Kampania Goodyear Drive Results dla flot transportowych

Kampania Goodyear Drive Results dla flot transportowych

9.11.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Goodyear wzmacnia cyfrową obecność, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby klientów. Firma uruchomiła kampanię pod nazwą DRIVE RESULTS, która odpowiada na bieżące potrzeby i problemy firm transportowych i logistycznych. Głównym celem kampanii jest podkreślenie oszczędności czasu i kosztów, jakie daje kompleksowa oferta Goodyear Total Mobility w codziennym działaniu.

Oszczędność kosztów i optymalizacja wydajności

W obecnym, wymagającym środowisku, floty częściej niż kiedykolwiek szukają sposobów na bardziej efektywne prowadzenie działalności i zwiększenie zadowolenia klientów poprzez minimalizację czasu przestoju ciężarówek, zmniejszenie ich emisji dwutlenku węgla i efektywne zarządzanie kosztami operacyjnymi.

Kampania DRIVE RESULTS opiera się na danych terenowych i zasadniczych oszczędnościach w zakresie efektywności paliwowej, zwiększenia czasu sprawności, zarządzania kosztami i redukcji kosztów administracyjnych.

Według niektórych rekomendacji flot zamieszczonych na portalu zastosowanie inteligentnych rozwiązań proaktywnego monitorowania, takich jak czytnik najazdowy Goodyear Drive-Over-Reader i system monitorowania ciśnienia w oponach Goodyear TPMS, pozwala na oszczędność czasu nawet do 15h w przypadku kontroli specjalistycznej floty 50 samochodów ciężarowych i do 100 000 EUR potencjalnych oszczędności kosztów w skali roku.

Jedna z partnerskich flot zrezygnowała nawet z wożenia kół zapasowych i zaczęła polegać jedynie na pomocy drogowej ServiceLine24h, która – w przypadku awarii opony – średnio w ciągu 120 minut przywraca pojazd do ruchu. Inna flota informuje, że pokonuje 350 000 km na oponach FUELMAX T 385/65 R22.5 dzięki zmianie pozycji i pogłębianiu bieżnika.

Z kolei jedna z największych flot transportowych w Polsce zauważa, że zastosowanie efektywnych paliwowo opon FUELMAX wraz z innymi środkami pomogło jej znacznie zmniejszyć zużycie paliwa i ograniczyć emisję CO2 nawet o 20%.

Goodyear uruchomił także specjalną stronę informacyjną na portalu LinkedIn pod nazwą Goodyear Truck & Bus Mobility – Europe, poświęconą trendom w branży logistycznej/transportowej. Można na niej znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące zwiększenia efektywności floty, a także szczegółowe informacje na temat oferty Goodyear Total Mobility, która obejmuje m.in. narzędzia inteligentnego monitorowania i zarządzania flotą oraz sieci serwisów eksperckich.

Goodyear

Wyświetlenia: 754

Rusza sezon szkoleń EQ Tour – poznaj zelektryfikowane modele Mercedes-Benz

21.05.2021

Hegelmann Poland rozwija usługę transportu multimodalnego w odpowiedzi na wyzwania w branży logistycznej

12.05.2021

Nowe etykiety na opony

20.04.2021

Nowy, wiosenny numer magazynu „Mercedes me” na papierze, smartfonie i tablecie

6.05.2021

Factory Warehouse Logistics – nowa spółka Rohlig Suus Logistics

23.04.2021

Pokoleniowo na Sportowo

13.05.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Przedłużone zawieszenie pociągów do Czech

20.05.2021

GEFCO dostarcza nowe auta dostawcze dla Poczty Polskiej

15.04.2021

Pierwszy odcinek nowej serii ‘Lifesavers’ opowiada o ratowniczce medycznej, realizującej swoje marzenia

31.05.2021

Najkorzystniejsza oferta w przetargu na realizację obwodnicy Opatowa

26.04.2021

Para buch, koła w ruch! Ważący ponad 100 ton parowóz Ty2-5680 ożyje!

13.05.2021

Technologia magrail realną szansą na transformację kolei - raport IDOM i Nevomo

20.05.2021