Dostawcy doceniają partnerskie relacje z Inter Cars

Dostawcy doceniają partnerskie relacje z Inter Cars

16.04.2021
Czas czytania ok. 5 minut

Inter Cars to nie tylko logo, oferta produktowa i pozycja na rynku. To także godny zaufania partner, co podkreślają m.in. Castrol oraz ZF Aftermarket. Dostawcy chętnie angażują się w liczne inicjatywy firmy, szczególnie te, w których duży nacisk kładziony jest właśnie na partnerskie relacje.

Ostatnie miesiące były bardzo pracowite dla Inter Cars. Firma z powodzeniem zainicjowała i zrealizowała dwie ważne kampanie : projekt Battery Point oraz #pomagamypomagać. Pierwsza z akcji – realizowana wspólnie z firmą Clarios, producentem akumulatorów VARTA – miała pokazać właścicielom aut, jak ważne jest odpowiednie dbanie o akumulator, zwłaszcza w okresie zimowym. Z kolei #pomagamypomagać to akcja wspierająca warsztaty w trudnym czasie pandemii.

Tego typu inicjatywy pokazują, że perspektywa działania Inter Cars jest znacznie szersza niż tylko ujęcie biznesowe, a dla firmy bardzo ważny jest los wszystkich jej partnerów. Taka postawa, towarzysząca dystrybutorowi części już od ponad 30 lat, została zauważona i doceniona przez otoczenie, które chętnie angażuje się w akcje Inter Cars.

– Castrol uczestniczy w większości projektów Inter Cars skierowanych do warsztatów niezależnych w Polsce i Europie Centralnej, mających na celu zwiększenie konkurencyjności punktów serwisowych, ich kompetencji bądź bezpieczeństwa – mówi Tarek Hamed, Marketing Manager Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.

I wymienia wspólne inicjatywy, które udało się zrealizować dzięki partnerskim relacjom pomiędzy Inter Cars i Castrol:

– Od 2018 r. wspólnie prowadzimy profesjonalną sieć warsztatów zrzeszonych pod marką Q Service Castrol. Do chwili obecnej dołączyło do nas już 360 serwisów. W ubiegłym roku rozpoczęliśmy współpracę w ramach projektu #pomagamypomagać, wspierającą warsztaty niezależne w trudnym okresie pandemii. Od tego roku jesteśmy również obecni na platformie Motointegrator, będąc sponsorem kategorii „Oleje”. A to tylko kilka przykładów naszej bliskiej współpracy.

Tarek Hamed.jpg

Szczególnie ważna dla dostawców jest długofalowa wizja Inter Cars, a także otwartość i kreatywność w przeprowadzanych projektach.

– Chętnie wspieramy wspólne przedsięwzięcia i projekty Inter Cars przygotowane i przeprowadzane w oparciu o profesjonalne i dokładne analizy. Dotyczy to zarówno projektów dających natychmiastowe efekty, ale również takich, które są inwestycją we wspólną przyszłość. Najbardziej cenimy strategiczne partnerstwo, otwartość i kreatywność w przeprowadzaniu wspólnych działań – podkreśla Tomasz Mierzejewski z ZF Aftermarket.

Więcej niż dystrybutor części

– Inter Cars to nie tylko logo, oferta produktowa, czy pozycja na rynku. To przede wszystkim ludzie, którzy wspólnie pracują na sukces przedsiębiorstwa. Cenimy sobie codzienną współpracę, responsywność, kreatywność, wzajemne zrozumienie i nastawienie na ten sam cel. Na wyróżnienie w Inter Cars zasługuje również zrozumienie rynku i klientów oraz szybkość reakcji – ocenia Tarek Hamed.

Co istotne, nie jest to odosobniona opinia na rynku. Inter Cars dzięki partnerskim relacjom z klientami i dostawcami zyskał spore uznanie.

– Inter Cars to partner godny zaufania, z ogromnym doświadczeniem na wielu rynkach. Bliska współpraca, doskonała komunikacja i niemalże przyjacielskie relacje są gwarancją sukcesu naszych działań – mówi Tomasz Mierzejewski.

Tomasz Mierzejewski.jpg

Inter Cars nie zamierza jednak spocząć na laurach i planuje dalej zmieniać na lepsze obraz branży motoryzacyjnej. Aby to uczynić spółka wystartowała z nową kampanią „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy”.

– Jako firma ciągle staramy się być lepsi, zarówno pod kątem biznesowym, jak i w rozumieniu potrzeb naszych klientów i dostawców. Wiemy, że branża motoryzacyjna to system naczyń połączonych, dlatego tylko współpraca i partnerskie relacje pozwolą na rozwój oraz lepszą przyszłość dla wszystkich osób i przedsiębiorstw związanych z sektorem automotive –

– zauważa Krzysztof Soszyński, Wiceprezes Zarządu Inter Cars SA.

I dodaje:

– Nasza spółka jest łącznikiem na wielu płaszczyznach, skutecznie kojarząc ze sobą firmy i ludzi, dla których wzajemna współpraca przynosi wiele korzyści. Mechanicy, producenci części, grupy filialne, firmy logistyczne, pracownicy, kierowcy pojazdów osobowych i ciężarowych– wszystko to zebrane w całość tworzy sprawnie funkcjonujący organizm.

Inter Cars ma wpływ na całą branżę

– Wpływ Inter Cars na branżę jest bardzo znaczący, ponieważ firma jest wiodącym dystrybutorem na rynku, obserwowanym przez całą branżę i często inicjującym nowe trendy

– podkreśla Tomasz Mierzejewski.

– Inter Cars od lat wyznacza trendy, które często stanowią inspirację dla pozostałych podmiotów na rynku aftermarketowym – dodaje do tego Tarek Hamed.

I kontynuuje

– Jest wiele zmiennych, które mają wpływ na budowanie relacji pomiędzy partnerami handlowymi. Do najważniejszych zaliczamy lojalność, która wymaga czasu, konsekwencji w działaniu i wiarygodności, którą możemy sprowadzić do poczucia bezpieczeństwa biznesowego. Budowanie relacji to długotrwały proces, wymagający od partnerów dialogu i wspólnych działań ukierunkowanych na wzajemne zaufanie oraz otwartości na przyszłe projekty.

Dzięki dobrym relacjom Inter Cars z dostawcami zyskują przede wszystkim klienci, ponieważ spółka koncentruje się na dostarczaniu im jak najwyższej jakości usług, części a także wiedzy technicznej Im także bliskie jest hasło „Razem tworzymy, wspieramy, dostarczamy”.

Inter Cars

Wyświetlenia: 379

Maciej Oleksowicz wśród najbardziej wpływowych osób polskiej gospodarki

25.03.2021

Goodyear wyposaży w pełni elektryczne Audi e-tron GT Quattro i RS e-tron GT w opony Eagle F1 Asymmetric 5

8.04.2021

Real Management S.A. z 45 mln zł na nowe projekty

27.04.2021

Opole inwestuje w elektryczne Solarisy

29.03.2021

Hillebrand przejmuje VignoblExport

13.05.2021

Grupa DBK najlepszym europejskim dealerem używanych ciężarówek DAF

30.04.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Polityka Energetyczna Polski 2040 okiem polskich dostawców technologii

23.03.2021

Postęp w realizacji celów klimatycznych Scania

22.03.2021

Transport przyszłości – szybki, komfortowy, bezpieczny

2.04.2021

Nowa strategia napędów AMG: z mocnymi hybrydami i wariantami elektrycznymi

9.04.2021

DB Cargo Polska w Raporcie Odpowiedzialnego Biznesu w Polsce

23.04.2021

Dlaczego pojazdy autonomiczne nie lubią deszczu?

29.03.2021