TEDi wprowadza się na Półwiejską

TEDi wprowadza się na Półwiejską

3.09.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Już w październiku na poznańskiej mapie handlowej pojawi się kolejny sklep popularnej marki TEDi, oferującej szeroki asortyment związany z gospodarstwem domowym. Nowy lokal – o powierzchni niemal 975 mkw. - będzie mieścił się w budynku Półwiejska 2 . Właściciela inwestycji w transakcji reprezentowała firma doradcza Colliers.

TEDi to niemiecka marka ekonomiczna, która już od 2018 roku zaopatruje Polaków m.in. w środki czystości, artykuły kosmetyczne, samochodowe, spożywcze czy akcesoria dla zwierząt. Sieć rozwiaja się w bardzo dynamicznym tempie - od momentu wejścia do Polski uruchomiła już 103 sklepy i planuje dalszą ekspansję. Nowych lokalizacji szuka w całym kraju, jednak wśród priorytetów stawia rozwój m.in. w Wielkopolsce, w woj. warmińsko-mazurskim, lubelskim, świętokrzyskim czy podkarpackim.

Otwarcie sklepu w Poznaniu to ważny punkt realizacji tej strategii. Jako że w dużych miastach spółka skupia się głównie na dobrze zlokalizowanych galeriach handlowych, nie bez znaczenia pozostaje także sam obiekt, w którym sieć wynajęła powierzchnię. Półwiejska 2 to nowoczesny projekt mixed-use położony w ścisłym centrum Poznania, przy głównym miejskim deptaku. Sześciokondygnacyjny obiekt klasy A oferuje łącznie niemal 10 tys. mkw. powierzchni, z czego ponad 6 tys. mkw. na dwóch poziomach zajmują lokale handlowo-usługowe, a ponad 3 tys. mkw. przeznaczone jest pod biura. W budynku do dyspozycji klientów znajduje się dwupoziomowy parking z blisko 100 miejscami postojowymi. Wśród głównych najemców obiektu znajdują się już Aldi, Calypso Fitness, Pepco, Dealz, Starbucks, ING Bank, Mc Donald’s, Cukiernia Sowa i Jean Louis David.

  • Cieszymy się że TEDi dołączy do grona najemców znajdujących się w części handlowej budynku Półwiejska 2 - koncept będzie doskonałym uzupełnieniem aktualnej oferty obiektu. Marki ekonomiczne od lat zdobywają serca klientów szeroką ofertą produktową i atrakcyjnymi cenami. Ostatnie miesiące spowodowały znaczny wzrost zainteresowania polskich konsumentów zakupami w tego typu sklepach – to sprawia, że sieci ekonomiczne są obecnie jednym z segmentów rynku handlowego, który rośnie najszybciej – mówi Agnieszka Piekarska , Associate Director w Dziale Powierzchni Handlowych w Colliers.

Colliers

Wyświetlenia: 400

Scania otwiera nowy serwis w Rzeszowie

21.09.2021

Raport Gemius: Paczkomaty® i kurier InPost najlepszą opcją dostawy

30.09.2021

Ford prezentuje skomunikowaną, zelektryfikowaną, godną zaufania nową Fiestę: Mały samochód na miarę przyszłości

20.09.2021

Goodyear współpracuje z Citroënem w celu zapewnienia autonomicznej mobilności w mieście

1.10.2021

TEDi wprowadza się na Półwiejską

3.09.2021

Nowa królowa szos – wybrano „Pomorską Miss Scania 2021”

7.09.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

eCity powered by Solaris

13.09.2021

Samochód a opony– rusza wielka loteria Goodyear

4.10.2021

Nowe stawki dla płatności automatycznych za przejazdy autostradą A4 Katowice-Kraków Z A4Go w formule pre-paid można jeździć przez kolejne dwa lata według dotychczasowych stawek preferencyjnych

13.09.2021

Inspirowani innowacją: Mercedes-Benz i projektant Heron Preston wspólnie prezentują koncepcyjną kolekcję Airbag

3.09.2021

Dachser zainaugurował kolejną edycję programu stażowego

13.10.2021

Brexit według ekspertów GEFCO: branża TSL jest przygotowana, ale kolejne miesiące przyniosą zmiany

22.09.2021