INPOST wprowadza Multiskrytkę

INPOST wprowadza Multiskrytkę

27.04.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Bezpłatny odbiór wielu paczek z jednej skrytki Paczkomatu®

InPost – lider nowoczesnej logistyki w Polsce – ruszył z pilotażowym programem Multiskrytki. Dzięki nowej, bezpłatnej funkcjonalności w Paczkomatach®, kilka przesyłek do jednego odbiorcy będzie umieszczanych w jednej skrytce. Rozwiązanie w pełnym wymiarze wystartuje w połowie maja, ale już teraz opcja Multiskrytki jest już dostępna w wybranych maszynach InPost. Paczki w Multiskrytce identyfikowane są po numerze telefonu odbiorcy. Do odbioru paczek wystarczy tylko jeden kod – o paczkach, które znalazły się w Multiskrytce, InPost poinformuje klientów w wiadomościach SMS i e-mail. Wkrótce powiadomienia pojawią się również w aplikacji mobilnej InPost Mobile.Maksymalna ilość paczek, która może być umieszczona w Multiskrytce zależy wyłącznie od objętości dostępnej skrytki.

„Doskonale wiemy, jak wielu naszych klientów czekało na Multiskrytkę – i oto jest! Wprowadzamy nową funkcjonalność, która pozwala usprawnić i skrócić cały proces odbierania przesyłek. Dzięki nowemu i całkowicie bezpłatnemu rozwiązaniu nasi klienci nie będą tracić swojego cennego czasu – mogą odebrać swoje paczki za jednym razem, bez konieczności otwierania każdej skrytki z osobna. Od teraz wystarczy jeden kod odbioru i jedna skrytka – dla wielu przesyłek. Zapotrzebowanie na Paczkomaty® nieustannie rośnie – staramy się wykorzystywać możliwości naszych maszyn na każdym kroku. Na razie rozpoczynamy pilotaż tej usługi, jednak zamierzamy sukcesywnie powiększać ilość Paczkomatów® oferujących nową funkcjonalność” – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.

Rafał Brzoska podkreśla, że dostawy do Paczkomatów są w czasie obecnej pandemii najbezpieczniejszą formą dostawy. „ W połączeniu ze zdalnym otwieraniem skrytek za pomocą aplikacji InPost, to najwygodniejszy obecnie sposób odbierania przesyłek. Ponadto Multiskrytka sprawia, że korzystanie z Paczkomatów jest także bardzo ekologiczne. Dostarczając jednorazowo więcej przesyłek do maszyn, przyczyniamy się do ograniczenia emisji spalin, a także zmniejszenia korków oraz hałasu związanego z transportem” – dodaje Brzoska.

Jeżeli klient zamówi kilka paczek w ramach zamówienia z jednego sklepu w tym samym czasie, to wszystkie znajdą się w jednej skrytce, jeśli spełnione zostaną dwa warunki: sklep ma zamówione produkty na magazynie i wyśle je w tym samym momencie, a kurier InPost będzie miał miejsce w Multiskrytce, żeby umieścić tam wszystkie paczki podczas jednego podjazdu pod Paczkomat®.

Doręczenia paczek nie są wstrzymywane, by złożyć wszystkie w Multiskrytce. Jeśli klient zamówi 3 przesyłki u różnych dostawców z odbiorem w Paczkomacie®, a dwie z nich przyjdą w jednym dniu – to w takim przypadku dwie paczki zostaną umieszczone w Multiskrytce, a trzecia w kolejnej skrytce. W sytuacji, gdy nie wszystkie paczki zmieszczą się w Multiskrytce, to część zostanie umieszczona w innej skrytce Paczkomatu®.

W jednej Multiskrytce mogą znajdować się tylko opłacone przesyłki – jeśli jedna paczka przesłana do tego samego odbiorcy będzie za pobraniem, a inna została wcześniej opłacona, to będą one czekały na odbiór w dwóch różnych skrytkach.

Systematycznie rośnie zapotrzebowanie na usługi InPost – liczba Paczkomatów® (6000 urządzeń w Polsce) przekroczyła skalę placówek własnych Poczty Polskiej (4600 [1] ).

Aż 63% kupujących w Internecie deklaruje, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost [2] – to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce.

InPost z uwagi na rosnące zapotrzebowanie na usługi paczkomatowe® w związku pandemią przyspieszył start nowej usługi „Paczka w Weekend” umożliwiającej dostawy do Paczkomatów® także w soboty i niedziele. W ramach „Paczki w weekend” przesyłki zostaną dostarczone do klientów w weekend, jeśli nadanie (czyli przekazanie paczki do Paczkomatu® lub POP albo złożenie zlecenia na odbiór przez kuriera), nastąpi w sobotę do godziny 13:00.



InPost

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[1] Źródło:

[2] Badanie CAWI na reprezentatywnej grupie internautów N=1000, wszyscy dokonali zakupu w internecie w ciągu ostatnich trzech miesięcy, kwiecień 2019

Wyświetlenia: 1054

FPP i ZPPHiU o czynszach w galeriach handlowych

27.04.2021

Unilever rewolucjonizuje transport morski – zwiększa jego efektywność i nawiguje w kierunku ekologii

11.05.2021

Niemal połowa Polaków sądzi, że samochody nie szkodzą środowisku

2.06.2021

100 stacji franczyzowych Circle K w Polsce

18.05.2021

Post-BREXIT: na czym stoimy?

28.05.2021

Dobre wyniki LOTOSU potwierdzają stopniową odbudowę rynku

28.04.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Prologis Park Ruda Śląska- magazyny do zadań specjalnych

7.05.2021

Nowy EQS elektryzuje Rejkiawik podczas turnieju League of Legends Mid-Season Invitational 2021

19.05.2021

9 na 10 firm logistycznych liczy na wzrost obrotów. W handlu i produkcji nadzieja na poprawę koniunktury

21.04.2021

Jak duże są największe mieszkania deweloperskie

5.05.2021

Kolejny odcinek nowej betonowej jezdni przekazany kierowcom

14.05.2021

Technologia magrail realną szansą na transformację kolei - raport IDOM i Nevomo

20.05.2021