Naszą misją jest sukces naszych klientów

Naszą misją jest sukces naszych klientów

5.03.2021
Czas czytania ok. 7 minut

Trudny czas pandemii udowodnił, że wsparcie lojalnych i wiarygodnych partnerów jest ważne. To właśnie na międzyludzkich relacjach w dużej mierze opiera się prawidłowo funkcjonujący biznes. Liczby, zestawienia, wykresy – wszystko to jest istotne, na końcu jednak zawsze liczy się człowiek i wzajemny szacunek.

Inter Cars od ponad trzech dekad realizuje strategię działania, w której partnerstwo jest jedną z kluczowych wartości. Od początku istnienia firmy relacje ze wszystkimi interesariuszami były i są niezwykle istotnym elementem prowadzenia biznesu. W naturalny sposób jedną z wiodących grup są klienci, głównie warsztaty, co widać m.in. w segmencie ciężarowym, opartym przede wszystkim na współpracy z serwisami.

Partnerstwo i wzajemny szacunek pozwalają nam współpracować z klientami w o wiele większym zakresie niż tylko na bazie cen i standardowych wartości dodanych. Nie boimy się niewygodnych pytań. Chętnie podejmujemy dyskusję nawet w trudnej tematyce, wiedząc, że bez zaufania i zrozumienia drugiej ze stron trudno mówić o partnerskim traktowaniu.

Damian Kostro, Dyrektor Sprzedaży RPU w Inter Cars

Rozwijamy się razem

Trudne rozmowy i niewygodne pytania pojawiają się w każdej dyskusji. Kluczem do ich rozwiązania jest jednak umiejętność słuchania i znalezienia kompromisu. We właściwie funkcjonującym modelu biznesowym korzyści powinny mieć przecież wszystkie strony, co doceniają również klienci od wielu lat współpracujący z największym dystrybutorem części zamiennych w naszym kraju.

Współpraca z Inter Cars gwarantuje nam wiele korzyści. Zaczynając od pakietu benefitów lojalnościowych, przez indywidulną opiekę przedstawiciela handlowego, który pomaga w rozwiązywaniu problemów, aż po dodatkowe szkolenia, które ułatwiają pracę mechaników. Dodatkową korzyścią jest choćby możliwość udziału w spotkaniach serwisowych, podczas których dowiadujemy się wielu nowych informacji technicznych, ale też praktycznych, ułatwiających prowadzenie warsztatu.

Tomasz Skorupski z PUH Automax

Inter Cars zawsze opierał swoje relacje z klientami za zaufaniu i współpracy, traktując ich jako partnerów, z którymi wspólnie można wspiąć się na wyższy poziom. Bez klientów nie byłoby tak mocnej rynkowej pozycji Inter Cars. Samo wsparcie silnej marki czują też jednak serwisy.

Inter Cars jest przyjaznym partnerem, ponieważ w równym stopniu zależy mu na rozwoju mojej firmy, tak aby poziom świadczonych w niej usług stale wzrastał. Współpracujemy razem od 15 lat i bez cienia wątpliwości jest to dla nas wartość dodana, nie tylko materialnie, objawiająca się w postaci wszelkiego rodzaju bonusów i rabatów, ale choćby poprzez bezpośredni dostęp do przedstawiciela handlowego, ułatwiającego przepływ informacji, rozwiązywanie problemów i bardzo dobrą współpracę z filiami.

Roman Bednarski z firmy RO-JA-TRANS

Naszą misją jest Twój sukces

W dużej organizacji niełatwo zadbać o to, aby klient zawsze znajdował się w centrum uwagi. Lata doświadczeń nauczyły jednak Inter Cars, że partnerstwo i wzajemny szacunek to wartości, które warto kultywować i stawiać na pierwszej linii frontu. W jak najlepszej obsłudze klientów każdego dnia pomaga ponad 150 przedstawicieli handlowych i 300 sprzedawców dedykowanych rynkowi ciężarowemu, którzy sprawnie docierają do warsztatu i pomagają rozwiązać problemy. Dekady współpracy sprawiły, że Inter Cars z wieloma klientami utrzymuje trwałe relacje oparte nie tylko na ofercie handlowej, ale przede wszystkim na obustronnym zaufaniu.

Współpraca, kontakt i bezpośredni nadzór opiekuna realizowanych transakcji, to wartości nie do przecenienia. A przecież zyskujemy jeszcze wsparcie mentalne, bo mamy partnera, z którym możemy przedyskutować swoje problemy i który zawsze służy ramieniem. Oprócz wysokiej jakości części otrzymujemy też doradztwo, audyty usług serwisowych, wsparcie marketingowe czy pomoc w doborze odpowiednich urządzeń. Dzięki długoletniej współpracy z Inter Cars nasz warsztat stał się bardziej atrakcyjny dla klientów, powiększyliśmy kanały dystrybucji, mamy większą stabilizację w dostawach, a dzięki większym zakupom otrzymujemy rabaty cenowe, co z kolei wiąże się z tym, że możemy oferować atrakcyjne ceny za wykonywane usługi.

Tomasz Skorupski z PUH Automax

Inter Cars od początku wspierał rozwój naszego warsztatu pod kątem szkoleń oraz pomocy w uzyskaniu autoryzacji.

Michał Tumialis z Ar-Tir Serwis

W grupie siła!

Dla serwisów ciężarowych współpracujących z Inter Cars jedną z kluczowych wartości opierających się na partnerstwie jest przynależność do Q-Service Truck, sieci niezależnych warsztatów pojazdów ciężarowych, skupiającej obecnie ponad 80 serwisów w całej Polsce.

Przystąpienie do Q-Service Truck było bardzo ważne w rozwoju naszej firmy. Pozwoliło nam w uzyskaniu kluczowych autoryzacji, które dziś są podstawą działalności warsztatu.

Michał Tumialis z Ar-Tir Serwis

Do sieci zostaliśmy oficjalnie przyjęci w 2006 roku i był to moment przełomowy, bo zaczęliśmy rozwijać się wówczas w iście ekspresowym tempie. Na pewno pomogło w tym autoryzacje oraz odpowiednie wyposażenie warsztatu, które musieliśmy zakupić, aby spełniać sieciowe wymogi.

Marek Józefiak z PW Adams

Q-Service Truck to doskonały przejaw partnerstwa na linii dystrybutor – klient, w którym relacje opierają się na zaufaniu, szczerości, wzajemnej współpracy oraz przyjaźni. Wiele serwisów dzięki przynależności do tej organizacji rozpoczęło ściślejszą współpracę, dzięki niej nawiązało się wiele prywatnych przyjaźni i rozwiązano niejeden, nawet najtrudniejszy problem serwisowy. Cała społeczność traktuje się niczym rodzina, a Inter Cars jest tylko jednym z jej elementów, co potwierdzają rokroczne bale sieciowe oraz organizowane cyklicznie robocze spotkania regionalne.

Serwisom, które z Inter Cars łączą mocne relacje biznesowe, firma oferuje szereg dodatkowych benefitów, poza wspomnianymi już m.in. możliwość dołączenia do programu napraw flotowych pojazdów ciężarowych. W relacjach niezwykle istotne jest zaufanie, bo tylko dzięki niemu można wspólnie wypracować najlepsze rozwiązania, wsłuchać się w opinię innych, a także zmierzyć z krytyką. Jeśli tylko jest to krytyka konstruktywna, przynosi ona pożądane efekty.

Wspieramy w trudnych czasach

Łatwo być partnerem w dobie sukcesu, trudniej o wsparcie, gdy nad rynkiem rysuje się kryzys o globalnym zasięgu. Nawet w trudnych momentach Inter Cars stara się jednak za wszelką cenę wspierać swoich biznesowych partnerów, czego dowodzić może ubiegłoroczna akcja #pomagamypomagać.

W momencie wybuchu pandemii Inter Cars przy pomocy i udziale wiodących dostawców zorganizował wysyłkę pakietów ochronnych, zawierających maski, rękawiczki ochronne i płyny do dezynfekcji do 10 tysięcy warsztatów. W grudniu akcja została powtórzona i tym razem 8,5 tysiąca serwisów zaopatrzonych zostało w płyny do dezynfekcji wraz ze specjalnymi dozownikami.

W dobie COVID-19 Inter Cars pomógł mi w dostosowaniu warsztatu do wymogów sanitarnych nie tylko poprzez pakiet ochronny, ale również szkolenie i przekazanie niezbędnej wiedzy.

Roman Bednarski z RO-JA-TRANS

Mimo ograniczeń, wynikających ze stanu pandemicznego, dostawy towarów odbywały się bez opóźnień i w wyznaczonych godzinach, ale też z zachowaniem ścisłego reżimu sanitarnego. Dzięki temu warsztat nie stracił stałych klientów, a naprawy odbywały się w zaplanowanym terminie.

Tomasz Skorupski z PUH Automax

Razem naprzód

Rozwój warsztatów, dostarczanie im sprawdzonych rozwiązań i nowoczesnych narzędzi, ale przede wszystkim pomoc na poziomie relacji międzyludzkich to wartości, które chwalą sobie klienci współpracujący z dystrybutorem do wielu lat.

Wysoki poziom świadczonych usług osiągnęliśmy właśnie m.in. dzięki wsparciu Inter Cars. Dzięki pomocy w doposażeniu warsztatu, licznym szkoleniom czy wymianie informacji. Wiadomo, że na przestrzeni lat współpraca ewoluowała, co było i jest podyktowane zmianami koniunktury i ogólną sytuacją na rynku, niemniej współpraca ta sprawia, że standard wykonywanych przez nas usług stale się podnosi. W moim przekonaniu wartości, jakie reprezentuje Inter Cars są zbieżne z moimi własnymi, tymi, którymi kieruję się w biznesie. Mam tu na myśli przede wszystkim solidność, jak najlepsze relacje z klientami, fachowość czy punktualność w dostawach – wszystko to przekłada się na budowanie dobrych relacji.

Roman Bednarski z RO-JA-TRANS

Inter Cars

Wyświetlenia: 442

Biometan w Turynie: pierwsza stacja tankowania bio‑LNG i bio‑CNG w północno-zachodnich Włoszech

19.04.2021

Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej przechodzi do realizacji

19.04.2021

Złożyliśmy wniosek o wydanie decyzji środowiskowej dla S12 od Radomia do Puław

12.03.2021

Transition Technologies tworzy innowacyjny hub dla danych budynkowych w ramach projektu ze Skanska i Go4Energy

14.04.2021

Audi A4 najczęściej serwisowanym modelem w polskich warsztatach

25.03.2021

Grupa Fracht otrzymała certyfikat GDP

1.03.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Mercedes-Benz wspiera polską scenę e-sportu

13.04.2021

Pierwsze nowe modele FH zamówione i dostarczone do Polski z seryjnej produkcji trafiają do FULIMPEX Sp. z o.o.

13.04.2021

PESA z kolejnym zamówieniem na ELF2 od Kolei Dolnośląskich!

25.03.2021

Sięgając poza e-commerce: urbanizacja, digitalizacja i nowy konsument - Prologis Research wskazuje, co wpłynie na branżę logistyczną w przyszłości

14.04.2021

VOX wprowadza się do SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki

15.04.2021

ID Logistics rozbudowuje procesy e-commerce w Krajkowie – zwiększa zatrudnienie o ponad 50 proc. i wdraża kolejne automatyzacje

15.04.2021