Kampania Goodyear Drive Results dla flot transportowych

Kampania Goodyear Drive Results dla flot transportowych

9.11.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Goodyear wzmacnia cyfrową obecność, aby jeszcze lepiej zaspokajać potrzeby klientów. Firma uruchomiła kampanię pod nazwą DRIVE RESULTS, która odpowiada na bieżące potrzeby i problemy firm transportowych i logistycznych. Głównym celem kampanii jest podkreślenie oszczędności czasu i kosztów, jakie daje kompleksowa oferta Goodyear Total Mobility w codziennym działaniu.

Oszczędność kosztów i optymalizacja wydajności

W obecnym, wymagającym środowisku, floty częściej niż kiedykolwiek szukają sposobów na bardziej efektywne prowadzenie działalności i zwiększenie zadowolenia klientów poprzez minimalizację czasu przestoju ciężarówek, zmniejszenie ich emisji dwutlenku węgla i efektywne zarządzanie kosztami operacyjnymi.

Kampania DRIVE RESULTS opiera się na danych terenowych i zasadniczych oszczędnościach w zakresie efektywności paliwowej, zwiększenia czasu sprawności, zarządzania kosztami i redukcji kosztów administracyjnych.

Według niektórych rekomendacji flot zamieszczonych na portalu zastosowanie inteligentnych rozwiązań proaktywnego monitorowania, takich jak czytnik najazdowy Goodyear Drive-Over-Reader i system monitorowania ciśnienia w oponach Goodyear TPMS, pozwala na oszczędność czasu nawet do 15h w przypadku kontroli specjalistycznej floty 50 samochodów ciężarowych i do 100 000 EUR potencjalnych oszczędności kosztów w skali roku.

Jedna z partnerskich flot zrezygnowała nawet z wożenia kół zapasowych i zaczęła polegać jedynie na pomocy drogowej ServiceLine24h, która – w przypadku awarii opony – średnio w ciągu 120 minut przywraca pojazd do ruchu. Inna flota informuje, że pokonuje 350 000 km na oponach FUELMAX T 385/65 R22.5 dzięki zmianie pozycji i pogłębianiu bieżnika.

Z kolei jedna z największych flot transportowych w Polsce zauważa, że zastosowanie efektywnych paliwowo opon FUELMAX wraz z innymi środkami pomogło jej znacznie zmniejszyć zużycie paliwa i ograniczyć emisję CO2 nawet o 20%.

Goodyear uruchomił także specjalną stronę informacyjną na portalu LinkedIn pod nazwą Goodyear Truck & Bus Mobility – Europe, poświęconą trendom w branży logistycznej/transportowej. Można na niej znaleźć praktyczne wskazówki dotyczące zwiększenia efektywności floty, a także szczegółowe informacje na temat oferty Goodyear Total Mobility, która obejmuje m.in. narzędzia inteligentnego monitorowania i zarządzania flotą oraz sieci serwisów eksperckich.

Goodyear

Wyświetlenia: 220

LOTOS wspiera kampanię elektromobilni.pl

27.10.2020

Wskazaliśmy preferowany wariant drogi ekspresowej S12 Radom - Puławy

23.10.2020

„Twoje światła – Nasze bezpieczeństwo”

23.11.2020

DB Cargo Polska transportuje samochody Fiat 500 Hybrid – model koncernu Fiat Chrysler Automobiles, jednego z czołowych producentów samochodów na świecie

15.10.2020

Najwięcej umów najmu podpisano na wrocławskim rynku biurowym

3.11.2020

Większość świateł polskich aut świeci niewłaściwie, dlatego trzeba regularnie je sprawdzać!

5.11.2020
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Grupa Fracht wzmacnia obecność w Ameryce Północnej i uruchamia nowy oddział w Kanadzie

22.10.2020

Hillebrand przejmuje Braid i umacnia pozycję globalnego dostawcy usług logistycznych dla branży beverage

27.10.2020

Solaris wyróżniony nagrodą Światowego Lidera Elektromobilności

23.11.2020

PGNiG i LOTOS: pierwsze bunkrowanie statku gazem LNG w Szczecinie

6.11.2020

Najemcy chcą zostać na dłużej w Krakowie

29.10.2020

Wodór, biodiesel, powietrze paliwami przyszłości. Czym Polacy będą tankować swoje auta za 30 lat?

28.10.2020