DPD Polska z tytułem Marka Godna Zaufania 2020

DPD Polska z tytułem Marka Godna Zaufania 2020

5.05.2020
Czas czytania ok. 1 minuty

DPD Polska już po raz trzeci z rzędu została wyróżniona godłem Marka Godna Zaufania. Tytuł przyznawany przez magazyn „My Company Polska” jest potwierdzeniem niezawodności i wysokiej jakości oferowanych przez firmę usług.

Tegorocznych laureatów wyłoniono na podstawie badania wykonanego przez instytut badawczy Kantar Polska na zlecenie „My Company Polska”. Wyniki pozyskano dzięki ankietom, które wypełniło prawie 20 000 polskich przedsiębiorców. Zwycięzcą w kategorii „usługi kurierskie” została firma DPD Polska, zyskując uznanie znacznej części respondentów. Dzięki temu znalazła się w gronie marek, które cieszą się największym zaufaniem wśród przedsiębiorców.

- Budowanie i utrzymywanie zaufania zarówno wśród klientów indywidulanych, jak i biznesowych to nasz nadrzędny cel. Cieszymy się, że marka DPD kojarzy się z niezawodnością, innowacyjnością, wygodą i bezpieczeństwem. Dążymy do zapewnienia jak najlepszych doświadczeń klientom z różnych branż. Jesteśmy stabilnym partnerem, który potrafi budować długofalowe relacje biznesowe, czym zyskujemy zaufanie wśród przedsiębiorców i konsumentów – komentuje Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Wyniki tegorocznej edycji badania zostały ogłoszone 28 kwietnia na łamach magazynu „My Company Polska”. Pełne zestawienie firm dostępne jest na stronie markagodnazaufania.pl.

DPD Polska

Wyświetlenia: 342

Aplikacja Clicktrans już dostępna dla przewoźników

26.05.2020

Bolt Food dostarcza słynne Hot Dogi Circle K

19.06.2020

Salesforce uruchomił platformę Work.com – w ten sposób pomaga firmom i społecznościom w bezpiecznym powrocie do pracy po przerwie wywołanej pandemią

20.05.2020

Analiza behawioralna podstawą skutecznej strategii centrum handlowego

29.06.2020

FPP i CALPE: Reguła wydatkowa – tylko we współpracy z ekspertami

20.05.2020

LOTOS Oil rusza z programem wsparcia kontrahentów

5.05.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Obsługa podróżnych nie tylko na MOP-ach

5.05.2020

5 powodów, dla których cięcie budżetu wsparcia sprzedaży może być „strzałem w kolano”

3.06.2020

Karen Reddington nową prezes FedEx Express w Europie oraz CEO TNT

3.06.2020

Rozbudowa infrastruktury portowej siłą napędową gospodarki Trójmiasta

2.06.2020

Luki w Tarczy 2.0 łatane Tarczą 3.0 – brak zwolnień z ZUS dla korzystających z ulgi na start

8.05.2020

Jest umowa na budowę kolejnego odcinka S16

28.05.2020