DHL Parcel wyborem konsumentów w niezależnym badaniu Konsumencki Lider Jakości 2020

DHL Parcel wyborem konsumentów w niezależnym badaniu Konsumencki Lider Jakości 2020

14.05.2020
Czas czytania ok. 2 minut

DHL Parcel otrzymałzłote godło w kategorii„firmy kurierskie” w badaniu Konsumencki Lider Jakości. W raporcie, który opiera się na wynikach badania, wskazano, że firma kojarzona jest z szybką dostawą, zaufaniem, zadowoleniem, miłą obsługą i dobrą ofertą.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program, w którym o 100% wyników decydują konsumenci. To oni w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2020. Za każdym z tych wyróżnień stoją rzeczywiste głosy klientów oraz ich zaufanie, dlatego są one wiarygodną gwarancją jakości, a także dodatkowym sygnałem dla rynku, że produkty, czy usługi nimi sygnowane są godne uwagi i zainteresowania.

Nie tylko identyfikowani są Liderzy, ale gromadzona jest również wiedza na temat jakości wybranych produktów i usług. Dedykowany raport pozwala również poznać opinie decydujące dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze, a także przekonać się jakie, skojarzenia marki budzą wśród klientów.

Niezwykle cieszy nas fakt, że według raportu, opracowanego na podstawie badania, jesteśmy kojarzeni przez klientów z wartościami, które są dla nas szczególnie ważne: dobrą ofertą, szybką dostawą, zaufaniem, zadowoleniem, czy miłą obsługą. Z pewnością wśród istotnych przewag DHL Parcel kluczowe są: koncentracja na stosowaniu innowacyjnych rozwiązań, elastyczność w dostosowaniu procesów do oczekiwań klienta i doskonałe przygotowanie do obsługi dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerceAgnieszka Świerszcz – Prezes Zarządu DHL Parcel.

DHL Parcel, jako ekspert w dostawach zakupów internetowych, oferuje szereg narzędzi, dzięki którym są one wygodne, bezpieczne oraz dostarczone na czas i we wskazane przez klienta miejsce. - To bardzo ważne elementy zarówno z perspektywy właściciela sklepu online, jak i finalnego odbiorcy przesyłki. Wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości, jakim zostaliśmy uhonorowani, to dodatkowy impuls i wyzwanie, by w jeszcze większym stopniu odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku, a nawet je wyprzedzaćzapewnia Agnieszka Świerszcz.

DHL Parcel

Wyświetlenia: 604

16 inwestycji zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego

30.06.2020

Program środowiskowy Net Zero Carbon wyróżniony w konkursie o Nagrodę Polskiego Towarzystwa Logistycznego 2020

25.06.2020

Rozpoczyna się najważniejszy etap realizacji 8,5-kilometrowego odcinka S1 Przybędza - Milówka (obejście Węgierskiej Górki)

25.06.2020

Nowe rozmiary opony MICHELIN Primacy 4 zapewniającej bezpieczeństwo od nowości do zużycia

12.06.2020

Mercedes-Benz AG tworzy nową jednostkę kompetencji w zakresie układów napędowych – Mercedes-Benz Drive Systems

10.08.2020

Stanowisko GDDKiA ws. opłat na koncesyjnym odcinku autostrady A4

1.08.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Grupa EFL nawiązuje współpracę z producentem naczep Kässbohrer

22.06.2020

Otworzyliśmy oferty w przetargu na realizację przedostatniego zadania na obwodnicy Częstochowy

7.08.2020

Ruszyły prace na budowie S19 Kamień - Sokołów Małopolski Północ

12.07.2020

Coraz bliżej do podpisania drugiej z trzech umów na S7 Płońsk – Czosnów

2.07.2020

Inter Cars Dolny Śląsk podsumowuje akcję Maska dla medyka

20.07.2020

Trigon najlepszym bankiem inwestycyjnym 2020 w Polsce według Euromoney

16.07.2020