DHL Parcel wyborem konsumentów w niezależnym badaniu Konsumencki Lider Jakości 2020

DHL Parcel wyborem konsumentów w niezależnym badaniu Konsumencki Lider Jakości 2020

14.05.2020
Czas czytania ok. 2 minut

DHL Parcel otrzymałzłote godło w kategorii„firmy kurierskie” w badaniu Konsumencki Lider Jakości. W raporcie, który opiera się na wynikach badania, wskazano, że firma kojarzona jest z szybką dostawą, zaufaniem, zadowoleniem, miłą obsługą i dobrą ofertą.

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program, w którym o 100% wyników decydują konsumenci. To oni w toku badań, obdarzając zaufaniem konkretne marki i produkty decydują o przyznaniu złotego, srebrnego i brązowego godła Konsumencki Lider Jakości 2020. Za każdym z tych wyróżnień stoją rzeczywiste głosy klientów oraz ich zaufanie, dlatego są one wiarygodną gwarancją jakości, a także dodatkowym sygnałem dla rynku, że produkty, czy usługi nimi sygnowane są godne uwagi i zainteresowania.

Nie tylko identyfikowani są Liderzy, ale gromadzona jest również wiedza na temat jakości wybranych produktów i usług. Dedykowany raport pozwala również poznać opinie decydujące dlaczego dane produkty wybierane są jako najlepsze, a także przekonać się jakie, skojarzenia marki budzą wśród klientów.

Niezwykle cieszy nas fakt, że według raportu, opracowanego na podstawie badania, jesteśmy kojarzeni przez klientów z wartościami, które są dla nas szczególnie ważne: dobrą ofertą, szybką dostawą, zaufaniem, zadowoleniem, czy miłą obsługą. Z pewnością wśród istotnych przewag DHL Parcel kluczowe są: koncentracja na stosowaniu innowacyjnych rozwiązań, elastyczność w dostosowaniu procesów do oczekiwań klienta i doskonałe przygotowanie do obsługi dynamicznie rozwijającego się rynku e-commerceAgnieszka Świerszcz – Prezes Zarządu DHL Parcel.

DHL Parcel, jako ekspert w dostawach zakupów internetowych, oferuje szereg narzędzi, dzięki którym są one wygodne, bezpieczne oraz dostarczone na czas i we wskazane przez klienta miejsce. - To bardzo ważne elementy zarówno z perspektywy właściciela sklepu online, jak i finalnego odbiorcy przesyłki. Wyróżnienie Konsumencki Lider Jakości, jakim zostaliśmy uhonorowani, to dodatkowy impuls i wyzwanie, by w jeszcze większym stopniu odpowiadać na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku, a nawet je wyprzedzaćzapewnia Agnieszka Świerszcz.

DHL Parcel

Wyświetlenia: 395

FPP i Lewiatan: Licznik strat zamrożonej gospodarki – aż 2 mld zł dziennie!

24.04.2020

Cresa doradza Amerykańskiej Izbie Handlowej w Polsce

29.04.2020

Fracht FWO Polska z Klubem Przyjaciół K.I.D.S wspiera działania na rzecz tworzenia dziecięcych szpitali przyszłości

22.05.2020

GDDKiA - Do końca roku od Tuszyna do Częstochowy po nowej jezdni autostrady A1

9.04.2020

GDDKiA - Rośnie S19 pomiędzy Lublinem i Sokołowem Małopolskim

20.04.2020

Dachser: stabilna strategia rozwoju w Polsce

29.04.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

GDDKiA - Najkorzystniejsza oferta w przetargu na północną jezdnię węzła Szczecin Kijewo wybrana

24.04.2020

CEVA Logistics przedłuża umowę z Mondadori i stawia na innowacyjność w logistyce kontraktowej

23.04.2020

Najefektywniej jak to tylko możliwe

27.04.2020

Ruszaj po nagrody z BFGoodrich

7.05.2020

10 lat programu Mercedes-AMG Customer Racing: sukces w wyścigach GT made in Affalterbach

29.04.2020

BM Reflex: Benzyna 95 znowu powyżej 4 zł za litr

24.05.2020