Premio Opony-Autoserwis, wiodąca sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, świętuje 15-lecie swojej działalności w Polsce

Premio Opony-Autoserwis, wiodąca sieć serwisów samochodowych typu fast-fit, świętuje 15-lecie swojej działalności w Polsce

1.10.2021
Czas czytania ok. 4 minut

W tym roku sieć Premio obchodzi 15-lecie obecności na polskim rynku. Przez ten czas marka konsekwentnie rosła w siłę, z każdym rokiem rozbudowując się o nowych partnerów – obecnie pod szyldem Premio działa już 150 serwisów w całej Polsce. Tak dynamiczny rozwój był możliwy dzięki najwyższym standardom oferowanych usług, wykwalifikowanym pracownikom oraz pełnym pasji franczyzobiorcom. Premio ma apetyt na więcej i inwestuje w rozwój narzędzi cyfrowych oraz sprzedaż internetową.

Początki Premio w Polsce sięgają 2006 roku. Pierwsze oficjalne otwarcie miało miejsce w serwisie Premio Ring w Gdańsku, a w kolejnych miesiącach swoją działalność z logiem sieci w tle rozpoczęły następne punkty. W efekcie już w pierwszym roku obecności na rynku Premio zrzeszało 31 serwisów, a 12 miesięcy później liczba ta przekroczyła 70 placówek. Z biegiem kolejnych lat grono partnerów powiększało się, aby w styczniu 2011 roku osiągnąć okrągłą setkę. Obecnie Premio Opony-Autoserwis to 150 punktów na terenie całej Polski. Kierowcy indywidualni i flotowi mogą serwisować w nich ogumienie, wydechy, układy hamulcowe lub wymienić olej, a także skorygować geometrię oraz zrobić przegląd. Sieć wspiera też floty ciężarowe - wybrane serwisy Premio, zaliczane do europejskiej sieci TruckForce, pomagają operatorom flot zapewnić nieprzerwaną mobilność.

Jednym z głównych aspektów umożliwiających zdobycie przewagi konkurencyjnej jest zaoferowanie klientom najwyższego poziomu obsługi. Wyróżnikiem sieci jest też indywidualne podejście do potrzeb każdego z nich. Oba te aspekty przekładają się na lojalność i systematycznie powiększające się grono konsumentów usług Premio. Dotyczy to w równym stopniu sklepu internetowego, jak i stacjonarnych serwisów samochodowych. Premio uczyniło z tych elementów swój znak rozpoznawczy, dbając nie tylko o sprawność przeprowadzenia samej naprawy, ale również o pierwszy kontakt klienta z serwisem czy przyjęcie pojazdu przez pracownika.

„Połączenie unikalnego know-how Goodyeara z wiedzą i zaangażowaniem naszych partnerów pozwoliło stworzyć grupę, która w ciągu 15 lat stała się synonimem usług na najwyższym poziomie. Zaufało nam tysiące kierowców, zarówno indywidualnych, jak i flotowych, którzy przez ostatnie lata powierzyli nam swoje pojazdy. Dziś z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że osiągnęliśmy sukces i mamy apetyt na więcej, tym bardziej, że rynek mocno się zmienia, co otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju” – powiedział Piotr Nowakowski, Dyrektor ds. Sprzedaży Detalicznej Goodyear w regionie Europa Wschodnia.

Premio wchodzi do sieci

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, którzy w coraz większym stopniu przenoszą się do internetu, Premio uruchomiło w II połowie 2020 roku swój e-sklep. Dzięki temu konsumenci zyskali dostęp do szerokiej oferty produktów i usług oraz mogą skorzystać z pomocy zaufanego i sprawdzonego partnera serwisowego.

Nowa platforma e-commerce pozwala zarówno na zakup opon Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica i rezerwację terminu wymiany w wybranym serwisie Premio, jak i umówienie tzw. szybkich usług samochodowych, na przykład ustawienia geometrii kół, wymiany oleju lub konserwacji klimatyzacji. W razie potrzeby dodatkowe świadczenia serwisowe można zarezerwować i przeprowadzić przy okazji wymiany opon lub niezależnie jako samodzielną usługę.

Nowa platforma Premio to także źródło cennych informacji dla kierowców, którzy w jednym miejscu znajdą fachowe porady dotyczące obsługi samochodu oraz doboru i użytkowania opon. Dzięki dedykowanym stronom konsumenci mogą również zapoznać się z ofertą usługową poszczególnych partnerów Premio.

Zaufany partner flot

Premio nieustannie umacnia swoją pozycję lidera w segmencie usług serwisowych dedykowanych flotom. Szeroki asortyment, wysoka jakość usług oraz troska o przejrzystość procesów obsługowych z roku na rok przyciągają do sieci coraz większą grupę klientów flotowych. Przez ostatnie kilka lat Premio stało się pewnym i atrakcyjnym partnerem biznsowym najwiekszych flot samochodych w kraju. Wysoki poziom satysfakcji z usług sieci potwierdzają też liczne nagrody.

Z optymizmem patrzą w przyszłość

„W mojej ocenie w najbliższej przyszłości na znaczeniu będzie zyskiwać cyfryzacja usług oraz umiejętność sprostania oczekiwaniom klientów, dla których coraz istotniejsza będzie wygoda, czyli wykonanie możliwie najszerszego zakresu usług w jednym miejscu blisko domu lub pracy. Szybko, sprawnie i załatwiając jak najwięcej za pośrednictwem internetu. Kluczowa będzie koncentracja na kliencie i jego potrzebach oraz sprawność takiego gospodarowania danymi, by móc działać proaktywnie, proponując dopasowane do potrzeb usługi. Jako Premio jesteśmy na to gotowi” – podsumowuje Tomasz Drzewiecki, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej Premio Opony-Autoserwis na Czechy, Słowację, Polskę, Węgry i Ukrainę.

 Premio

Wyświetlenia: 327

Nowa promocja na oleje Shell

3.11.2021

Elektryczny pojazd ciężarowy Scania do ekstremalnie ciężkiego i długiego zestawu Jula Logistics

3.11.2021

Ruszyła procedura środowiskowa dla drogi ekspresowej S11 Ujście - Oborniki

4.11.2021

Kuehne+Nagel zostaje pierwszym dostawcą logistyki lotniczej, oferującym klientom zrównoważone paliwo dla wszystkich przesyłek

12.11.2021

Goodyear i TIP łączą siły w zakresie inteligentnego zarządzania flotą i oponami

6.10.2021

Nowy SPAR w Czekanowie

9.11.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Solaris Urbino 15 LE electric z prestiżową nagrodą Sustainable Bus Award

22.11.2021

Sektor handlowy wciąż przyciąga deweloperów

12.10.2021

Daimler Mobility i Visa tworzą globalne partnerstwo technologiczne

10.11.2021

Jak zmieniły się preferencje nabywców mieszkań

20.10.2021

Do 10% oszczędności paliwa dzięki silnikom Renault Trucks nowej generacji

25.11.2021

Dachser zainaugurował kolejną edycję programu stażowego

13.10.2021