Volvo Polska w TOP 3 najlepszych pracodawców  w Polsce

Volvo Polska w TOP 3 najlepszych pracodawców w Polsce

3.06.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Firma Volvo Polska uplasowała się na trzecim miejscu wśród najbardziej atrakcyjnych pracodawców wskazanych w raporcie Randstad Employer Brand Research 2020. To już kolejny rok, gdy Volvo Polska jest klasyfikowane na najwyższych miejscach w badaniu pracodawców Randstad.

Uczestniczący w badaniu pracownicy wyłonili 10 najatrakcyjniejszych pracodawców oraz 10 najbardziej atrakcyjnych sektorów do pracy na polskim rynku.

Najbardziej atrakcyjni pracodawcy są utożsamiani z takimi czynnikami pracy, jak korzystanie z najnowszych technologii, dobra sytuacja finansowa i reputacja firmy, atrakcyjne wynagrodzenie i benefity oraz możliwość rozwoju zawodowego.

Podobnie jak Volvo Polska, również cała branża motoryzacyjna uplasowała się w pierwszej trójce, obok branży usług dla biznesu i AGD. Wśród czynników wpływających na wysoką ocenę sektora motoryzacyjnego znalazły się wykorzystanie najnowszych technologii, dobra sytuacja finansowa firm oraz stabilność zatrudnienia.

Według raportu Randstad Employer Brand Research czynnikiem, który najczęściej przyciągał pracowników na początku 2020 r. było atrakcyjne wynagrodzenie i benefity. Obecnie eksperci wskazują na rosnące znaczenie stabilności zatrudnienia oraz dobrej sytuacji finansowej firmy.

„Volvo Polska cieszy się dobrą reputacją nowoczesnej i stabilnej firmy, działającej w oparciu o najnowsze technologie i utrzymującej od lat wysoką pozycję atrakcyjnego pracodawcy. Jesteśmy dumni, że nasza silna pozycja na rynku pracy została po raz kolejny potwierdzona niezależnym badaniem. W imieniu Zarządu Volvo Polska chcę podziękować wszystkim pracownikom – to przecież oni wraz z pracodawcą uczestniczą w tworzeniu atrakcyjnych warunków pracy i niepowtarzalnej kultury organizacyjnej, wyróżniającej nas spośród setek pracodawców i stwarzającej szanse rozwoju zawodowego wielu tysiącom osób” – powiedziała Bożena Michońska – Wiceprezes ds. Personalnych i Centrum Ekspertyz Volvo Polska.

Randstad Employer Brand to reprezentatywne badanie marki pracodawcy, opierające się na opiniach ogółu populacji. Pierwsze badanie przeprowadzono w 2000 roku w Belgii. Dziś obecne jest już w 32 krajach, bierze w nim udział ponad 200 tys. respondentów. W Polsce badanie obejmuje 150 największych pracodawców oraz ponad 10 tys. respondentów.

Volvo Polska

Wyświetlenia: 386

Nowy Mercedes-Benz eVito Tourer już w sprzedaży w Polsce

28.07.2020

16 inwestycji zwiększających bezpieczeństwo ruchu drogowego

30.06.2020

Circle K otwiera „zieloną” stację na warszawskim Wawrze

17.07.2020

BM Reflex: Wzrosty cen ropy wyhamowały. Na stacjach nieco drożej

12.07.2020

Przedsiębiorcy apelują do kandydatów na Prezydenta

2.07.2020

Ruszył przetarg na budowę obwodnicy Smolajn w ciągu drogi krajowej nr 51

31.07.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

BM Reflex: Ceny paliw nadal 80 gr./l tańsze niż przed rokiem

27.07.2020

Urbino nowej generacji w Bydgoszczy po raz pierwszy

29.07.2020

Floty chcą certyfikowanych serwisów

15.07.2020

Inter Cars Dolny Śląsk podsumowuje akcję Maska dla medyka

20.07.2020

Od małej firmy do organizacji z 3 oddziałami w Polsce – przepis na sukces w LOXX

22.07.2020

Spadek PKB w 2020 roku wyniesie 4%

20.07.2020