Poznaliśmy oferty w przetargu na opracowanie studium korytarzowego dla budowy drogi dwujezdniowej klasy GP w ciągu DK7 Rabka - Chyżne

Poznaliśmy oferty w przetargu na opracowanie studium korytarzowego dla budowy drogi dwujezdniowej klasy GP w ciągu DK7 Rabka - Chyżne

24.11.2020
Czas czytania ok. 2 minut

Przygotowaniem studium korytarzowego dla budowy drogi dwujezdniowej klasy GP w ciągu DK7 Rabka - Chyżne zainteresowanych jest dwóch wykonawców. Komisja przetargowa przystępuje do sprawdzania złożonych ofert.

Złożone oferty

Oferty do przetargu na opracowanie studium korytarzowego złożyli:

  • Mosty Katowice z ceną 2 199 367,92 zł,
  • Schuessler - Plan Inżynierzy z Warszawy i Schüßler- Plan Ingenieurgesellschaft z Düsseldorfu z ceną 1 064 564,00 zł.

Zadanie dla wykonawcy

Zadaniem wykonawcy wyłonionego w przetargu będzie opracowanie rozwiązań technicznych, przeprowadzenie analizy i prognozy ruchu, oceny wpływu na bezpieczeństwo ruchu drogowego, analizy wpływu rozpatrywanych rozwiązań na środowisko, analizy kosztów i korzyści wariantów inwestycyjnych, porównawczej analizy wielokryterialnej rozpatrywanych opcji oraz zestawienie kosztów planowania i finansowania zadania inwestycyjnego.

Po analizie wyników studium korytarzowego zostaną doprecyzowane szczegółowe parametry techniczne drogi, jak również możliwe będzie podanie wskaźnika IRR (ocena efektywności inwestycji, w tym efektywności ekonomicznej).

Ile czasu na realizację?

Całkowity termin wykonania zadania wynosi 15 miesięcy od daty podpisania umowy, przy czym:

  • etap I - 9 miesięcy na opracowanie studium korytarzowego, w skład którego wchodzą opracowania i dokumentacje projektowe,
  • etap II - 6 miesięcy na udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców uczestniczących w procedurze przetargowej na kolejne opracowania projektowe.

Planowane parametry techniczne drogi:

  • klasa techniczna drogi - GP (S),
  • prędkość projektowa - 80 km/h (100 km/h),
  • prędkość miarodajna -100 km/h (110 km/h),
  • przekrój poprzeczny - 2x2,
  • szerokość pasa ruchu - 3,5 m,
  • szerokość pasa awaryjnego - 2,5 m,
  • szerokość poboczy gruntowych - min 1,5 m (S: 0,75 - 2,25 m),
  • szerokość pasa dzielącego - min. 5,00 m,
  • nośność nawierzchni - 115 kN/oś.

Kluczowe połączenie krajowe i międzynarodowe

Inwestycja planowana jest do realizacji w systemie „Projektuj i buduj”. Droga krajowa nr 7 na odcinku Rabka - Chyżne stanowi istotny szlak komunikacyjny, który znajduje się w ciągu trasy europejskiej E77 - przebieg drogi uwzględniony jest w korytarzu europejskiej sieci TEN-T. Prowadzi ona ruch tranzytowy do granicy ze Słowacją i dalej na południe Europy. Po stronie słowackiej odpowiednikiem będzie droga R3 o parametrach zbliżonych do DK7.

GDDKiA

Wyświetlenia: 555

Najnowsza inwestycja European Logistics Investment w regionie Krakowa powiększy portfolio spółki o ponad 18 000 mkw. powierzchni logistycznej

14.01.2021

Zmiany kadrowe w Mercedes-Benz Polska

30.12.2020

Niskosiarkowy diesel z LOTOSU dla statku badawczego

28.01.2021

Zmiany w kierownictwie DACHSER Air & Sea Logistics w regionie EMEA i obu Ameryk

24.02.2021

Volvo wprowadza na rynek europejski nowy autobus dwupokładowy

28.01.2021

100 tysięcy miłośników motoryzacji w grupie Inter Cars

7.01.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Barometr EFL na I kwartał 2021 Stagnacja w inwestycjach, odbicie w zamówieniach – tak zapowiada się 2021 rok w opinii MŚP

19.01.2021

Scania 540 S bezkonkurencyjna w testach

17.02.2021

Wodór staje się kluczowym paliwem przyszłości

16.02.2021

IVECO świętuje 75‑lecie historycznej marki Pegaso

16.02.2021

Mercedes-Benz niezmiennie liderem segmentu aut premium w Polsce w 2020 r

18.01.2021

DACHSER został członkiem stowarzyszenia DWV

4.02.2021