Dożywotnia gwarancja od HELLA

Dożywotnia gwarancja od HELLA

6.10.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Z początkiem października firma HELLA rozpoczęła nową akcję, skierowaną zarówno do właścicieli serwisów, jak i kierowców, informującą o dożywotniej gwarancji na produkty producenta. W jej ramach HELLA zobowiązuje się przyjmować reklamacje bezterminowo, a w przypadku jej akceptacji umożliwi klientowi otrzymanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy!

Program został wdrożony w życie z dniem 1 października 2020 roku i obowiązuje dla produktów zakupionych na terytorium Polski. Dożywotnią gwarancją objęte są produkty wykonane w technologii Halogen oraz Xenon dla pojazdów osobowych i ciężarowych dla ruchu prawostronnego z segmentu produktów:

  • reflektory przednie,
  • reflektory przeciwmgielne,
  • lampy tylne,
  • kierunkowskazy.

Jeśli myślimy o dożywotniej gwarancji na zakupiony produkt, pytanie o jego nabycie nie powinno brzmieć „czy warto?”, ale „dlaczego warto?”. Przede wszystkim dlatego, że to spokój w eksploatacji i pewność użytkowania – jeśli produkt przestanie działać w związku z wadą, zostanie zamieniony na nowy lub klient otrzyma zwrot pieniędzy. Kupując produkty HELLA objęte dożywotnią gwarancją:

  • wybiera się produkt wykonany w jakości oryginalnego wyposażenia,
  • utrzymuje się wartość swojego pojazdu – w przypadku jego sprzedaży, prawa dożywotniej gwarancji przechodzą na nowego właściciela,
  • zyskuje się komfort i bezpieczeństwo, dzięki wydłużonemu bezterminowo okresowi gwarancji,
  • w przypadku akceptacji reklamacji można uzyskać zwrot pieniędzy lub wymianę na nowy produkt,
  • produkty w ramach programu dożywotniej gwarancji posiadają szerokie pokrycie carparku w Polsce,
  • w ramach programu znajduje się ponad 1800 części.

Wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy dotyczą uzasadnionych reklamacji. Warto o tym pamiętać i wiedzieć czego nie obejmuje gwarancja. Są to przede wszystkim uszkodzenia towaru wynikającego z:

  • niewłaściwego montażu,
  • używania produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem oraz wytycznymi i informacjami producenta zawartymi na opakowaniu danego produktu,
  • niewłaściwego przechowywania i eksploatowania produktów przez kupującego,
  • dokonywania jakichkolwiek modyfikacji, przeróbek bądź zmian w konstrukcji danego produktu,
  • czynników zewnętrznych, takich jak działanie siły zewnętrznej, w tym sił przyrody, powodujących uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne oraz zalania,
  • zniszczenia lub uszkodzenia produktu wskutek ingerencji w jego strukturę przez kupującego lub osoby trzecie,
  • zniszczeń spowodowanych niewłaściwym transportem produktów nabytych przez kupującego,
  • naturalnego zużycia materiałów zastosowanych w produktach, jak również spowodowanych normalnym zużyciem samego produktu podczas jego eksploatacji.

Szczegółowe informacje związane z procesem reklamacyjnym i jego poszczególnymi etapami dostępne są TUTAJ.

Wyświetlenia: 154

DCT Gdańsk otwiera przedstawicielstwo na Czechy i Słowację

7.09.2020

Kierowcy z Niemiec spowodowali najwięcej szkód na polskich drogach

14.10.2020

Pięć firm chce opracować dokumentację dla obwodnicy Błaszek w ciągu DK12

4.09.2020

Dużo większa Hurtownia Opakowań w Markach

22.09.2020

Volvo Trucks świętuje dziesięciolecie swojej obecności w branży budowlanej

13.10.2020

Sierpień z wyraźnym odbiciem na bydgoskim lotnisku

7.09.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Europejski dzień bez ofiar śmiertelnych na drogach

17.09.2020

Barometr COVID-19: co druga firma w Polsce spodziewa się powrotu koniunktury najwcześniej za 2-3 lata

21.10.2020

Światowa premiera Urbino 15 LE electric

21.10.2020

Nowy terminal PEKAES w Olsztynie

25.08.2020

Kolejna reforma górnictwa zablokowana. Kopalniom grożą bankructwa

23.08.2020

Dachser w Poland Business Run: wyjątkowe okoliczności, takie samo zaangażowanie

8.09.2020