Renault Trucks rozwija swoją w pełni elektryczną gamę pojazdów

Renault Trucks rozwija swoją w pełni elektryczną gamę pojazdów

4.12.2020
Czas czytania ok. 3 minut

Renault Trucks rozwija gamę pojazdów elektrycznych, aby pomóc swoim klientom przyspieszyć przejście na alternatywne źródła energii. Dostępny jest szerszy wybór akumulatorów do pojazdów elektrycznych MHDV: Renault Trucks D i D Wide Z.E mogą teraz pomieścić akumulatory 66 kWh. Renault Trucks Master Z.E. został właśnie przekazany w wersji DMC 3,5t. , podwozie z kabiną, dołączając do dostępnej na rynku 3,1-tonowej platformy z kabiną i furgonem.

Pojazdy Renault Trucks Z.E. z napędem w 100% elektrycznym są bezgłośne i pozwalają zachować wysoką jakość powietrza w mieście. Umożliwiają dostęp do obszarów miejskich, nawet tych, na których obowiązują surowe ograniczenia w ruchu.

Aby pomóc firmom transportowym przejść na w pełni elektryczne pojazdy Renault Trucks, można je konfigurować w zależności od potrzeb biznesu w zakresie od 3,1 do 26 ton DMC i zasięgu do 400 km.

Renault Trucks D i D Wide Z.E. zostały wyposażone w akumulatory 66 kWh

Akumulatory to jedne z najdroższych części w pojeździe z napędem elektrycznym. Zamiast systematycznie zwiększać maksymalny zasięg operacyjny, Renault Trucks woli oferować swoim klientom zakres, którego faktycznie potrzebują. To rozwiązanie jest dostosowane do rzeczywistych wymagań klientów, utrzymując poziom ładowności i zapewniając zachowanie konkurencyjności firmy.

Wcześniej ograniczone do 50 kWh, Renault Trucks D i D Wide Z.E. można teraz wyposażyć w akumulatory litowo-jonowe o pojemności 66 kWh, które zapewniają większą elastyczność działania. Klienci mogą

wybierać spośród pięciu różnych konfiguracji, maksymalnie nawet sześciu akumulatorów o pojemności 66 kWh dla Renault Trucks D Z.E., co przekłada się na zasięg do 400 km.

Renault Trucks Master Z.E. teraz dostępny w wersji o DMC 3,5 tony

Renault Trucks rozszerza ofertę na pojazdy dostawcze Renault Master Z.E. Teraz można zamówić pojazd o DMC 3,5t (poprzednio DMC 3,1t). Pomimo dodatkowej ładowności 400 kg, Renault Trucks Master Z.E. nadal oferuje rzeczywisty zasięg pracy wynoszący 120 km. Pojazd można w pełni naładować w ciągu zaledwie sześciu godzin.

Elektryczny, dostawczy Renault Trucks Master Z.E., jest teraz dostępny również w wersji podwozia z kabiną, które może zostać dostosowane do wielu branż: zabudowy typu „wywrotka” lub kontener o dużej pojemności z windą na zwisie.

Gama obejmuje teraz trzy modele (furgon, platforma z kabiną i podwozie z kabiną) dostępne w trzech różnych długościach (L1, L2, L3), dwóch wysokościach (H1, H2, dwie wersje DMC: 3,1 tony (furgon lub platforma kabina) lub 3,5 tony (wszystkie wersje).

Gama Renault Trucks Z.E. specyfikacja techniczna:

Renault Trucks Master Z.E.

  • Dopuszczalna masa całkowita 3.1t do 3.5t

  • Silnik elektryczny o mocy 57 kW

  • Moment maksymalny: 225 Nm

  • Prędkość maksymalna: 100 km/h

  • Pojemność baterii: 33 kWh (akumulatory litowo – jonowe)

  • Zasięg pojazdu wg cyklu NEDC: 200 km

  • Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 120 km

- Ładowanie 7 kW Prąd przemienny (AC)

Renault Trucks D Z.E.

  • Dopuszczalna masa całkowita: 16t (podniesiona rejestracyjnie do 16.7t).

  • Dostępne rozstawy osi: 4,400 mm oraz 5,300 mm

  • Silnik elektryczny o mocy szczytowej 185 kW (moc ciągła 130 kW)

  • Moment maksymalny: 425 Nm.

  • Maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 16 kNm

  • 2-biegowa skrzynia przełożeń

  • Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 do 400 kWh

  • Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 400 km

  • Ładowanie 20 kW prąd przemienny (AC) I 150 kW prąd stały (DC)

Renault Trucks D Wide Z.E.

  • Dopuszczalna masa całkowita: 26 t (podniesiona rejestracyjnie do 27 t)

  • Dostępny rozstaw osi: 3,900 mm

  • Dwa silniki elektryczne o mocy szczytowej 370 kW (moc ciągła 260 kW)

  • Maksymalny moment obrotowy: 850 Nm

  • Maksymalny moment napędowy na osi napędowej: 28 kNm.

  • 2-biegowa skrzynia przełożeń

  • Baterie: litowo – jonowe o łącznej pojemności 200 kWh do 265 kWh

  • Zasięg w rzeczywistych warunkach: do 180 km

  • Ładowanie 20 kW prąd zmienny (AC) and 150 kW prąd stały (DC)

Renault Trucks

Wyświetlenia: 504

Serce Mercedesa „Made in Poland” na Walentynki

15.02.2021

Tajniki Muzeum Mercedes-Benz: pasy bezpieczeństwa

22.02.2021

Ekrany akustyczne powstają zgodnie z przepisami

27.01.2021

Pierwszy pociąg blokowy DACHSER z Chin do Europy

19.01.2021

Mercedes-AMG Motorsport rozszerza swoje międzynarodowe aktywności w wyścigach GT, będzie też konkurować w DTM

11.02.2021

Rząd przyjął Program Bezpiecznej Infrastruktury Drogowej

24.02.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Jeszcze więcej zielonej energii w Prologis

28.01.2021

DACHSER Mexico helikopterem dostarczył przesyłkę do producenta samochodów

28.01.2021

Jak menedżerowie motywują swoich pracowników w erze pracy online?

7.01.2021

Odcinki pozbawione kategorii dróg krajowych i zaliczone do dróg wojewódzkich w 2020 roku

13.01.2021

Poznaliśmy chętnych do budowy obwodnicy Chełma

10.02.2021

Wodór staje się kluczowym paliwem przyszłości

16.02.2021