Lato na stacjach Circle K

Lato na stacjach Circle K

25.06.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Circle K przygotowało dla swoich klientów idealne rozwiązanie na letnie dni. 24 czerwca na stacjach sieci ruszyła kampania „Summer Hits”, w ramach której oferta produktowa Circle K została poszerzona m.in. o mrożone napoje Frozen Fanta i Frozen Coca-Cola

na bazie kruszonego lodu, rodem z USA. Aż 4 dostępne smaki i możliwość ich dowolnego łączenia dają okazję do tworzenia różnorodnych zestawień. Nowości pojawią się również w ofercie gastronomicznej. Kampania „Summer Hits” potrwa do 9 września.

Napoje mrożone Frozen Fanta i Frozen Coca-Cola oferowane są na wybranych stacjach

Circle K, a ich listę można sprawdzić na stronie .

Klienci mają do wyboru 4 różne smaki – Fanta malinowa, pomarańczowa, truskawkowa

oraz klasyczna Coca-Cola i mogą łączyć je według własnego uznania. Osoby poszukujące orzeźwienia będą mogły skorzystać także z nowości w ofercie lodów Magnum i Solero w bardzo atrakcyjnych cenach, a na większy głód przygotowaliśmy nowe Szlacheckie Hot Dogi z nacinaną kiełbaską prosto z grilla. Nie zabraknie też oferty dla miłośników naszej wspaniałej kawy,

teraz dostępnej również w wersji mrożonej Ice Latte. Do dowolnej kawy wafelek Prince Polo XXL za jedyne 1,50 zł.

Ponadto, dla osób korzystających z programu lojalnościowego EXTRA Club,

Circle K przygotowało szereg wakacyjnych promocji z rabatami. Aby dołączyć do Extra Club wystarczą dwa proste kroki – odebranie specjalnej karty na stacji Circle K i zarejestrowanie jej poprzez link przesłany w wiadomości SMS lub bezpośrednio na stronie Circle K. Za zakupy

w sklepie , oprócz atrakcyjnych rabatów, użytkownicy programu zyskają również punkty,

które będą mogli wymienić na paliwo, bezpłatną kawę lub jedną z ponad 600 nagród dostępnych w specjalnym Katalogu EXTRA Club.

To jednak nie koniec letnich nowości. Już 1 lipca na stronie www.circlek.pl/graj dostępna będzie mobilna gra i aż 85 tys. nagród do wygrania, spośród produktów oferowanych przez Circle K.

- W Circle K stale obserwujemy trendy, nie tylko na polskim rynku, ale również w ramach całej grupy i staramy się na nie aktywnie odpowiadać. Dlatego stale wprowadzamy nowości produktowe, które podnoszą atrakcyjność naszej oferty. Zależy nam, aby zakupy na stacjach Circle K były szybkie, łatwe i bezpieczne, dlatego w ostatnim czasie wprowadziliśmy rozwiązania takie jak Click&Collect czy możliwość zamówienia zakupów z dowozem w wybrane miejsce

za pośrednictwem platformy Bolt Food – mówi Renata Timoščik, Director Market Development

w Circle K Polska.

25 maja Circle K, jako pierwsza sieć paliw w Polsce, uruchomiła nową usługę – Click&Collect, która umożliwia zakup wybranych produktów poprzez stronę ,

a następnie odebranie ich z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, w czasie wskazanym

przez klienta. Natomiast od 19 czerwca warszawscy klienci zyskali możliwość zamówienia zakupów spożywczych i ciepłych posiłków z 17 stacji Circle K na wybrany adres,

poprzez aplikację Bolt Food. Do wyboru jest aż 30 produktów spożywczych, w tym napoje, słodycze oraz produkty higieniczne, jak i 25 ciepłych przekąsek z oferty Circle K – w ofercie znajdują się między innymi kultowe Hot Dogi, hamburgery czy zapiekanki, oferowane w cenach identycznych, jak na stacjach.

Circle K

Wyświetlenia: 265

Przekazanie 48 autobusów Mercedes-Benz Citaro do Gdańska.

2.06.2020

355 nowych autobusów Scania wyjedzie na ulice Santiago

30.06.2020

UTA oferuje rozwiązania do opłat drogowych w Bułgarii dla pojazdów wszystkich kategorii

25.06.2020

Truck-Rail-Truck – CEVA Logistics uruchamia nowe rozwiązanie dla utrzymania ciągłości łańcuchów dostaw w czasie COVID-19

20.05.2020

Co Polacy transportowali w czasie epidemii – Raport Clicktrans

8.07.2020

IVECO z zadowoleniem przyjmuje ostateczną decyzję niemieckiej Rady Federalnej o przedłużeniu zwolnienia samochodów ciężarowych zasilanych gazem ziemnym z opłat za przejazdy autostradami

26.06.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Powstają kolejne odcinki Via Baltica

2.06.2020

Gwarancja bezpieczeństwa to gwarancja zaufania konsumentów i pracowników – Smart Occupancy na straży przestrzegania dystansu społecznego

8.06.2020

W związku z pandemią Ghelamco wprowadza bezprecedensowe rozwiązania w budynkach biurowych

26.05.2020

Solaris dostarczy do Pragi 20 autobusów Urbino 10,5

4.06.2020

Lublin ponownie stawia na elektryczne Solarisy

11.05.2020

Dachser Polska w akcji „#Dwie Godziny dla Człowieka”

15.05.2020