.06.2020

#Tarcza Antykryzysowa – duże firmy potrzebują pomocy, także w branży motoryzacyjnej

15.05.2020

Większe bezpieczeństwo i komfort za sprawą pojemnościowego wykrywania dotyku dłoni

28.05.2020

Jak epidemia wpłynie na polski eksport?

10.06.2020

W którym mieście najłatwiej zdać egzamin na prawo jazdy?

28.05.2020