Complex SAD zwiększa magazyn

Complex SAD zwiększa magazyn

4.05.2021
Czas czytania ok. 3 minut

Firma Complex SAD, która działa w branży transportu, spedycji i logistyki, zwiększyła wynajmowaną powierzchnię magazynową o 2.585 mkw. Nowa umowa została podpisana z Zarządem Morskiego Portu Gdynia S.A. Najemcę w negocjacjach warunków najmu reprezentowała firma doradcza Cresa.

Complex SAD to agencja celna z Gdyni. W sposób kompleksowy wspiera ona firmy zajmujące się importem i eksportem towarów, świadcząc usługi celno-spedycyjne oraz reprezentując klientów przed Urzędem Celnym. Complex SAD oferuje również magazynowanie towarów (w tym w składzie celnym) oraz ich przeładunek i konfekcjonowanie. Ze względu na potrzebę przechowywania coraz większej liczby towarów, firma zdecydowała się zwiększyć dotychczas użytkowaną powierzchnię magazynową o kolejne 2.585 mkw. Aktualnie Complex SAD dysponuje magazynami w Gdyni o łącznej powierzchni ponad 8.700 mkw. Firma posiada także magazyn w Gdańsku.

– Dynamiczny rozwój skłonił Complex SAD do zwiększenia dotychczasowej powierzchni magazynowej. Przy jej wyborze dla Klienta kluczowe znaczenie miała lokalizacja magazynów. Oferta Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. okazała się najkorzystniejsza ze względu na sąsiedztwo gdyńskich terminali kontenerowych. Cieszymy się, że wsparliśmy Complex SAD w poszukiwaniach powierzchni i negocjacjach warunków najmu – mówi Michał Rafałowicz, Dyrektor Regionu Pomorskiego firmy Cresa, oddział w Trójmieście.

Magazyn wykorzystywany przez agencję celną Complex SAD na terenie Portu Gdynia jest zlokalizowany w sąsiedztwie terminali kontenerowych – pozwala to zaoszczędzić czas i zminimalizować koszty związane z przeładunkiem towarów. Ze względów logistycznych znaczenie ma też dostęp do infrastruktury drogowej. W pobliżu znajduje się estakada Kwiatkowskiego, którą można dojechać m.in. do obwodnicy Trójmiasta i dalej autostrady A1. Wzrost przeładunku portów morskich w coraz większym stopniu związany jest z potencjałem transportu intermodalnego, który w najbliższych latach stanie się priorytetową gałęzią przewozów towarów zarówno w Polsce, jak i w Europie. Rosnący wolumen przeładunków sprawia, że konieczna jest budowa zaplecza logistycznego. Mając to na uwadze, Zarząd Morskiego Portu Gdynia nieustannie prowadzi prace inwestycyjne celem rozwoju infrastruktury na terenie Centrum Logistycznego Portu Gdynia.

- Inwestycje infrastrukturalne w Centrum logistycznym w zachodniej części Portu Gdynia są konieczne do zapewnienia infrastruktury dostępowej zarówno od strony lądu, jak i morza. Wymaga ona stworzenia odpowiedniego zaplecza, dzięki któremu możliwa będzie sprawna obsługa towarów – komentuje Adam Meller, Prezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A.

- Naszym celem jest stworzenie dogodnych warunków dla rozwoju Transeuropejskiej Sieci Transportowej (TEN-T). Dzięki prowadzonym inwestycjom będziemy odpowiednim partnerem logistycznym dla kontrahentów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Zwiększone możliwości przeładunkowe to szansa, ale również wyzwanie, dlatego niezbędnym jest stworzenie dogodnych warunków do dalszego rozwoju – komentuje Jacek Sadaj, Wiceprezes Zarządu Morskiego Portu Gdynia S.A. – Cieszymy się dobrą współpracą z wykonawcą prac oraz dużym zainteresowaniem ze strony potencjalnych najemców.

Cresa

Wyświetlenia: 307

„Dla rozwoju transportu kolejowego w regionie postawiliśmy na pasażerów”

10.05.2021

21. Oddział PEKAES w Kaliszu – dynamiczny start i dalsza ekspansja Grupy w 2021 roku

28.04.2021

Kolejny odcinek nowej betonowej jezdni przekazany kierowcom

14.05.2021

Sfilmuj kolej z LOTOS Kolej – konkurs dla miłośników kolei

12.05.2021

Kazachstan i Macedonia: nowy standard tankowania na Jedwabnym Szlaku

6.04.2021

Dobre nastroje utrzymują się na rynku magazynowo-przemysłowym w Polsce

13.05.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Volvo Buses testuje swój pierwszy w Meksyku autobus elektryczny

11.05.2021

Od baterii trakcyjnej w autobusie miejskim po magazyn energii dla tramwajów: Drugie życie dla baterii Mercedes-Benz eCitaro

5.05.2021

Zrównoważony rozwój wysoko na liście priorytetów przedsiębiorców – niestety tylko w teorii

19.04.2021

Wyścig z czasem i dedykowane transporty Hillebrand – pilna dostawa ponad 160 ton wina i 940 mln puszek

23.04.2021

Nowa Klasa C: zelektryfikowane układy napędowe i hybrydy plug-in o zasięgu ok. 100 km

23.03.2021

Poznaliśmy firmy zainteresowane remontem autostrady A4 pomiędzy Górą św. Anny a granicą woj. opolskiego i śląskiego

26.03.2021