DKV wkracza z EETS na Węgry

DKV wkracza z EETS na Węgry

14.10.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Już wkrótce opłaty drogowe w węgierskim systemie HU-GO będzie można rozliczać za pomocą urządzenia DKV Box EUROPE, działającego w systemie EETS. Zaletą będzie też tryb płatności post-paid.

Od dziś operator kart paliwowych DKV rozpoczyna fazę pilotażową rozliczania opłat drogowych poprzez DKV Box EUROPE na Węgrzech. Węgierski system HU-GO obejmuje wszystkie autostrady, drogi ekspresowe oraz drogi krajowe. Do tej pory przewoźnicy mogli rozliczać myto na Węgrzech za pomocą karty DKV. Integracja Węgier z jednolitym europejskim systemem poprzez urządzenie pokładowe DKV dla EETS oznacza wygodę, połączoną z wysokiej jakości serwisem w zakresie rozliczeń myta.

„Obecnie nasi klienci mogą rozliczać przy użyciu DKV Box EUROPE opłaty drogowe w Niemczech, Belgii, Francji, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Bułgarii, a także w tunelach Warnow i Herren w Niemczech oraz w tunelu Liefkenshoektunnel w Belgii. Jesteśmy dumni, mogąc włączyć Węgry na tę listę.” – mówi Jérôme Lejeune, dyrektor zarządzający ds. opłat drogowych w DKV. „Tym samym osiągnęliśmy kolejny kamień milowy na naszej drodze do połączenia całej Europy jednym boxem. Już wkrótce powiększymy ofertę o kolejne kraje.”

Bardzo istotną zaletą rozliczeń przy pomocy boxa EETS jest forma rozliczeń postpay. Do tej pory, aby regulować opłaty na Węgrzech, firmy transportowe zmuszone były zakupować bezzwrotne urządzenie pokładowe lokalnego operatora w cenie 120 euro. Przy wykorzystaniu uniwersalnych boxów EETS koszt ten odpada. Nie trzeba także przedpłacać myta w systemie prepaid, co poprawia płynność finansową przewoźników.

W ostatnich latach Węgry stały się, obok Czech, centralnym punktem dla logistyki w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Droga na rynki Unii Europejskiej z kierunków: Ukrainy, Rumunii czy krajów Bałkańskich, za każdym razem biegnie przez rejon Karpat. Dla Chorwacji przejazd przez Węgry jest alternatywą dla podróży przez Austrię. Znaczenie Węgier jako kraju tranzytowego pomiędzy północą i zachodem a wschodem i południem Europy widać wyraźnie patrząc na fakt, że cztery korytarze transportowe Unii Europejskiej przebiegają przez ten kraj.

DKV Euro Service

Wyświetlenia: 179

Do 2023 roku liczba robotów w branży przemysłowej wzrośnie o 127 proc.

23.10.2020

Kuehne+Nagel otworzyło dedykowany obiekt w Dublinie, umożliwiając globalną współpracę z firmą West Pharmaceuticals

2.10.2020

Michelin i Porsche Panamera z nowym rekordem Nurburgringu

26.08.2020

Inwestycje infrastrukturalne w Polsce – co z transportem publicznym, koleją i CPK?

16.10.2020

7R planuje inwestycję przy porcie oraz terminalu DCT Gdańsk

14.10.2020

Jan Kisiel startuje w DTM Trophy za kierownicą Mercedesa-AMG GT

8.09.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Europejski Zielony Ład to duże pieniądze na OZE

19.10.2020

10 ciągników DAF FTR 530 dla firmy Fulimpex

15.10.2020

Transformacja cyfrowa w erze post-pandemicznej: Open Source pomaga uczynić Twoją firmę bardziej odporną na nieoczekiwane zdarzenia

30.09.2020

Śmiertelność motocyklistów na drodze jest prawie 6-krotnie wyższa niż wśród kierowców i pasażerów osobówek

21.10.2020

Elektryczne Solarisy otwierają nowy rozdział w komunikacji miejskiej w Toruniu

1.10.2020

Barometr COVID-19: co druga firma w Polsce spodziewa się powrotu koniunktury najwcześniej za 2-3 lata

21.10.2020