DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands

DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands

16.09.2020
Czas czytania ok. 2 minut

DPD Polska po raz szósty otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Statuetki wręczone zostały 9 września 2020 r. podczas uroczystej Gali Finałowej Superbrands, kończącej XIV edycję projektu. W tym roku, po raz pierwszy w historii, wydarzenie w całości nagrano w studio telewizyjnym The Tides Events w Warszawie. Wsparcie logistyczne przedsięwzięcia zapewniła DPD Polska.

Statuetki oraz albumy odebrali przedstawiciele 39 marek konsumenckich i biznesowych – Laureatów tytułu Superbrands 2020 i Business Superbrands 2020. Nagrodę Honorową Superbrands przyznawaną co roku wybitnym osobistościom wpływającym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą otrzymał Marian Turski - historyk, dziennikarz i działacz społeczny. DPD Polska reprezentował Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

- Pandemia to czas próby dla wielu polskich marek i dlatego otrzymany dziś tytuł Superbrands ma dla nas w tym roku jeszcze większą wartość. Jako firma kurierska musieliśmy z dnia na dzień wdrożyć nowe procedury, aby zapewnić maksymalny komfort i poczucie bezpieczeństwa odbiorcom i nadawcom paczek. Nasi kurierzy i pracownicy magazynowi stanęli na pierwszej linii frontu, mając takie same obawy o własne bezpieczeństwo jak my wszyscy i dlatego to właśnie im dedykuję to wyróżnienie. Nagroda Superbrands to również ważna informacja dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych, o tym że jesteśmy firmą godną zaufania – mówi Łukasz Zembowicz, członek zarządu DPD Polska i Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu.

Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w 90 krajach na całym świecie. Od 25 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.

Tegorocznym badaniem Superbrands objęto blisko 2 tysiące marek zgrupowanych w 100 kategoriach, które oceniło ponad 10 tys. respondentów. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.

DPD Polska

Wyświetlenia: 286

Pięć firm chce opracować dokumentację dla obwodnicy Błaszek w ciągu DK12

4.09.2020

Kolejne autobusy hybrydowe Volvo trafią do Ełku

30.09.2020

Sieć Premio uruchomiła w Polsce sprzedaż opon online

7.10.2020

W Polsce jest za dużo opakowań – jak rozwiązać ten problem?

17.09.2020

DPD Polska po raz szósty z godłem Superbrands

16.09.2020

120 000 m2 nowych technologii

3.09.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Michelin i Porsche Panamera z nowym rekordem Nurburgringu

26.08.2020

Dobra Karma Wraca – akcja specjalna DHL Parcel z okazji Międzynarodowego Dnia Zwierząt

6.10.2020

CEVA Logistics otwiera pierwszy oddział w Kazachstanie i umacnia pozycję w Azji Środkowej

19.10.2020

Nowoczesne silniki Scania V8 budzą uzasadnione emocje

28.09.2020

Ruch lotniczy jeszcze długo nie wróci do poziomu sprzed epidemii

7.09.2020

Kolejne kraje dołączają do europejskiego systemu opłat drogowych. To ułatwienie dla kierowców i właścicieli firm transportowych

1.09.2020