Paczkomaty® InPost – strefa ułatwionego dostępu dla osób niewysokich

Paczkomaty® InPost – strefa ułatwionego dostępu dla osób niewysokich

1.10.2021
Czas czytania ok. 3 minut

Nowa bezpłatna usługa w aplikacji InPost Mobile

InPost – lider wśród platform dostaw dla e-commerce w Europie –wprowadził długo wyczekiwane ułatwienie w aplikacji mobilnej dla osób niewysokich i osób z niepełnosprawnościami. Nowe rozwiązanie – Strefa Ułatwionego Dostępu – umożliwia zamówienie paczek do niżej położonych skrytek w Paczkomatach®, na wysokości pomiędzy 30 a 150 cm . Opcja jest dostępna wyłącznie w aplikacji InPost Mobile i jest odpowiedzią na zgłaszane potrzeby przez użytkowników.

– Od dłuższego czasu otrzymywaliśmy liczne prośby o wprowadzenie takiej dodatkowej funkcjonalności. Dzisiaj odpowiadamy na to zapotrzebowanie, wsłuchując się w głos naszych klientów. Przygotowaliśmy specjalną opcję w naszej aplikacji. Jestem pewien, że Strefa Ułatwionego Dostępu to nie tylko kolejne udogodnienie i realne podniesienie komfortu korzystania z Paczkomatów® InPost – ale przede wszystkim dowód na to, jak elastyczne są nasze rozwiązania. Dysponujemy tak zaawansowaną technologią zintegrowaną z aplikacją InPost Mobile, że możemy wdrożyć praktycznie każde nowe rozwiązanie, którego oczekują klienci. Na polskim i wielu zagranicznych rynkach nie ma podobnych, konkurencyjnych systemów IT wspierających firmy logistyczne. Jak widać samo rozstawienie maszyn to zaledwie skrawek całej infrastruktury, która jest niezbędna, aby efektywnie zarządzać siecią punktów odbioru przesyłek i wygodą dostaw dla ich klientów – podkreśla Rafał Brzoska,prezes InPost.

Jak używać Strefy Ułatwionego Dostępu? Wystarczy jedno kliknięcie!

  • W aplikacji, w szczegółach wybranej przesyłki przy pytaniu „Czy umieścić przesyłkę w Strefie Ułatwionego Dostępu?” należy kliknąć „Aktywuj”. Po tej dyspozycji kurier będzie wiedział o preferencji odbiorcy.
  • Złożenie powyższej dyspozycji jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile, osobno dla każdej z przesyłek i może być dokonane nie później niż z chwilą przekazania przesyłki do doręczenia.
  • Realizacja dostawy do niżej położonych skrytek będzie możliwa w sytuacji dostępności miejsca. W przypadku braku wolnego miejsca w Strefie Ułatwionego Dostępu, przesyłki zostaną dostarczone zgodnie z Regulaminem obsługi przesyłek. Właśnie dlatego prosimy o odpowiedzialne korzystanie z tej usługi, aby zapewnić możliwość odbioru przesyłki najbardziej potrzebującym.
  • O tym, czy paczka trafiła do preferowanej Strefy, poinformujemy mailem oraz bezpośrednio w aplikacji.

InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć ponad 16.000 Paczkomatów® w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fullfilment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 28.000 e-sprzedawców.

Strategicznie umiejscowiony w szybko rozwijającym się ekosystemie e-commerce, korzysta ze sprzyjających trendów rynkowych – co pozwala na szybkie wdrażanie nowych maszyn.

Paczkomaty® InPost zapewniają konsumentom tańszą, elastyczną, wygodną, przyjazną dla środowiska i bezdotykową opcję dostawy. Dzięki temu InPost tworzy najbardziej ekologiczne rozwiązanie dostaw dla handlu elektronicznego – dostawa do Paczkomatów® redukuje emisję CO2 o dwie trzecie w porównaniu z dostawami kurierskimi na obszarach miejskich i aż o 90% na obszarach wiejskich. Ponadto pozwala na zmniejszenie zatorów komunikacyjnych, a także zapewnienie wygodniejszego rozwiązania w zakresie dostarczania paczek konsumentom w trybie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i bez konieczności oczekiwania na przesyłkę w domu.

Wysoce wydajna infrastruktura IT i szybkie wdrażanie nowych technologii stanowią podstawę działalności i rozwoju InPost. Aplikacja mobilna InPost „InPost Mobile” to jedna z najpopularniejszych aplikacji w Polsce z blisko 7 mln aktywnych użytkowników.

W styczniu 2021 InPost z sukcesem zadebiutował na giełdzie EURONEXT Amsterdam.

W lipcu 2021 roku InPost z sukcesem sfinalizował przejęcie Mondial Relay, wiodącej francuskiej firmy dostarczającej przesyłki w formacie ‘poza domem’ we Francji, krajach Beneluksu i na Półwyspie Iberyjskim. Tym samym InPost stał się największą w Europie platformą dostaw dla e-commerce. InPost i Mondial Relay dostarczyły łącznie w 2020 roku ponad 440 mln przesyłek.

InPost

Wyświetlenia: 315

„Kultura miejska w Muzeum Mercedes-Benz”: kolejna edycja latem 2022 r.

8.10.2021

Bohaterowie Marvela na stacjach Circle K

8.09.2021

24 elektryczne Solarisy Urbino 12 wzmocnią bezemisyjną flotę Barcelony

20.09.2021

TOP30 ekoprzedmiotów, które można wziąć w leasing

1.09.2021

Poznaliśmy chętnych do budowy pierwszego odcinka S10 Bydgoszcz - Toruń

30.08.2021

FPP – System kaucyjny trzeba uzupełnić o puszkę aluminiową

22.09.2021
Pokaż więcej

Ostatnio dodane wiadomości

Mocny wrzesień Forda w USA. Dynamicznie rosną: sprzedaż do klientów indywidualnych, rezerwacje oraz zamówienia

11.10.2021

Brexit według ekspertów GEFCO: branża TSL jest przygotowana, ale kolejne miesiące przyniosą zmiany

22.09.2021

Jak sprzedawały się nowe mieszkania w pierwszym półroczu

1.09.2021

Śląsk wśród najbardziej pożądanych lokalizacji logistycznych w Europie

20.09.2021

Właściciele współczesnych i klasycznych Mercedesów zaproszeni do udziału w Rajdzie Żubrów

6.10.2021

Przetarg na realizację S19 Iskrzynia - Miejsce Piastowe z pozytywnym wynikiem kontroli Prezesa UZP

1.09.2021