GEFCO optymalizuje usługi ostatniej mili z Tarot Analytics

GEFCO optymalizuje usługi ostatniej mili z Tarot Analytics

30.09.2021
Czas czytania ok. 2 minut

GEFCO, globalny ekspert w dziedzinie multimodalnych łańcuchów dostaw i wiodący dostawca logistyki dla branży motoryzacyjnej w Europie, rozwija szeroko zakrojoną współpracę z Tarot Analytics. Partnerstwo z francuskim startupem specjalizującym się w oprogramowaniu do optymalizacji tras ma na celu usprawnienie alokacji kierowców i sekwencjonowania dostaw ostatniej mili, a w efekcie wsparcie klientów w lepszej organizacji dostaw milk-run.

Tarot Routing, platforma stworzona przez Tarot Analytics, wykorzystuje najnowocześniejsze algorytmy do planowania dostaw towarów w najbardziej efektywny sposób. Jednocześnie oprogramowanie dostarcza w czasie rzeczywistym informacje o statusie transportu, umożliwia skanowanie przesyłek, lokalizację pojazdów i precyzyjne usługi trackingu. Rozwiązanie poprzez lepsze planowanie dystrybucji zmniejsza liczbę przejechanych kilometrów, obniża koszty i przyspiesza czas dostaw.

Aktualnie GEFCO wykorzystuje Tarot Routing na potrzeby dostaw ponad 9000 produktów dziennie z 11 magazynów w Holandii i Wielkiej Brytanii. Transporty obejmują m.in. części zamienne i pojazdy dwukołowe. W najbliższej przyszłości operator logistyczny planuje również wdrożenie oprogramowania w innych krajach. Pierwsze zebrane opinie i porównania wskazują na łatwość użytkowania rozwiązania, oszczędność czasu, dokładniejsze śledzenie dostaw, a także poprawę satysfakcji klientów.

- Tarot Routing zapewnia naszym klientom informacje w czasie rzeczywistym, w tym szacowany czas przybycia do miejsca docelowego (ETA), dowód dostawy (POD) czy śledzenie. Jest to poziom obsługi, którego firmy oczekują – mówi Fanny Cavallo, Site Operations Lead w GEFCO Netherlands.

Ahmed Ali, odpowiadający za zarządzanie projektem w Wielkiej Brytanii dodaje – Oprogramowanie jest idealnym rozwiązaniem dla naszej sieci dostaw pojazdów dwukołowych i cieszy się popularnością wśród kierowców i osób odpowiadających za planowanie. Dostarcza pozytywne wrażenia z użytkowania, które możemy rozwijać w przyszłości.

– Cieszymy się ze współpracy z GEFCO, której celem jest rozwijanie nowych technologii w celu optymalizacji dostaw ostatniej mili. Nasze partnerstwo już na tym etapie przyniosło wartościowe zmiany i nie możemy się doczekać wdrożeń w całej spółce, co będzie ważnym krokiem w naszym rozwoju – podkreśla Jesse Treharne, współzałożyciel Tarot Analytics.

GEFCO stale pracuje nad rozwiązaniami, których celem jest obniżenie emisji dwutlenku węgla. Optymalizacja tras, paliwa alternatywne i transporty multimodalne odgrywają istotną rolę w tym procesie, skracając czas dostaw, zmniejszając zużycie paliwa, koszty i emisję CO 2 .

GEFCO

Wyświetlenia: 504

Samochód a opony– rusza wielka loteria Goodyear

4.10.2021

SPAR w Poznań Plaza przy ul. Drużbickiego

5.10.2021

Otworzyliśmy oferty na ostatni odcinek S61

1.10.2021

Światowa premiera Urbino 9 LE electric

1.10.2021

Solaris umacnia swoją pozycję lidera e-mobilności we Włoszech

11.10.2021

Klasa C Limuzyna i Kombi z hybrydowym napędem plug-in – ponad 100 km zasięgu w trybie elektrycznym (WLTP)

4.11.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Schneider Electric na targach Warsaw Industry Week

4.11.2021

Mercedes-Benz AG planuje wprowadzenie w swoich autach doświadczenia Dolby Atmos Music

9.11.2021

Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 wygrywa w teście opon całorocznych magazynu Auto Bild

5.10.2021

MAHLE coraz silniejsze w obszarze zarządzania temperaturą

5.10.2021

Sześć zmian jakie elektromobilność wywoła w branży TSL

31.10.2021

GLS wprowadza odświeżoną identyfikację wizualną marki

4.10.2021