Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”. Nowoczesne mobilne rozwiązania EnveloBanku stają się bazą technologiczną dla klientów detalicznych Banku Pocztowego

Klienci Banku Pocztowego wkrótce „pod jednym dachem”. Nowoczesne mobilne rozwiązania EnveloBanku stają się bazą technologiczną dla klientów detalicznych Banku Pocztowego

23.02.2021
Czas czytania ok. 3 minut

Już wkrótce wszyscy klienci detaliczni Banku Pocztowego oraz dotychczasowi klienci EnveloBanku będą korzystać z nowej bankowości internetowej opartej o nowoczesne rozwiązania EnveloBanku. Bank Pocztowy udostępni „pod jednym dachem” szeroką ofertę i doświadczenia bezpiecznego, polskiego banku oraz dostęp do nowoczesnych cyfrowych rozwiązań w postaci bankowości internetowej pod wspólną nazwą Pocztowy24 oraz aplikacji mobilnej pod nazwą Pocztowy.

Zarząd podkreśla, że pełna migracja klientów detalicznych do nowoczesnej bankowości cyfrowej, która zakończy się w sierpniu 2021 r., to również ważny krok w strategii cyfrowych usług. Dzięki połączeniu marek i migracji klientów Bank zaoferuje wszystkim swoim klientom chociażby przelewy BLIK, kredyt telefoniczny i otwieranie ROR z wideoweryfikacją tożsamości, a także wsparcie usług pocztowych. Migracja wynika z długofalowej strategii Banku – stawania się instytucją bardziej cyfrową, oferującą wszystkim klientom najnowsze rozwiązania technologiczne. Projekt łączenia marek promować będzie wieloletni ambasador Banku Pocztowego, Adam Małysz.

Bank Pocztowy stawia na nowoczesną technologię EnveloBanku – jednak pod marką Banku Pocztowego. Cały proces rozpocznie się w pierwszej połowie marca 2021 r. Polegać on będzie na migracji rozwiązań EnveloBanku do Banku Pocztowego, a wszystkich obecnych klientów detalicznych obu marek do jednej, wspólnej bankowości internetowej Pocztowy24 i bankowości mobilnej Pocztowy (dotychczasowej platformy EnveloBanku pod nową nazwą). Ujednoliceniu ulegną także produkty – będą odtąd występować pod jedną marką Banku Pocztowego. Bank zrezygnuje również z prowadzenia dwóch serwisów informacyjnych www na rzecz jednego, dostępnego pod adresem www.pocztowy.pl. W działania komunikacyjne i marketingowe promujące łączenie marek zaangażuje się wieloletni ambasador Banku Pocztowego, jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych polskich sportowców, Adam Małysz.

Zgodnie ze Strategią Banku tworzymy dla naszych Klientów nową jakość – przenosimy ich do lepszej i bardziej zaawansowanej bankowości cyfrowej. Bankowość internetowa Pocztowy24 i aplikacja mobilna Pocztowy da klientom znacznie więcej możliwości i szybszy dostęp do wdrażanych przez nas produktów i najnowszych technologicznie usług. W dalszym horyzoncie czasowym pozwoli to nam na stworzenie rozwiniętej bankowości elektronicznej opartej przede wszystkim na automatyzacji i zaawansowanych rozwiązaniach cyfrowych. Razem z dostępem do sieci stacjonarnych placówek i specjalistycznym doradztwem, będzie podstawą strategii rynkowej– mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Połączenie marek Bank Pocztowy i EnveloBank umożliwi ujednolicenie oferty produktowej Banku. Klienci uzyskają szerszy dostęp do zaawansowanych usług i rozwiązań proponowanych przez Bank, takich jak m.in. BLIK, moduł Kalendarza do planowania płatności, moduł do szybkiego opłacania faktur czy aplikacji Autopay do automatycznych płatności za przejazdy autostradami. Docelowo przyspieszy to także wdrażanie i upowszechnianie nowych produktów jak chociażby kredyt online.

– Jedna marka oznaczać będzie nie tylko większy „porządek” w usługach banku, lecz także, a może przede wszystkim, otwarcie na nowe technologie i wyrównanie dostępu do cyfrowych rozwiązań ofererowanych przez nasz Bank. To, zgodnie z naszą strategią, krok do szybszej digitalizacji. Od teraz priorytetem będzie rozwój jednej, wspólnej, bankowości mobilnej i internetowej, co pozwoli na szybsze i częstsze wdrażanie nowych usług, produktów i zaawansowanych rozwiązań– mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego.

Zgodnie z przyjętą strategią rozwoju na lata 2021-2024 Bank Pocztowy stawia na budowanie wartości dla swoich interesariuszy rozumianej między innymi jako digitalizacja procesów i upowszechnianie najnowszych technologii w ramach dążenia do cyfryzacji bez wykluczeń. W najbliższym czasie Bank Pocztowy planuje rozwój mobilnych płatności BLIK, także w zakresie przelewów na telefon, stworzenie możliwości otwarcia konta ROR lub zaciągnięcia kredytu przez telefon z wykorzystaniem technologii wideoweryfikacji.

Bank Pocztowy

Wyświetlenia: 525

VOX wprowadza się do SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki

15.04.2021

Stabilna pozycja Grupy LOTOS w trudnym 2020 roku

6.04.2021

Nowa strategia napędów AMG: z mocnymi hybrydami i wariantami elektrycznymi

9.04.2021

Grupa Waryński przywróci przedwojenny wygląd ulicy Wschowskiej

13.04.2021

Volvo Trucks zdobywa nagrodę za wyjątkową jakość projektu swojego nowego modelu Volvo FM

13.04.2021

Marzec na bydgoskim lotnisku

21.04.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Najwyższy podnośnik w Europie na podwoziu Scania

31.03.2021

Pierwsze elektryczne Solarisy na rynku czeskim trafią do Ostrawy

23.03.2021

Nowy EQB: elektromobilność w pakiecie rodzinnym

19.04.2021

Nowy EQS: wydajny napęd elektryczny zapewnia do 770 km zasięgu

14.05.2021

Rosnący popyt na rzadkie surowce szansą dla Polski

26.04.2021

Nagroda Jamesa Dysona – Po raz pierwszy w Polsce!

17.03.2021