Szerokości Podcast – pierwszy podcast dla branży transportowej

Szerokości Podcast – pierwszy podcast dla branży transportowej

24.11.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Jak wybrać pojazd użytkowy? Czy pojazdy używane są bezpieczne? Skąd wziąć finansowanie? Czy w Polsce łatwo jest wynająć śmieciarkę? W jakich sytuacjach warto zapłacić więcej za wyższe DMC? Czy części do ciężarówki warto kupować… na AliExpress? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znaleźć można w „Szerokości Podcast” – pierwszym w Polsce podcaście skierowanym do transportowców.

Jak wynika z badań, już ponad połowa Polaków w wieku 19-49 zna podcasty, a ponad 20% słucha ich regularnie. W 2020 roku na platformie Spotify nasi rodacy wysłuchali już o ponad 300% więcej godzin podcastów niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Nic dziwnego – to forma, która umożliwia pogłębienie wiedzy czy zdobycie nowych kompetencji podczas wykonywania innych czynności – uprawiania sportu, domowych aktywności, spacerów, czy jazdy samochodem. Jest więc to idealne rozwiązanie zwłaszcza dla branży transportowej, w tym kierowców zawodowych, którzy w drodze spędzają wiele godzin. Właśnie z myślą o nich, a także przedsiębiorcach prowadzących firmy transportowe, Grupa DBK – lider rozwiązań dla firm z sektora TSL – uruchomiła własną audycję – Szerokości Podcast.

Od prawie 25 lat dostarczamy polskim przedsiębiorcom wszystko to, czego potrzebują, aby dynamicznie rozwijać firmy transportowe – zarówno pojazdy użytkowe, jak i pełną obsługę flot – od finansowania, przez ubezpieczenia, aż po rozwiązania serwisowe itelematyczne. Pomyśleliśmy zatem, że prócz usług i narzędzi możemy przedsiębiorcom dostarczać również wiedzę, która pomoże im w lepszym, łatwiejszym i jeszcze bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu. Śledząc aktualne trendy wpadliśmy na pomysł, że doskonale sprawdzi się tu podcast, czyli swego rodzaju medium towarzyszące przedsiębiorcom w codziennej pracy i pozazawodowych aktywnościach. – tłumaczy Beata Dębska, Dyrektor Marketingu w Grupie DBK.

Ciekawostką jest fakt, że to audycja, którą można zarówno słuchać, jak i oglądać. Wszystkie odcinki są bowiem kręcone również w formie materiałów wideo dostępnych następnie na kanale YouTube Grupy DBK.

Mamy świadomość, że niektórzy lubią słuchać, ale jest spora grupa słuchaczy, którzy jednak wolą widzieć bohaterów rozmowy. Właśnie dlatego nasz program jest dostępny zarówno w formie materiałów wideo, jak i podcastów audio – aby każdy mógł wybrać dla siebie idealną formę i platformę – dodaje Beata Dębska.

Dotychczas ukazało się pięć odcinków Szerokości Podcast poświęconych m.in.: tematyce najnowszych rozwiązań konstrukcyjnych w sektorze naczep, wyzwaniom związanym z właściwym wyborem pojazdu użytkowego ze szczególnym uwzględnieniem jego tonażu, problemom firm z sektora komunalnego oraz trickom stosowanym przez producentów i dostawców części zamiennych. Najbliższe odcinki poświęcone będą tematyce pojazdów używanych, wynajmu, ale nie zabraknie również podsumowań tego trudnego dla wszystkich roku. Do każdego odcinka zapraszany jest inny gość związany z transportem będący ekspertem w swojej tematyce. Prowadzącym Szerokości Podcast jest Filip Bednarkiewicz – młody wiekiem lecz bardzo bogaty doświadczeniem dziennikarz transportowy, który mimo relatywnie krótkiego stażu, już zdążył zgromadzić bardzo bogate grono stałych czytelników i fanów. Wszystkie odcinki Szerokości Podcast dostępne są zarówno na wspomnianym wcześniej kanale YouTube Grupy DBK, ale również na platformach Spotify oraz Soundcloud, a także na stronie szerokosci.com. Za realizację podcastów odpowiada agencja PressToRead.

Autor: Grupa DBK

Wyświetlenia: 506

LS Logistics zostaje w SEGRO Logistics Park Warsaw, Nadarzyn

18.01.2021

Volvo wprowadza na rynek europejski nowy autobus dwupokładowy

28.01.2021

Rusza akcja edukacyjna dla dzieci i młodzieży w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego

18.01.2021

Branżowy Barometr EFL na I kwartał 2021 Sroga zima dla HoReCa. Aż 81 proc. hotelarzy i restauratorów obawia się jeszcze trudniejszego pierwszego półrocza

4.02.2021

Branżowy Barometr EFL na I kwartał 2021 Handel najbardziej odporny na COVID-19 wśród 6 badanych sektorów

9.02.2021

Umowa na dokumentację dla węzła w Jaworniku na Zakopiance

9.02.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Ponad 420 tysięcy złotych wsparcia dla WOŚP od sieci Circle K i jej klientów

8.02.2021

Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej

15.02.2021

Omnichannel w magazynie – czyli jak Empik zintegrował kanały sprzedaży

23.02.2021

Mercedes-BenzPolska, Dział PR, ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa Mercedes-Benz –MarkaDaimler AGEQA: komfortowy i zwinnyw prowadzeniu –jak przystało na Mercedesa

17.02.2021

Pracownicy oczekują od swoich szefów zasilenia domowego budżetu, elastyczności lub wspierania zdrowego trybu życia

15.02.2021

Drugie życie baterii

11.01.2021