Packeta intensywnie wkracza na polski rynek. Pomoże polskim e-commercom w ekspansji zagranicznej

Packeta intensywnie wkracza na polski rynek. Pomoże polskim e-commercom w ekspansji zagranicznej

20.09.2021
Czas czytania ok. 2 minut

Packeta – globalna, cyfrowa platforma e-commerce, oferująca usługi dla sklepów internetowych, intensyfikuje swoje działania na polskim rynku. Firma obecna w 34 krajach, która w 2020 roku dostarczyła przeszło 40,5 milionów paczek i osiągnęła obroty na poziomie ponad 98 mln euro, pomoże e-sklepom z Polski w ekspansji poza granicę kraju. Oprócz dostarczania przesyłek do klientów zagranicznych w konkurencyjnych cenach, Packeta świadczy też szeroki wachlarz usług doradczych dla sklepów online, które chcą rozpocząć działalność na nowych rynkach. Firma posiada już w naszym kraju dwa magazyny – w Warszawie i Cieszynie, planuje też otwarcie kolejnych obiektów – w Poznaniu i Krakowie.

Packeta to firma utworzona w Czechach, która szybko stała się marką globalną. Jest obecna w Europie, Stanach Zjednoczonych i na Bliskim Wschodzie, między innymi w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Teraz ma w planach dalszą ekspansję i intensyfikację obecności na niektórych rynkach, w tym w Polsce. Podstawową działalnością firmy jest dostarczanie paczek za granicę, w konkurencyjnych cenach. Dla przykładu przesyłka do 5kg z Polski do Czech kosztuje od 9,50 zł. Jest to zatem stawka porównywalna z tymi, jakie zwykle obowiązują dla paczek dostarczanych na terenie kraju.

Packeta posiada ponadto bogate doświadczenie w pomocy e-sklepom w rozpoczęciu działalności za granicą. Oprócz dostarczania paczek klientom końcowym, może zaoferować pomoc w nawiązywaniu relacji z partnerami biznesowymi, w organizowaniu kampanii marketingowych, zapewnia też informacje na temat rynku.

­Ostatnich parę lat, a w szczególnościubiegły rok – w związku z sytuacją pandemiczną – przyniósł znaczące przyspieszenie rozwoju polskiej branży e-commerce. Pojawiło się wiele nowych e-sklepów, a w samym tylko 2020 roku sprzedaż online wzrosła o ponad 30% w porównaniu z rokiem 2019. Dynamiczny rozwój i rosnąca konkurencja na rynku krajowym skłaniają sklepy internetowe do poszukania możliwości biznesowych poza granicami naszego kraju. Wyraźnie widzimy ten trend – stąd chęć ekspansji w Polsce i wsparcia polskiego e-commerce’u w dotarciu do klientów za granicą. Jesteśmy w stanie zaoferować nie tylko konkurencyjne koszty przesyłek, ale też wesprzeć polskie podmioty w dotarciu do klientów i budowaniu pozycji rynkowej poza granicami Polski – mówi Justyna Andreas, prezes Packeta Polska.

Chcąc rosnąć na polskim rynku, Packeta wciąż poszukuje w branży e-commerce nowych partnerów biznesowych. Do tej pory zaufały jej już międzynarodowe marki, jednak firma proponuje swoje usługi również mniejszym e-sklepom.

Oprócz pozyskiwania kolejnych partnerów, Packeta inwestuje w Polsce także w rozwój swojej infrastruktury. Już teraz posiada magazyny w Cieszynie i w Warszawie. W najbliższym czasie planuje otwarcie obiektów w Poznaniu i Krakowie.

Firma stawia także na satysfakcję klienta. Stale podnosi kwalifikacje pracowników oraz wdraża międzynarodowe standardy obsługi. Konsekwencją tych działań jest stale powiększające się grono zadowolonych partnerów biznesowych.

Wyświetlenia: 400

InPost i Tesco – Partnerstwo w Wielkiej Brytanii

5.10.2021

Goodyear i Dunlop prowadzą w testech opon zimowych ADAC

12.10.2021

Słupsk jako pierwszy testuje autobus elektryczny Scania

8.11.2021

BM Reflex: Coraz bliżej 6 zł

4.10.2021

Goodyear współpracuje z Citroënem w celu zapewnienia autonomicznej mobilności w mieście

1.10.2021

Dachser zainaugurował kolejną edycję programu stażowego

13.10.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

AS24 Polska otwiera stację w sercu Polski!

1.10.2021

Klienci Banku Pocztowego „pod jednym dachem” - dobiega końca migracja do nowej bankowości internetowej Pocztowy24

22.10.2021

Europejski rynek leasingu budzi się – wskazują na to wyniki I połowy 2021 r.

12.10.2021

Solaris umacnia swoją pozycję lidera e-mobilności we Włoszech

11.10.2021

Brak kaca o poranku? Kierowco, uważaj na nieświadomą nietrzeźwość!

11.10.2021

Historia twojego kierowcy… lub kierowczyni. Prof. Bralczyk komentuje kampanię firmy Uber

8.10.2021