Salesforce uruchomił platformę Work.com – w ten sposób pomaga firmom i społecznościom w bezpiecznym powrocie do pracy po przerwie wywołanej pandemią

20.05.2020
Czas czytania ok. 6 minut

Salesforce (NYSE: CRM), globalny lider w systemach CRM, ogłosił dostępność platformy Work.com – nowego rozwiązania technologicznego oraz bazy zasobów, które pomogą firmom i organizacjom społecznym na całym świecie bezpiecznie otworzyć się ponownie, przekwalifikować pracowników i odpowiedzieć skutecznie na skutki pandemii COVID-19.

Work.com zawiera nowe rozwiązania przyspieszające reakcję sektora prywatnego i publicznego na pandemię COVID-19, w tym na ocenę dobrego samopoczucia pracowników, zarządzanie zmianami, śledzenie kontaktów, zarządzanie reagowaniem kryzysowym oraz zarządzanie dotacjami i pracą wolontariuszy. Centrum dowodzenia Work.com łączy wszystkie strumienie danych, dzięki czemu firmy i organizacje mogą podejmować bardziej świadome decyzje.

Ponadto Work.com daje możliwość dostępu do wiedzy i doświadczeń ekspertów ds. zdrowia oraz liderów biznesu i całego ekosystemu Salesforce.

„Każda firma i społeczność na świecie koncentruje się na tym, jak bezpiecznie ponownie się otworzyć i przejść do nowej rzeczywistości” – powiedział Bret Taylor, prezes i dyrektor operacyjny Salesforce. „Dzięki Work.com łączymy potężną technologię, naszych partnerów i sieć ekspertów, aby pomóc organizacjom w ponownym otwarciu i wyjściu z kryzysu, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo pracowników oraz klientów na pierwszym miejscu”.

„Okrągły Stół Biznesu (Business Roundtable) koncentruje się na ożywieniu gospodarczym, które stawia zdrowie publiczne na pierwszym miejscu i pozwala firmom każdej wielkości na szybkie i bezpieczne ponowne otwarcie” – powiedział Joshua Bolten, prezes i dyrektor generalny Business Roundtable. „Bezpieczeństwo i spójne wytyczne mają kluczowe znaczenie dla ponownego otwarcia. Salesforce zapewnia ważną usługę publiczną, oferując firmom i organizacjom różnej wielkości pakiet bezpłatnych zasobów, aby pomóc im odnaleźć się w aktualnych wskazówkach i bezpiecznie wrócić do pracy, kiedy tylko będzie to możliwe.”

Ponowne otwarcie w nowym świecie

Aby wesprzeć reakcję na COVID-19, Salesforce w początkowej fazie pandemii uruchomił Salesforce Care – pakiet rozwiązań, bezpłatny przez 90 dni, mający pomóc firmom ustabilizować się w początkowej fazie kryzysu. Teraz gdy ograniczenia związane z COVID-19 zmniejszają się, a gospodarka zaczyna się restartować, czeka nas bardziej skomplikowana faza.

Firmy i organizacje będą musiały być na bieżąco informowane i dostosowywać się do stale zmieniających się lokalnych i ogólnokrajowych wytycznych. Będą potrzebować nowych sposobów planowania, zarządzania i monitorowania gotowości pracowników oraz obiektów, a także sprawnego zarządzania kryzysowego. Będą potrzebować silnej współpracy między działami oraz narzędzi, aby szybko podejmować decyzje oparte na danych i komunikować się z pracownikami, partnerami i klientami na dużą skalę.

Nowe rozwiązania Salesforce Work.com

Nasze rozwiązania Work.com umożliwiają organizacjom bezpieczny powrót do działalności i zarządzanie logistyką powrotu do pracy, stawiając zdrowie i bezpieczeństwo pracowników i klientów na pierwszym miejscu.

· Centrum Work.com to zintegrowane miejsce, gdzie szefowie firm mogą uzyskać pełen wgląd w stan przygotowań do powrotu do pracy w różnych lokalizacjach firmy, wśród swoich pracowników i klientów, a w konsekwencji podejmować decyzje oparte na rzetelnych danych. Ułatwia też kontakt i komunikowanie się wewnątrz organizacji, jak i z klientami. Centrum dowodzenia umożliwia organizacjom gromadzenie zaufanych danych z wewnętrznych aplikacji i ankiet, tworzenie i rozpowszechnianie komunikatów dla pracowników na dużą skalę oraz wyświetlanie publicznych danych za pośrednictwem centrum danych Tableau COVID-19. Użytkownicy mogą również dodać MuleSoft, aby zintegrować dodatkowe źródła danych i Tableau, aby uzyskać bardziej niestandardowe wizualizacje danych.

· Funkcja śledzenia kontaktów pozwala organizacjom sektora publicznego i prywatnego na śledzenie kontaktów zdrowotnych w bezpieczny sposób z zachowaniem pełnej prywatności. Jest to możliwe dzięki zbieraniu danych od osób zarażonych lub potencjalnie narażonych oraz tworzenie wizualnych map kontaktów i lokalizacji w celu monitorowania potencjalnych interakcji i powstawania ognisk.

· Zarządzanie reagowaniem kryzysowym to pakiet produktów zbudowany we współpracy z Accenture, który pozwala organizacjom zdrowia publicznego, agencjom rządowym i sektorowi prywatnemu zarządzać wszystkimi rodzajami sytuacji kryzysowych, zapewniać opiekę osobom poszkodowanym oraz szybko przydzielać zasoby i usługi. Instytucje zdrowia publicznego mogą chronić pracowników przed niebezpiecznymi skutkami, umożliwiając śledzenie kontaktów i skuteczne rejestrowanie oraz analizowanie danych. W ten sposób można szybko segregować i oceniać pacjentów. Agencje rządowe mogą usprawnić operacje reagowania w sytuacjach awaryjnych, rozmieszczać zasoby i zaplanować działania w nieprzewidzianych sytuacjach.

· Dobre samopoczucie pracowników to jeden z najistotniejszych wskaźników. Firmy mogą tworzyć ankiety na temat zdrowia zatrudnionych, monitorować trendy zdrowotne i wykorzystywać te dane do podejmowania świadomych decyzji o powrocie do pracy przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa.

· Zarządzanie zmianami umożliwia organizacjom zorganizowanie powrotu pracowników do biura dzięki funkcjom, które mogą pomóc zmniejszyć gęstość pracowników w przestrzeni biurowej.

· „MyTrailhead for Employees” dostarcza natomiast treści, które pomagają pracownikom w doskonaleniu nowych sposobów pracy poprzez gotowe programy szkoleniowe, edukacyjne i wellness. Ponadto pracodawcy mogą w ten sposób zapewnić, aby powracający pracownicy przestrzegali nowych zasad bezpieczeństwa i dysponowali niezbędnymi informacjami.

· Zarządzanie wolontariuszami i dotacjami pomoże organizacjom osiągnąć założone cele pomocowe dzięki elastycznym, skalowalnym narzędziom, które usprawnią koordynację wolontariuszy i procesy przyznawania dotacji. Teraz każda organizacja będzie mogła osiągnąć sukces, dopasowując odpowiednich wolontariuszy do wydarzeń i automatyzując cykl życia dotacji.

Nowe zasoby zawierają spostrzeżenia i komentarze najlepszych ekspertów

Każda firma i społeczność na całym świecie radzą sobie z kryzysem, codziennie ucząc się i czerpiąc inspirację z nowych miejsc. Aby pomóc firmom nowe centrum zasobów Work.com od Salesforce, zawiera komentarze ekspertów i porady od uznanych ekspertów.

Już ponad 8 000 firm zapisało się już na Salesforce Care, pakiet bezpłatnych rozwiązań zaprojektowanych, aby pomóc firmom ustabilizować się w początkowej fazie kryzysu. Obejmuje on elementy usprawniające obsługę pracowników i klientów, monitorowanie w mediach społecznościowych, rozwiązania do zdalnej współpracy i analizy danych z Tableau, specjalne oferty dla sektora opieki zdrowotnej i przemysłu oraz bezpłatny dostęp do Salesforce Essentials. Firma uruchomiła także AppExchange COVID-19 Resource Center, centralny zasób rozwiązań związanych z COVID oraz nawiązał współpracę z Amazon, aby zaoferować bezpłatny dostęp do Amazon Connect, tak aby zespoły pracujące zdalnie mogły pozostać w stałym kontakcie.

Ceny i dostępność

· Planuje się, że centrum dowodzenia Work.com oraz centrum zarządzania zmianami będą ogólnie dostępne w czerwcu 2020 r. Każde z nich stanowi dodatek do Platform Starter ze wstępną ceną ustaloną na 5 USD za użytkownika miesięcznie. Dodatek wellness dla pracowników zostanie dołączony do Centrum dowodzenia Work.com.

· Zarządzanie reagowaniem kryzysowym, które obejmuje śledzenie kontaktów, będzie ogólnie dostępne w drugiej połowie maja 2020 r. Jest to pakiet istniejących produktów: Health Cloud, Service Cloud, Lightning Scheduler i Salesforce Maps, a także nowy produkt - Zarządzanie programem awaryjnym. Zarządzanie programem awaryjnym to dodatek do dowolnej licencji Health Cloud lub Service Cloud w wersji Enterprise Edition, lub wyższej, w cenie 50 USD za użytkownika miesięcznie.

· Nowe treści dotyczące uczenia się i samopoczucia pracowników w myTrailhead będą ogólnie dostępne w czerwcu 2020 r. i zostaną włączone do myTrailhead dla pracowników, którego cena wynosi 25 USD za użytkownika miesięcznie.

Wyświetlenia: 350

Nowe rozmiary opony MICHELIN Primacy 4 zapewniającej bezpieczeństwo od nowości do zużycia

12.06.2020

Szczupłe rozwiązanie dla firmy Huel: Kuehne+Nagel dostarcza usługi e-commerce w Polsce

30.06.2020

Odmrażanie gospodarki znacznie obniżyło straty PKB

29.06.2020

Z PEKAES bezpiecznie i na czas!

25.06.2020

Kolejny odcinek podkastu Mercedes-Benz „Pół godziny z gwiazdą” – o przyszłości motoryzacji i nie tylko

16.07.2020

Jeszcze więcej elektrycznych Solarisów w Katowicach

22.06.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Zaplanuj wyjazd na wakacje drogami krajowymi 

8.07.2020

Europejczycy w samochodach: Bułgar za dzienne zarobki przejedzie 523 km, Monakijczyk prawie 7000 km

15.07.2020

Pięć firm chętnych do zaprojektowania obwodnicy Zwolenia

16.07.2020

25 lat temu ruszyła seryjna produkcja systemu kontroli stabilności jazdy ESP®

2.07.2020

Rynek nieruchomości wraca na właściwe tory, chociaż niepewności wciąż jest wiele

16.06.2020

Inter Cars Dolny Śląsk podsumowuje akcję Maska dla medyka

20.07.2020