Bezpieczne stacje LOTOSU

Bezpieczne stacje LOTOSU

6.05.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Od maja sklepy na stacjach sieci paliw LOTOS są znowu otwarte. We wszystkich lokalizacjach dostępna jest oferta gastronomiczna Cafe Punkt. Przywrócono także sprzedaż kanapek z oferty Subway. Każdorazowo produkty przygotowywane są w opcji na wynos. Priorytetem nadal pozostaje zapewnienie bezpieczeństwa klientom i pracownikom.

Sieć stacji paliw LOTOSU obejmuje 505 obiektów. Natychmiast po ogłoszeniu stanu zagrożenia epidemicznego spółka LOTOS Paliwa podjęła działania zmierzające do zapewnienia ciągłości funkcjonowania wszystkich stacji. Szczególne środki bezpieczeństwa wprowadzono również w obszarze gastronomii. Pracownicy przekazują produkty na ladzie wydawczej, aby uniknąć kontaktu. Co godzinę odkażane są wszystkie powierzchnie, takie jak klamki, czytniki kart kredytowych, lada, dystrybutor napojów, kostkarka, pojemniki na śmieci czy stół roboczy. Na bieżąco dezynfekowany jest również m.in. cały kącik kawowy wraz z ekspresem. Natomiast w nocy dezynfekcji podlega cała część gastronomiczna (zamontowano w niej również dodatkowe przegrody z pleksi).

Przy kasach dostępy jest płyn dezynfekujący do dyspozycji klientów. Zamawiając gorący napój, klient otrzymuje od sprzedawcy kubek oraz zapakowany zestaw składający się z wieczka, mieszadełka, saszetki cukru i serwetki. Na stacjach LOTOSU działa również 36 restauracji Subway. Ponad jedna trzecia z nich znajduje się przy autostradach i drogach ekspresowych, którymi codziennie przejeżdżają tysiące kierowców. Kanapki amerykańskiej sieci zamawiać można w godzinach 6:00-24:00.

Pracownicy stacji LOTOS dbają o zachowanie najwyższych standardów. Zarówno produkty Cafe Punkt, jak i Subway dostępne są tylko w opcji na wynos. Wszystko po to, by klienci mogli czuć się bezpiecznie.

Bezpieczne stacje LOTOSU

Nasze działania dla Waszego bezpieczeństwa

Pracownicy maja zasłonięte twarze lub pracują w maskach. Każdy poddawany jest obowiązkowemu pomiarowi temperatury ciała. Każdego wyposażono też w niezbędne środki zabezpieczające. Częstotliwość dezynfekcji zwiększono nie tylko w części gastronomicznej, ale również w strefie tankowania oraz na terenie sklepu. W tym ostatnim, zgodnie z wymogami rozporządzeń Ministra Zdrowia, wprowadzono ograniczenia co do liczby klientów. Wydzielono bezpieczne strefy i odpowiednie odległości między osobami oczekującymi w kolejce. Skrócono też czas obsługi przy kasie.

Stacje paliw to ważny element funkcjonowania państwa. Dlatego stopniowo zmieniamy system ich pracy zachowując wszelkie względy ostrożności. Naszymi decyzjami wpisujemy się w drugi etap konsekwentnego otwierania gospodarki przez polskie władze. Bezpieczeństwo na stacjach paliw od początku było dla nas jednym z priorytetów. Nie udałoby się tego dokonać, gdyby nie nasi pracownicy. Dziękuję im za ich zaangażowanie – mówi Paweł Jan Majewski, prezes Zarządu Grupy LOTOS.

Na stacjach wprowadzono też specjalny system pracy, w którym wyeliminowano rotowanie się załogi. Pracowników podzielono na stałe brygady i zespoły, które nie mają ze sobą styczności. Pomiędzy zmianami następuje krótka, 20-minutowa przerwa, pozwalająca na dezynfekcję na stacji i przejęcie obiektu przez kolejny zespół. Dzięki podjętym odpowiednio wcześnie procedurom udało się utrzymać na stacjach pełne zatrudnienie.

Dzięki wprowadzeniu przez LOTOS Paliwa środków zapobiegawczych, udało nam się przez ten cały trudny okres uniknąć rozprzestrzeniania koronawirusa wśród pracowników stacji. Z satysfakcją możemy więc powiedzieć, że w tej walce do tej pory odnieśliśmy sukces. Otwarcie naszych sklepów nie oznacza, że rezygnujemy z przyjętych zasad. Jesteśmy przekonani, że dalsze, rygorystyczne ich przestrzeganie zapewni nam wszystkim odpowiednie bezpieczeństwo – mówi Wojciech Weiss, prezes Zarządu spółki LOTOS Paliwa.

LOTOS Paliwa

Wyświetlenia: 332

Pracownik z doświadczeniem

28.05.2020

#Koronawirus – Czego bać się bardziej – epidemii czy kryzysu ekonomicznego?

6.05.2020

Dachser Polska ze stałymi połączeniami do Moskwy, Kaliningradu i Niżnego Nowogrodu

2.06.2020

Koronawirus nie rozgrzał podmiejskiej logistyki ostatniej mili, ale widoczne jest ocieplenie

20.05.2020

DPD Polska z tytułem Marka Godna Zaufania 2020

5.05.2020

Biura będą potrzebne zawsze. Dla biznesu home office to za mało

5.05.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Działania Goodyear dla klientów i środowiska medycznego

20.05.2020

Południowa Obwodnica Warszawy - opóźnienie czy zasadne wydłużenie czasu na ukończenie? Wyjaśniamy

6.05.2020

Robotyzacja przyspieszy w branży spożywczej i logistycznej o połowę. Koronawirus motorem napędowym

2.06.2020

S2 Południowa Obwodnica Warszawy – zaawansowanie robót

25.06.2020

COVID-19 wymusi zmiany w zawieranych transakcjach na powierzchnie biurowe

11.05.2020

Kroczyce, Padła, Szczekociny i Goleniowy zyskają obwodnice

29.05.2020