Siła sieci serwisowej

Siła sieci serwisowej

30.07.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Istotną przewagą wynajmu jest „zdjęcie” z głowy użytkownika wielu czynności, które trzeba wykonywać, mając pojazd na własność lub w leasingu. Jeszcze lepiej, gdy firma, od której wynajmujemy, dysponuje rozbudowaną siecią realizującą komplet usług dla flot.

W comiesięcznej opłacie za wynajem pojazdu użytkowego można zawrzeć dodatkowe elementy, jak np. kontrakt serwisowy, ubezpieczenie czy opłaty drogowe. Wiele firm, finansujących wynajem, w realizacji usług dodatkowych posiłkuje się innymi podmiotami. W Grupie DBK wszystko, czego potrzebuje firma transportowa, realizujemy u siebie.

Własna sieć jest naszą ogromną przewagą. Mamy ponad 20 punktów w całej Polsce, zlokalizowanych w kluczowych dla transportu miejscach, blisko najważniejszych szlaków drogowych – mówi Grzegorz Mochola, Dyrektor Działu Technicznego DBK Rental. Tym samym, przedsiębiorca wynajmujący pojazd w DBK Rental nie jest „przyspawany” do jednego czy dwóch punktów, w których może serwisować narzędzia swojej pracy. – Pojazd wracający z Niemiec do Krakowa możemy umówić na naprawę czy przegląd we Wrocławiu, Opolu, Rudzie Śląskiej czy Sosnowcu, dostosowując termin do czasu pracy kierowcy, preferencji klienta, uprzednio przygotowując wszystkie części, by pobyt w serwisie był jak najkrótszy – dodaje Mochola.

Na drodze z pierwszeństwem

Mając tak rozbudowaną sieć serwisową, Grupa DBK może zapewnić klientom DBK Rental priorytetowe podejście do zadań serwisowych.

Pojazdy wynajęte w DBK Rental przyjmowane są priorytetowo do serwisów Grupy DBK i obsługiwane w najkrótszym możliwym czasie, niezależnie od tego, czy klient zgłasza się do oddziału w Olsztynie, Poznaniu czy innym mieście. Jesteśmy Grupą DBK i łączy nas nie tylko marka, ale też filozofia Total Care – wyjaśnia Grzegorz Mochola. Elastyczność i sprawność realizacji usług zapewnia także rozbudowane zaplecze magazynowe gwarantujące szybki dostęp do części zamiennych. Do tego dochodzi wykwalifikowana kadra i liczne autoryzacje – zarówno w przypadku ciągników, jak i naczep oraz osprzętu czy wyposażenia. – Naszym celem jest dbanie o to, by pojazdy naszych klientów się nie psuły. Wykorzystujemy do tego nasze doświadczenie. Znamy bolączki i słabsze punkty poszczególnych modeli, więc wiemy, jak zapobiec ewentualnym problemom, a więc i przestojom – zauważa nasz rozmówca.

Pierwsza jakość z drugiej ręki

DBK Rental zajmuje się także wynajmem samochodów używanych.

Używane ciągniki i naczepy, które oferujemy, to sprawdzone produkty. Pojazdy te są u nas we flocie od nowości, znamy ich historię, serwisujemy je na bieżąco w autoryzowanych punktach, w wielu wypadkach są to pojazdy serwisowane w naszej sieci, więc jesteśmy pewni ich stanu technicznego i prawnego – mówi Mochola. – Nasze serwisy są ważnym ogniwem procesu wynajmu pojazdów używanych. Tam właśnie pojazdy są sprawdzane i przygotowywane do kolejnych wyzwań tak, by nie zawiodły użytkownika – deklaruje Grzegorz Mochola.

Autor: Grzegorz Mochola, Dyrektor Działu Technicznego DBK Rental

Wyświetlenia: 417

W Polsce jest za dużo opakowań – jak rozwiązać ten problem?

17.09.2020

Marką spedytora jest nazwisko – dwa rozwiązania, jak na nie zapracować

13.10.2020

Elektromobilność zamienia się w doświadczenie akustyczne

21.10.2020

Szukamy wykonawcy, który dokończy projektowanie odcinka Wschodniej Obwodnicy Warszawy

20.10.2020

BM Reflex: Podwyżek na stacjach na razie nie widać

7.09.2020

BM Reflex: Niższe ceny paliw na stacjach

12.10.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Euro NCAP: najwyższe oceny za częściowo zautomatyzowane systemy wspomagające w Mercedesie GLE

13.10.2020

Nowoczesne silniki Scania V8 budzą uzasadnione emocje

28.09.2020

10 ciągników DAF FTR 530 dla firmy Fulimpex

15.10.2020

Premiera online nowego modelu autobusu elektrycznego marki Solaris

6.10.2020

Sierpień z wyraźnym odbiciem na bydgoskim lotnisku

7.09.2020

Kamień milowy elektryfikacji – Scania jako pierwsza przedstawia gamę zelektryfikowanych pojazdów ciężarowych

16.09.2020