Szczupłe rozwiązanie dla firmy Huel: Kuehne+Nagel dostarcza usługi e-commerce w Polsce

Szczupłe rozwiązanie dla firmy Huel: Kuehne+Nagel dostarcza usługi e-commerce w Polsce

30.06.2020
Czas czytania ok. 2 minut
  • Kompleksowy serwis e-commerce dla Huel, producenta żywności kompletnej pod względem odżywczym
  • Dedykowane centrum dystrybucyjne w podwarszawskich Święcicach obsługujące 12 europejskich krajów



Kuehne+Nagel w Polsce podpisało wieloletni kontrakt z firmą Huel, producentem żywności kompletnej pod względem odżywczym. Dedykowane centrum dystrybucyjne Kuehne+Nagel w Święcicach pod Warszawą będzie odpowiedzialne za odbiór towarów z zakładów produkcyjnych Huel oraz za ich magazynowanie, kompletację i pakowanie w celu dalszej dystrybucji do dwunastu krajów europejskich w serwisie door-to-door.

Na początku przestrzeń magazynowa będzie obejmowała ponad 1000 m2. Obiekt będzie wyposażony w regały wysokiego składowania palet i w regały grawitacyjne wykorzystywane do kompletowania i pakowania zamówień. Dodatkowo zautomatyzowane rozwiązanie do robienia zdjęć każdej zapakowanej przesyłki generuje dodatkową wartość dla klienta.

„W ostatnich latach Kuehne+Nagel rozwija swoje usługi e-commerce na całym świecie. Dynamiczny rozwój tego sektora na polskim rynku jest okazją do wykazania się zdolnością zaspokojenia potrzeb logistycznych, szczególnie dla tak prężnie rozwijających się firm jak Huel. Aby umożliwić efektywną obsługę na wszystkich dwunastu europejskich rynkach, stworzyliśmy dedykowany system zarządzania zamówieniami, który jest bezpośrednio połączony ze sklepem internetowym klienta. Cieszymy się, że możemy wspierać rozwój biznesu Huel,” komentuje Christophe Le Corre, Dyrektor Logistyki Kontraktowej w polskim oddziale Kuehne+Nagel.

„Obecnie dystrybuujemy nasze produkty do europejskich klientów z dwóch obiektów Kuehne+Nagel zlokalizowanych w Wielkiej Brytanii i w Luksemburgu. W związku z rosnącym popytem na nasze produkty postanowiliśmy otworzyć trzecie centrum dystrybucyjne z Kuehne+Nagel w Polsce, aby jeszcze bardziej skrócić czas dostawy i poprawić poziom obsługi naszych klientów. Możliwości łańcucha dostaw zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym w połączeniu z niezmiennie wysokim poziomem obsługi klientów są kluczem do naszego dalszego sukcesu. Do tego przyczyni się też otwarcie czwartego obiektu przez Kuehne+Nagel w Japonii planowanego na trzeci kwartał 2020 roku,” dodaje Neville Dobson, szef działu logistyki w Huel.

Kuehne+Nagel

Wyświetlenia: 427

Kolejny etap prac nad S16 za nami

10.09.2020

Dachser w Poland Business Run: wyjątkowe okoliczności, takie samo zaangażowanie

8.09.2020

Hybrydowe i elektryczne Mercedesy wspierają Enea IRONMAN 70.3 Gdynia

3.09.2020

120 000 m2 nowych technologii

3.09.2020

Dunlop Sport All Season – przełomowa opona całoroczna na łagodne warunki zimowe

28.09.2020

Ile zapłacimy za tarcze antykryzysowe?

19.08.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

LOTOS ma nowy aparat do badania ropy naftowej

18.09.2020

KIEROWCY: beton na drogach to dobre rozwiązanie

15.09.2020

Solaris na liście dostawców ponad 500 autobusów elektrycznych do Hamburga!

19.08.2020

Od aplikacji do cyfrowego ekosystemu: debiutuje nowa generacja aplikacji Mercedes me

11.08.2020

Czy związkowcy pomogli górnikom, blokując plany naprawcze PGG?

11.08.2020

Renault Trucks dostarczyło pierwszą, 100% elektryczną śmieciarkę do firmy URBASER

29.09.2020