Działania Goodyear dla klientów i środowiska medycznego

Działania Goodyear dla klientów i środowiska medycznego

20.05.2020
Czas czytania ok. 2 minut

W trosce o klientów i środowisko medyczne Goodyear przeprowadził szereg działań wspierających walkę z COVID-19. Oprócz własnych inicjatyw skierowanych do pracowników służby zdrowia, marka włączyła się także w akcje organizowane przez partnerów i klientów.

Darmowa wymiana opon dla lekarzy i personelu medycznego w Premio

W ramach podziękowania dla personelu medycznego za ofiarną pracę w odpowiedzialnej służbie na rzecz osób chorych i potrzebujących, na przełomie kwietnia i maja zorganizowano akcję bezpłatnej wymiany opon w sieci serwisów Premio. Z tej inicjatywy skorzystało ponad 500 lekarzy, pielęgniarek i ratowników medycznych w całej Polsce.

#pomagamypomagać razem z Inter Cars

Goodyear został też partnerem akcji #pomagamypomagać organizowanej przez Inter Cars. Dzięki wspólnym działaniom już 10 000 klientów Inter Cars otrzymało specjalne pakiety ochronne (płyn antybakteryjny, maseczki ochronne, rękawiczki ochronne) oraz materiały pomagające zachęcić kierowców do korzystania z usług warsztatów.

Z Handlopeksem #napędzamyzdrowie

Producent opon włączył się także w kampanię organizowaną przez Handlopex. Marka wspólnie z innymi partnerami wspierała przekazanie do serwisów wulkanizacyjnych w Polsce środków ochrony osobistej. Za pośrednictwem filii Handlopeksu warsztaty otrzymują pakiety zawierające maseczki, płyny dezynfekujące i rękawiczki.

Europejska kampania #highwayhero

Marka wykorzystała do pomocy także swój kanał w mediach społecznościowych i zaprosiła swoich sympatyków w całej Europie, aby poprzez wykorzystanie oznaczenia #highwayhero na Facebooku docenili nieustanny wysiłek pracowników transportu pierwszego kontaktu i ich wyjątkowe zaangażowanie w trudnych warunkach. Za każde oznaczenie znajomego, kolegi lub bliskiego przyjaciela za pośrednictwem dedykowanego hashtagu i zostawienie komentarza, producent zobowiązał się przekazać wsparcie finansowe na Fundusz Solidarnościowy COVID-19 WHO.

Wsparcie w wyzwaniach na rynku flotowym

Partnerom, którzy tymczasowo musieli ograniczyć lub wstrzymać działalność flotową, firma dostarcza praktyczne narzędzia do przeprowadzenia kontroli floty, a także zalecenia dla kierowców, w jaki sposób sprawdzać opony przed ponowną eksploatacją pojazdu. Ponadto, aby odciążyć bardzo zapracowanych kierowników flot, Goodyear wprowadził do oferty Goodyear Total Mobility nowy pakiet usług i m.in. powołał specjalny zespół serwisowy, którego zadaniem jest zarządzanie alertami oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów. Za każdym razem, gdy system monitorowania opon w pojeździe odnotuje np. nagły spadek ciśnienia albo wzrost temperatury w ogumieniu wysyła sygnał, a zespół techników natychmiast przystępuje do analizy sytuacji i rozwiązuje potencjalne problemy z oponami, zanim jeszcze do nich dojdzie.

Goodyear

Wyświetlenia: 574

Urbino nowej generacji w Bydgoszczy po raz pierwszy

29.07.2020

Ile mieszkań w ostatnich miesiącach sprzedali deweloperzy

15.07.2020

Z PEKAES bezpiecznie i na czas!

25.06.2020

Wiemy, kto chce projektować i budować S7 od Miechowa do Szczepanowic

29.07.2020

Internetowe zakupy Polaków w czasie pandemii Covid-19

24.07.2020

PLOH rozwija się w Ożarowie Mazowieckim

13.07.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Policja odebrała 38% więcej praw jazdy w czasie pandemii

9.07.2020

Wsparcie dla pracowników sektora transportu i logistykiw czasie koronawirusa. Firma UTA dostarcza kontenery sanitarnena potrzeby niemieckiej inicjatywy branżowej #LogistikHilft

4.08.2020

S19 na Podlasiu. Przetarg za przetargiem

8.07.2020

Król Wilhelm-Aleksander odwiedza DAF Trucks

10.07.2020

Coraz więcej farm wiatrowych w Polsce

17.07.2020

Umowy na dokończenie węzłów drogowych i robót w zakresie BRD na obwodnicy Wałcza podpisane

3.07.2020