Kolejna zapowiedź nowego designu smarta

Kolejna zapowiedź nowego designu smarta

21.07.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Blisko 2 miesiące po publikacji pierwszych szkiców smart Automobile Co., Ltd. przedstawia oficjalne zdjęcie prototypu w pełni elektrycznego, kompaktowego SUV-a, którego światowa premiera odbędzie się podczas targów motoryzacyjnych IAA MOBILITY w Monachium, na początku września 2021 r. Fotografia daje wstępne wyobrażenie na temat języka projektowania nowego pokolenia modeli smarta. W progresywny sposób rozwija on klasyczny design smarta i doskonale odzwierciedla rosnące aspiracje marki w segmencie premium.

Nowy design nadwozia doskonale ucieleśnia aktualną transformację marki. „Smart ewoluuje, staje się coraz bardziej premium i high-tech – reprezentując wysoki poziom wyrafinowania i jakości” – tak Kai Sieber, szef designu smarta w zespole prof. Gordena Wagenera, opisał jedną z głównych zasad nowego języka projektowania. W widoku nowego modelu z lotu ptaka dominuje szklany dach z charakterystycznymi akcentami. Lakierowane słupki sprawiają, że dach wydaje się unosić nad nadwoziem. „Harmonijne połączenie białego lakieru i złotych słupków dachowych daje wysokiej jakości efekt i odpowiada za elegancki wygląd naszego koncepcyjnego, elektrycznego SUV-a” – kontynuował Kai Sieber.

Równolegle do nowej interpretacji swojego designu smart pracuje nad modelem sprzedaży i dystrybucji. „Smart narodził się z wizją dążenia do najlepszych rozwiązań dla przyszłości mobilności” – powiedział Daniel Lescow, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży, marketingu i obsługi posprzedażnej smart Automobile Co., Ltd. „Za sprawą podejścia opartego na danych smart nawiąże bezpośredni kontakt z nabywcami oraz fanami i zaoferuje im przejrzystą, wygodną ścieżkę klienta – realizowaną za pośrednictwem wielu kanałów. Korzystając z naszego wsparcia, nasi przyszli partnerzy handlowi będą mogli jeszcze bardziej skoncentrować się na zapewnieniu jak najlepszych doświadczeń w ramach sprzedaży i posprzedaży”.

Aktualnie smart dynamicznie wzmacnia swoją obecność na europejskim rynku. „Cieszymy się, że udało nam się utworzyć filie na wszystkich głównych europejskich rynkach” – powiedział Dirk Adelmann, dyrektor generalny smart Europe GmbH. „Jesteśmy gotowi urzeczywistnić naszą wizję przyszłości miejskiej mobilności”.

Wyświetlenia: 112

Hegelmann Poland jako pierwsza spółka w branży TSL powołuje kompleksowe centrum operacyjne dla kierowców i odpowiada na wymogi pakietu mobilności

15.07.2021

Kolejne „łatki’ do Polskiego Ładu. Co z kwotą wolną od podatku i składkami zdrowotnymi z wielu źródeł?

5.07.2021

Leasing z niską ratą dla MŚP w Fordzie – co wybrać? Porównanie Ford Wynajem Super Easy i Ford Leasing Opcje

21.07.2021

Członek Zarządu Solaris w Radzie Fundacji UAM w Poznaniu

20.07.2021

CEVA Logistics wyróżniona tytułem Lidera w Magicznym Kwadrancie Gartnera 2021

15.07.2021

Obwodnica Szczecinka w ciągu DK20 w realizacji

14.07.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Dwa żywioły luksusowego stylu życia: Mercedes-Maybach oraz jachtowy świat Robbe & Berking

1.07.2021

COVID-19 przyspieszył digitalizację 65% MŚP w Polsce, a za 5 lat ze sztucznej inteligencji chce korzystać co drugi przedsiębiorca 30 trendów, które zmienią obraz rynku MŚP w Polsce

21.06.2021

Grupa Excellence: umowa Health Medica i OTCF. Dostawa produktów o wartości 2,35 mln zł

11.06.2021

Virtual Horizon od TomTom sprosta nowemu wyzwaniu producentów samochodów, związanemu z unijnymi przepisami ISA

7.07.2021

Barometr COVID-19: Co czwarta firma MŚP uważa, że pandemia pomoże rozwinąć ich branżę, w produkcji – co druga

21.07.2021

Brother wspiera podróżniczkę Monikę Witkowską w zdobyciu szczytu Broad Peak

16.06.2021