Bank Pocztowy rozwija współpracę z Mastercard Coraz więcej klientów Banku wybiera płatności bezgotówkowe

Bank Pocztowy rozwija współpracę z Mastercard Coraz więcej klientów Banku wybiera płatności bezgotówkowe

25.06.2021
Czas czytania ok. 3 minut

Bank Pocztowy zdecydował się na rozwój strategicznej współpracy z firmą Mastercard. Od teraz nowi klienci otrzymywać będą karty płatnicze wydane wyłącznie w ramach organizacji płatniczej Mastercard. Bank podkreśla, że taka decyzja to efekt dotychczasowego, owocnego partnerstwa i dodaje, że współpraca z jedną organizacją płatniczą pozwoli na optymalizację kosztów i zdecydowany rozwój płatności online.

Bank Pocztowy podjął decyzję o rozszerzeniu dotychczasowej współpracy z firmą Mastercard. Od teraz do nowozakładanych kont wydawane będą wyłącznie karty z logo jednej organizacji płatniczej. Karty płatnicze i kredytowe dotychczasowych Klientów, w tym klientów posiadających konta firmowe, będą od sierpnia br. wymieniane na karty Mastercard.

Z biznesowego punktu widzenia współpraca z jedną organizacją płatniczą oznacza dla Banku Pocztowego znaczące oszczędności.To jedno z wielu działań, które Bank podejmuje dążąc do powrotu na ścieżkę trwałej rentowności– mówi Jakub Słupiński, p.o. Prezesa Zarządu Banku Pocztowego.

Zarząd Banku Pocztowego podkreśla, że decyzja o wydawaniu kart wyłącznie jednej organizacji kartowej ma na celu wzrost konkurencyjności i wartości oferty Banku dla obecnych i przyszłych klientów.

Współpraca z firmą Mastercard jest bardzo efektywna i przynosi wymierne korzyścinaszym Klientom.Nasz *Bank oferuje systemy płatności mobilnych, aplikację mobilną i jest liderem konsorcjum obsługującego terminale płatnicze Poczty Polskiej. To sprawia, że widzimy stały wzrost zainteresowania płatnościami bezgotówkowymi. W nowej bankowości internetowej Pocztowy24 udostępniliśmy m.in. możliwość przystąpienia do p*rogramu lojalnościowego Bezcenne Chwile realizowanego przez Mastercard, co spotkało się z bardzo pozytywna reakcją naszych Klientów – mówi Marcin Ledworowski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu i IT.

- Bardzo się cieszymy na możliwość zacieśnienia naszej współpracy z Bankiem Pocztowym. To dowód wzajemnego zaufania, zbudowanego na doświadczeniu wieloletniego partnerstwa na różnych płaszczyznach. Oparte na technologii Mastercard innowacyjne rozwiązania pozwalają klientom banku płacić zbliżeniowo kartą bądź dowolnym urządzeniem mobilnym w sposób szybki, wygodny i bezpieczny. Wspólnie z bankiem udostępniamy klientom również program Bezcenne Chwile, w którym każda płatność przybliża ich do realizacji wybranej pasji, a dzięki wspólnie rozwijanej ofercie produktowej dajemy także możliwość łatwego wspierania inicjatyw charytatywnychmówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Według danych na koniec I kwartału tego roku Klienci Banku Pocztowego korzystali z ok. 300 tysięcy kart debetowych. Warto również nadmienić, że systematycznie wzrasta liczba Klientów, którzy podpinają swoje karty pod płatności mobilne takie jak Google Pay, Apple Pay czy Garmin Pay.

Pandemia i konieczność utrzymania reżimu sanitarnego spowodowała odwrócenie się Polaków od gotówki. W raporcie NBP „Zwyczaje płatnicze Polaków w 2020 r.” czytamy, że w 2020 roku niemal 53 procent transakcji realizowanych było za pomocą kart płatniczych.

Wyświetlenia: 458

Nowy Mercedes-AMG EQS 53 4MATIC+ z napędem całkowicie elektrycznym

7.09.2021

Jesienny serwis hamulców kampera z Textar

14.09.2021

Mercedes-Benz VISION AVTR: obsługa interfejsu użytkownika z mocą myśli

13.09.2021

BM Reflex: Ceny paliw kolejny tydzień bez zmian

16.08.2021

To będzie prawdziwy sprawdzian 15-letniego Huberta Laskowskiego

25.08.2021

Ze zwiększonym prześwitem i napędem na wszystkie koła 4MATIC w standardzie

18.08.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Większe zainteresowanie biurami w Katowicach

9.08.2021

Zmiany w rozkładzie jazdy Kolei Dolnośląskich

25.08.2021

Prologis People, czyli kultura dzielenia się

25.08.2021

Komentarz rynkowy DPD Polska: Konsumenci coraz częściej wybierają zrównoważone doręczenia

13.08.2021

Sztuczna inteligencja ograniczy emisję CO2 z promu Stena Line na linii Gdynia-Karlskrona

14.09.2021

FB Antczak z kontraktem na budowę części Panattoni Park Stryków IV

13.09.2021