Aplikacja Clicktrans już dostępna dla przewoźników

Aplikacja Clicktrans już dostępna dla przewoźników

20.05.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Dostęp do tysięcy zleceń transportowych zawsze pod ręką, łatwy kontakt ze zleceniodawcami, wygodny system powiadomień – to tylko niektóre z zalet bezpłatnej aplikacji mobilnej dla przewoźników, którą stworzyła polska giełda transportowa Clicktrans.

Serwis Clicktrans jest na rynku już 10 lat i cieszy się popularnością zarówno wśród zleceniodawców, jak i przewoźników. Na chwilę obecną w serwisie wystawiono już ponad milion zleceń transportowych – i ta liczba z każdym dniem rośnie. Oprócz rynku polskiego, serwis działa także w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Niemczech, codziennie zapewniając przewoźnikom nowe zlecenia transportowe z całej Europy. Aby zdobywanie nowych ładunków było jak najwygodniejsze dla przewoźników, powstała aplikacja mobilna Clicktrans .

Nowe zlecenia zawsze pod ręką

Możliwość wyszukiwania zleceń i składania ofert za pomocą aplikacji pozwala przewoźnikom być zawsze na bieżąco i łatwiej zdobywać interesujące ich zlecenia. Dzięki aplikacji, mogą składać oferty i akceptować nowe ładunki nie tylko z domu czy z biura, ale także z trasy. Dzięki temu łatwo zaplanują ładunki na trasy powrotne, a także będą na bieżąco z nowymi, interesującymi ich zleceniami. Szybciej zareagują też na wiadomości od zleceniodawców – co zwiększa ich wiarygodność w oczach klientów oraz szanse, że to właśnie ich oferta zostanie zaakceptowana.

Aplikacja Clicktrans dla przewoźników to odpowiedź na potrzeby, które od dłuższego czasu zgłaszali nam przewoźnicy zarejestrowani w serwisie. Wierzymy, że pomoże im wygodniej zdobywać ładunki i na bieżąco śledzić interesujące ich zlecenia i trasy. Aplikacja będzie też stale rozwijana o nowe, zaawansowane technicznie modułya wszystko to, aby jak najbardziej usprawnić pracę przewoźnikówkorzystających z Clicktrans – mówi Michał Brzeziński, CEO Clicktrans .

Bądź na bieżąco, gdziekolwiek jesteś

Szczególnie przydatny w codziennej pracy przewoźnika jest obecny w aplikacji system powiadomień – o pytaniu od klienta czy akceptacji oferty przewoźnik dowie się bez wchodzenia na swoje konto. Powiadomienia otrzyma bezpośrednio na telefon, aby być zawsze na bieżąco. Dostanie także informację za każdym razem, kiedy w serwisie pojawi się zlecenie na interesujących go trasach (na podstawie wybranych filtrów) – dzięki temu nie przegapi wartościowych zleceń, nawet będąc w trasie.

Aplikacja umożliwia też dostęp do zaakceptowanych zleceń bez połączenia z Internetem – przewoźnicy nie są więc zależni od sieci, gdy chcą wyświetlić dane zleceniodawcy, który zaakceptował ich ofertę, co jest szczególnie ważne na trasie, gdy jakość Internetu bywa niewystarczająca.

Co zrobić, aby zacząć korzystać z aplikacji dla przewoźników Clicktrans? Wystarczy być przewoźnikiem zarejestrowanym w serwisie i pobrać bezpłatną aplikację w wersji na Androida lub iOS . Przekonaj się, jak ułatwi Ci zdobywanie nowych zleceń!

 Clicktrans

Wyświetlenia: 611

Coraz bliżej podpisania umów na realizację odcinków S3 Świnoujście - Dragobądz - Troszyn

19.08.2020

DCT Gdańsk otwiera przedstawicielstwo na Czechy i Słowację

7.09.2020

Sektor IT wygenerował 65% popytu na biura we Wrocławiu w pierwszym półroczu

7.08.2020

Pierwszy przewóz nowymi wagonami intermodalnymi LOTOS Kolej

29.07.2020

Napędy elektryczne i hybrydowe Scania

24.08.2020

Wybraliśmy wykonawcę przebudowy DK1 na odcinku Podwarpie - Dąbrowa Górnicza

30.07.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

160 miliardów złotych – rząd zwiększył wartość Programu Budowy Dróg Krajowych

14.09.2020

DHL Express i Boeing zacieśniają powietrzne więzy

29.07.2020

DHL Express wprowadza korektę cen na 2021r

18.09.2020

Inter Cars wspiera 5. Bieg po oddech

27.08.2020

DHL Parcel dołącza do Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

1.09.2020

Nowelizacja prawa energetycznego – kiedy zmiany na polskim rynku?

26.08.2020