DHL Parcel Polska partnerem logistycznym ULTRAKRWI

DHL Parcel Polska partnerem logistycznym ULTRAKRWI

15.03.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Już po raz czwarty DHL Parcel włączył się w Ultrakrew – akcję promującą honorowe krwiodawstwo oraz sportową aktywność. W ramach tegorocznej edycji udało się zebrać 214 439 ml krwi.

W tym roku kampania nabrała szczególnego znaczenia, ponieważ w wyniku pandemii drastycznie zmalała liczba krwiodawców, zaś zapotrzebowanie na krew i jej składniki niezmiennie utrzymuje się na wysokim poziomie. Organizatorzy dołożyli wszelkich starań, by pomimo panujących obostrzeń zachęcić społeczeństwo do aktywnego dzielenia się krwią. Przez cały styczeń w stacjach krwiodawstwa w całej Polsce można było oddać krew na hasło Ultrakrew. Wynik, jaki udało się osiągnąć w tym roku to 214 439 ml.

Nie zabrakło także chętnych do podjęcia sportowego wyzwania, czyli udziału w zimowym marszobiegu na dystansie 550 km, którego trasa wiedzie wzdłuż polskiego wybrzeża. Grupa złożona ze związanych z Ultrakrwią biegaczy oraz sympatyków akcji wyruszyła 17 stycznia ze Świnoujścia by po 6 dniach dotrzeć do granicy Polski w Piaskach. Uczestnicy, biegnąc zachęcali spotykane osoby do krwiodawstwa, wykazując się przy tym naprawdę ogromną determinacją i sportowym duchem, bowiem w czasie trwania biegu temperatura powietrza sięgała nawet poniżej -20 stopni Celsjusza.

DHL Parcel, jako partner logistyczny, przekazał środki na cele organizacyjne oraz dostarczył materiały marketingowe i koszulki dla osób, które oddały krew.

- Już od kilku lat aktywnie wspieramy Ultrakrew i z pewnością będziemy robić to nadal, bo cel, jaki przyświeca całej kampanii ma ogromne społeczne znaczenie. Zwiększanie powszechnej świadomości tego jak bardzo potrzebna jest krew, to pierwszy krok do zwiększenia liczby aktywnych krwiodawców. Dzięki partnerstwu z Ultrakrwią wielu naszych pracowników dokonało swoich pierwszych donacji. Poprzez udział w tej inicjatywie chcemy również pokazywać innym firmom, jaki kierunek warto obrać, realizując politykę społecznej odpowiedzialności – podkreśla Magdalena Bugajło, dyrektor komunikacji marketingowej i PR DHL Parcel.

DHL Parcel

Wyświetlenia: 699

Rynek pracy wraca na dobre tory. Nowe biura wynajmują firmy z branż e-commerce, IT oraz BPO / SSC

26.04.2021

Dla kogo będą budować deweloperzy

19.04.2021

VOX wprowadza się do SEGRO Logistics Park Poznań, Gądki

15.04.2021

IVECO Poland przy współpracy z Ecobal rozpoczęło projekt sadzenia lasów w Polsce

23.04.2021

High Hope SupplyChain w Panattoni Park Poznań VII

7.04.2021

30 milionów sprzedanych urządzeń do połączeń audio od Poly

13.04.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Volvo Trucks zdobywa nagrodę za wyjątkową jakość projektu swojego nowego modelu Volvo FM

13.04.2021

A2 wydłuży się o kolejne 32 km

1.04.2021

Real Management S.A. z 45 mln zł na nowe projekty

27.04.2021

Kolejny odcinek nowej betonowej jezdni przekazany kierowcom

14.05.2021

Aura Herbals nowym najemcą w Panattoni Park Gdańsk Airport

11.05.2021

Nowa strategia napędów AMG: z mocnymi hybrydami i wariantami elektrycznymi

9.04.2021