Korea Południowa i Wietnam – nowe kierunki  w ofercie SPEDCONT

Korea Południowa i Wietnam – nowe kierunki w ofercie SPEDCONT

3.06.2020
Czas czytania ok. 2 minut

SPEDCONT, spółka będąca częścią Grupy PEKAES, znajduje się w czołówce operatorów na rynku transportu intermodalnego ładunków pełnokontenerowych (FCL) i drobnicowych (LCL). Obecnie rozszerzyła swoją ofertę o przewóz kontenerów do i z Korei Południowej oraz Wietnamu.

Korea Południowa i Wietnam to nowość w portfelu usług SPEDCONT. Transporty obywają się obecnie dwa razy w tygodniu, a zainteresowanie nowymi kierunkami wciąż wzrasta. Operator kolejowy, wyspecjalizowany w transporcie intermodalnym, oferuje organizację transportu FCL

i LCL zarówno w imporcie, jak i eksporcie, z wykorzystaniem istniejących już połączeń kolejowych na Nowym Jedwabnym Szlaku. Klienci mogą obecnie skorzystać z siatki połączeń feederowych z portów chińskich (Qingdao, Xiamen) do portów w Korei Południowej i Wietnamie.

Rośnie skala naszych operacji. Każdego roku obsługujemy coraz to większy wolumen ładunków na Nowym Jedwabnym Szlaku. SPEDCONT stał się ważnym partnerem w transferze ładunków

w tym kierunku. Każdego tygodnia obsługujemy cztery własne konsole kontenerowe

z i do Chin. Dodatkowo, w kwietniu wprowadziliśmy obsługę kolejnych destynacji. W każdą środę

i piątek wyjeżdżają z terminalu SPEDCONT kontenery do Wietnamu (Hai Phong/ Ho Chi Minh)

i Korei Południowej (Inczon/ Pusan).mówi Marcin Dobruchowski, Prezes Zarządu SPEDCONT.

Czas podróży kontenerów pomiędzy Polską, a Koreą Południową czy Wietnamem wynosi 25 dni. SPEDCONT przewozi towary z wykorzystaniem transportu drogowego, morskiego i kolejowego.

Do realizacji usług podchodzimy kompleksowo.Zajmujemy się całą logistyką, wynajmem kontenerów, podstawieniem ich pod wskazane miejsce załadunku oraz dostawą drogową

do odbiorcy. Wspieramy naszych Klientów w rozliczaniu opłat związanych z transferem ładunków, zapewniamy odprawy celne importowe, eksportowe i tranzytowe. Warto dodać, że konsolidację

i dekonsolidację kontenerów prowadzimy we własnym magazynie SPEDCONT, co jest szczególnie cenione przez naszych Klientów. – dodaje Michał Gawin, Dyrektor ds. Operacyjnych, SPEDCONT.

Firma posiada własny magazyn zlokalizowany w terminalu kontenerowym SPEDCONT w Łodzi. Dzięki temu nie ma konieczności wyjazdu kontenerów poza terminal. Pozwala to nie tylko obniżyć koszt obsługi transportu, ale również skrócić czas podróży ładunku średnio o jeden dzień.

Od momentu zainicjowania projektu Nowego Jedwabnego Szlaku, znacząco wzrosła liczba przesyłek, co przekłada się na rozwój usług intermodalnych w Grupie PEKAES. Przewagą operatora są własne połączenia kolejowe z polskich portów morskich do terminali kontenerowych w kraju.

Wyświetlenia: 484

CEVA Logistics przyspiesza cyfryzację i uruchamia platformę all-in-one - myCEVA

28.07.2020

LOTOS Kolej rozpoczęła przewozy paliwa do Czech

21.07.2020

S19 na Podlasiu. Przetarg za przetargiem

8.07.2020

Gala wręczenia nagród flotowych

25.06.2020

SPAR rozszerza współpracę z Frigo Logistics

6.08.2020

Circle K wraz z PCK przekazało seniorom kolejne 1200 paczek, dzięki zaangażowaniu klientów sieci

28.07.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Spotkanie Letnie Niemieckiej Izby Handlowej w salonie Mercedesa w Gdyni

5.08.2020

Większość Polaków spędza wakacje w kraju. Czy to pomoże polskiej turystyce?

24.07.2020

Jak Polska przygotowuje się na zmiany klimatu?

1.07.2020

GEFCO testuje elektrycznego MANa eTGE

20.07.2020

Joint venture smarta z globalnym kierownictwem oraz spółką smart Europe GmbH

4.08.2020

Bridgestone i Microsoft wprowadzają inteligentny system monitorowania opon

3.07.2020