PaczKING – nowa odsłona platformy do nadań przesyłek od DHL Parcel

PaczKING – nowa odsłona platformy do nadań przesyłek od DHL Parcel

16.03.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Od 10 marca klienci indywidualni DHL Parcel mogą nadawać swoje przesyłki przez PaczKING.pl – portal do wygodnego nadawania paczek krajowych.

PaczKING jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą wysyłać swoje paczki szybko, łatwo i wygodnie. Korzystanie z serwisu jest proste i intuicyjne – zlecenie nadania można wypełnić na dowolnym urządzeniu: telefonie, tablecie czy komputerze. Rozwiązaniem, które na pewno spotka się ze szczególnie pozytywnym odbiorem konsumentów, jest możliwość nadania przesyłki u kuriera, bez konieczności drukowania etykiety.

- PaczKING to cała paleta możliwości. Zarówno jeżeli chodzi o rodzaje przesyłek, jak i sposób, w który paczka trafia do nas, do dalszego procesowania. Można wysłać paczkę krajową, do krajów Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Można skorzystać z opcji odbioru paczki przez kuriera, nie ruszając się z domu, a można też podrzucić ją do jednego z ponad 10 tys. Punktów Obsługi Paczek DHL POP, przy okazji robienia codziennych zakupów czy tankowania samochodu. Przez PaczKING.pl można wysłać i ważne dokumenty, i przedmioty o większych wymiarach. Reasumując, PaczKING to rozwiązanie skrojone na miarę indywidualnych potrzeb każdego klienta – podkreśla Anna Jędryka, Menedżer Działu Marketingu Konsumenckiego i Sprzedaży Detalicznej DHL Parcel.

Nowy koncept komunikacyjny - PaczKING - wykorzystuje poczet sześciu współczesnych królów-nadawców, którzy reprezentują różne typy i potrzeby konsumentów. Przekaz komunikacyjny zamyka się w zdaniu: Niezależnie od tego w jaki sposób i z jakiego powodu wysyłasz paczkę, otrzymasz od DHL Parcel królewską ofertę i obsługę. Kreacje stanowią połączenie grafik z prawdziwymi postaciami, a wszystko to w charakterystycznej DHLowej żółto-czerwonej kolorystyce.

Nową strategię komunikacji uzupełnia zasięgowa kampania edukacyjna, wykorzystująca spot (YouTube, VOD), bannery online (m.in. GDN), mailingi oraz działania PR, influencer marketing i aktywności w mediach społecznościowych oraz na materiałach drukowanych. Za pomysł, koncepcję kreatywną oraz jej realizację odpowiada agencja Kalicińscy, zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker, zaś influencer marketingiem i wsparciem działań na profilu DHL_Parcel Polska na Instagramie zajmie się agencja Up&More.

DHL Parcel

Wyświetlenia: 659

Goodyear wzmacnia swoje zaangażowanie w zrównoważone pozyskiwanie soi

12.04.2021

Goodyear prezentuje EfficientGrip Cargo 2– trwałe rozwiązanie dla lekkich pojazdów dostawczych

25.03.2021

FB Antczak generalnym wykonawcą pierwszego magazynu na terenie LOOGIC Park Radomsko

23.03.2021

Budowa obwodnicy Kępna w ciągu S11 na ostatniej prostej

16.04.2021

ROBYG: 166 lokali w sprzedaży w Gdańsku

12.05.2021

Ceny OC wciąż spadają

1.04.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Dlaczego firmy decydują się na relokację zakładów produkcyjnych do Polski?

19.04.2021

DACHSER ze wzrostem zaufania klientów i satysfakcjonującymi wynikami rocznymi

16.04.2021

SPAR – nowy dyrektor handlowy

4.05.2021

BM Reflex: Droższe wyjazdy na majowy weekend.

30.04.2021

Otwarcie ofert na opracowanie dokumentacji dla budowy obwodnicy Nowej Dęby (DK9)

23.03.2021

Nowy Mercedes-Benz klasy S doceniony zarówno przez ekspertów, jak i pasjonatów

22.04.2021